יום ראשון, 22 במאי 2016

לוריאל לפנים - סדרת האינפאליבל החדשה


לפעמים פשוט חייבים לעשות shoutout לחברה שמייצרת ליינים יוצאי דופן. היום אני רוצה לדבר על המצטרפים האחרונים לליין האינפאליבל (infalliable) מבית לוריאל פריז. הליין הזה הרשים אותי מאוד בכל מוצר שיצא לי לנסות מהמגוון. צלליות? זוכרות את הלוק הזה מליל כל הקדושים בשנה שעברה? מדהים. עפרונות? הול דראגסטור סופר מתלהב הוביל לאהבה אינסופית לעפרון השחור המושלם ולעיפרון השמפניההשימרי שלא נופלים מהעפרונות של מארק ג'ייקובס. וכעת הבשילו התנאים לדבר על מוצרי בסיס: פריימר ומייקאפ. אתחיל ואומר שאם אתן קוראות פה כבר תקופה, אתן בוודאי יודעות שאני ומייקאפ לא חברים טובים, במיוחד לא מייקאפ בכיסוי גבוה. בנוסף תדעו שיש לי עור רגיל  - קצת יבש בחורף, קצת מיוזע בקיץ, ללא בעיות מיוחדות למעט אדמומיות מרגיזה בלחיים שאני מעדיפה לנטרל. 
מייקאפ ופריימר אינפאליבל מבית לוריאל פריז

כמו כן, מי שלא מתמידה בשימוש במייקאפ - גם פריימר הוא לא המוצר הכי רלוונטי עבורה. עם זאת, כמובן שכשיש לי אירוע או צילומים (כמו... לערוץ היוטיוב המתחדש, עוד על כך בהמשך) גם אני מחפשת מזור בדמות כיסוי עמיד שלא יימחה עם אגלי הזיעה הראשונים (TMI? סורי).
לתוך הנישה של המייקאפים העמידים, אותה אכלסו שנים הקולורסטיי מבית רבלון ודאבל וור האגדי של אסתי לאודר, נכנס כעת מייקאפ חדש: infalliable 24 h matt - מייקאפ עמיד למראה מאט ולעמידות של 24 שעות שכמובן אינני מתיימרת לבחון (הסרת איפור היא קודש הקודשים). אליו מצטרף הפריימר השקוף מאותה הסדרה - infalliable mattifying base - ויחד מדובר בצמד חמד של ממש. שניהם מגיעים באריזת שפורפרת נוחה עם פיה צרה, ואריזה עם חלון המאפשרת לראות את החומר שבפנים. כמו כן, ישנו מיני טוטוריאל מאוייר על גב השפורפרות - היכן למרוח את המוצר, מה הגימור המתקבל (מאט) וטיפים.
פריימר שקוף ומייקאפ עמיד מבית לוריאל פריז

נתחיל בלדבר על הפריימר שכן זהו הצעד הראשון באיפור (לאחר הטיפוח המסורתי). הפריימר אינפאליבל הוא שקוף לחלוטין, נטול ריח ובמרקם ג'ל. הוא מזכיר לי את מאוד את פריימר פוטו פיניש מבית סמאשבוקס, וגם את ג'ל ההגנה השקוף מבית סקינגארד (סקירה עתיקה כאן) מינוס הריח של מקדם ההגנה. הוא קטיפתי מאוד ומשאיר את העור חלק, תפוח ונטול נקבוביות. המייקאפ מחליק מעליו בעדינות ובקלות - סה"כ מדובר בפריימר דראגסטור הטוב ביותר שניסיתי. מחירו 160 ש"ח לפני מבצעים ברשתות הפארם. 
מייקאפ ופריימר אינפאליבל מבית לוריאל פריז
מרקמו יציב למדיי, הוא לא נוזלי ומספיקה טיפה בגודל אפון על מנת לכסות את כל האיזורים האסטרטגיים. אני נוהגת למרוח אותו באמצעות האצבעות באיזור ה - T ונהנית ממראה מאט ללא התפרצויות פצעונים או רגישות בעור.
פריימר אינפאליבל מאט
לגבי המייקאפ מסדרת האינפאליבל - מדובר במייקאפ במרקם קרמי, לא נוזלי אלא כזה בעל גמישות מסוימת ונוכחות. דרושה כמות מאוד קטנה ממנו על מנת לכסות את כל הפנים בכיסוי בינוני, או מעט יותר בשביל כיסוי מלא.
מייקאפ אינפאליבל לוריאל


מייקאפ מאט - לוריאל פריז

אני מאוד אוהבת למרוח אותו בעזרת אחת משלושת מברשות המייקאפ הבאות: מברשת המייקאפ של איל מקיאג' - קטנה, ממזרה ורכה בטירוף אך יקרה (275 ש"ח לפני מבצעים) או מברשת ה - airbrush של awbmakeup אם חשקה נפשי בכיסוי קליל וטבעי (מחירה 119 ש"ח באתר והיא במלאי, דומה למברשות flat top kabuki מבית סיגמא אך לדעתי רכה יותר), או במברשת המייקאפ של סבוקלם שמצוינת לימים בהם אני מעוניינת בכיסוי מלא ומושלם. מברשת זו היא חלק מטרנד "מברשות השיניים", ובמחיר מדהים של 79.90 ש"ח (או אפילו פחות במבצעים) אני ממליצה עליה בחום רב. היא גם מעולה לטשטושים של הצללות רטובות. שלוש המברשות הללו התחבבו עליי ביותר ואני משתמשת בשלושתן ברוטציה (כל מי שמתעצלת לחפוף מברשות תזדהה). לסיכום, מדובר במייקאפ מעולה ועמיד - אני כאמור אפילו לא חייבת לפדר מעליו אבל בעלות עור שמן כנראה יעדיפו לא לוותר על השלב הזה. מחירו במבצעים באיזור ה - 80 מצלצלים והוא זמין ברשתות הפארם וגם באתר גילטי.
מימין לשמאל - the airbrush, איל מקיאג', סבוקלם

מקווה שנהניתן מהסקירה הממוקדת, אך בדרכה עדיין חופרת. אני בטוחה שיהיו שאלות על הנרות המתוקים שלי - מדובר בנרות פרחוניים מבית IKEA, ממליצה בחום:
נר חמוד מאיקאה

יצא לכן לנסות את סדרת האינפאליבל של לוריאל? האם אתן מעדיפות כיסוי מלא או קליל - ומה דעתכן על מברשות המייקאפ שנכנסו אצלי לרוטציה? כתבו לי בתגובות, אני קוראת את כולן!
נשיקות

חתולי.

**גילוי נאות: המוצרים נשלחו אליי לסקירה. הלינק לגילטי הינו חלק מתכנית שותפים**














2 תגובות:

  1. הסדרה הזו לא מדברת אליי לצערי, אבל הצילומים יפים!

    השבמחק
    תשובות
    1. מחמאה מגלוסברי על צילומים - made my day, את יודעת שאני סוגדת לך

      מחק