יום ראשון, 1 במאי 2016

Manny MUA x OFRA collab

היי אהובות, היום הפוסט יהיה עשיר בתמונות לגבי שיתוף הפעולה האחרון מבית עפרה. אחרי שטלטלו את עולמנו בשת"פ עם קת'לין לייטס ואחר כך עשו היסטוריה עם אשלי המהממת, כעת עפרה יוצאים בשיתוף פעולה עם אמן האיפור ויוטיוב גורו - מאני MUA. מאני הוא גבר נאה למראה בעל פה מלוכלך ואין לו אלוהים. הוא מקלל, הוא משמיץ, הוא כריזמטי ומוכשר כמו שד. אפשר לאהוב אותו, אפשר לשנוא אותו, אבל חייבים להעריך אותו. כל הכבוד לעפרה על שיתוף הפעולה עם גבר (!!!) ועוד אחד כה שנוי במחלוקת. 

המוצר שפותח הוא שפתונים נוזליים עמידים - אתן יודעות שאני (וכל העולם) מאוהבים בפורמולה של השפתונים האלה - מעין מוס שמתייבש למאט עמיד אך מבלי לייבש את השפתיים כמו שפתונים מימיים יותר. אני שמחה לספר שעפרה שינו את האריזה ועכשיו היא מגיעה בלי מדבקה ועם מכסה מתכתי מהודר! נייס! משום מה בגוון היפנו יש לי שתי החתמות של OFRA, לא ברור לי למה אבל אני לא פדנטית במיוחד על הדברים האלה.


מאני בחר 3 גוונים, שלושתם לבישים ונאים, אני קיבלתי לסקירה שניים מתוכם:




charmed - זוכרות את תוכנית הטלוויזיה "מכושפות"? שלוש אחיות המגלות כוחות כישוף? מסתבר שמאני היה אובססיבי לתוכנית הזאת ולכן החליט להקדיש לה את השפתון המהמם הזה, ניוד חם עם לא מעט ורוד וחום בתוכו. מתבקש לעשות השוואה בינו לבין girl abroad ששונה ממנו: בהיר וקר ממנו, עם תת גוון מאובי מובהק. מימין charmed, משמאל girl abroad:



והנה תמונה שלי איתו:




Hypno נבחר מכיוון שמאני חושב ששפתיים כהות זה דבר מהפנט שמושך את העין ואני חייבת להסכים איתו! גוון סתווי במובהק אבל נראה לכם שזה יפריע לי? מתכוונת לחרוש עליו בטירוף! בהשוואה ל - havana nights של קת'לין הוא הרבה יותר חום ופחות אדום:


והנה השוואה שלהם, היפנו מימין, האוונה נייטס משמאל:



לרכישת הגוונים של MANNY MUA באתר גילטי, במחיר של 69 ש"ח - הקליקו. אם עדיין לא רכשתן את הגוון של אשלי הוא עדיין זמין כאן במחיר של 69 ש"ח (הקליקו) וגם קת'לין עדיין בעניינים! לרכישה.

**גילוי נאות: השפתונים התקבלו לסקירה, הלינקים הינם חלק מתוכנית שותפים**

בונוס מיוחד: שיר הנושא של סדרת הקאלט מכושפות:




5 תגובות: