יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

ליל כל הקדושים - המסיכה והצל

היי אהוביי!...

איזו תקופה נהדרת לחיות בה בניו יורק. מזג האוויר קריר בדיוק כמו שאני אוהבת (כשחם לך כל הזמן, כמוני, לא מתלוננים על 12 מעלות), האוויר צלול ופריך, הרחובות מלאים ספיידרמנים קטנים ואלזות בנות 6. אין ספק שעם כל ההנאה שיש במגורים במקום חדש ומסעיר, זה גם יכול להיות מבלבל, וכששאלתי חברה שלי מישראל אתמול למה הבן שלה מתחפש, הבנתי מהתגובה שלה שאני קצת אאוט...


אז כמו שאפשר להבין מהחפירות שלי באינסטגרם (תעקבו!), ליל כל הקדושים (הלוואין) מגיע בסוף השבוע הקרוב. הנטייה להתחפש ולעטות מסיכות קיימת כמעט בכל תרבות. הפסיכולוג יונג דיבר לא מעט על הארכיטיפים של הפרסונה והצל. הפרסונה היא "המסיכה" אותה אנו עוטים בציבור, האישיות החברתית המתפקדת בהתאם לציפיות הסביבה מאיתנו. הצל לעומת זאת הוא החלק הלא-רצוי באישיותנו, המאכלס את הצרכים והרגשות האפלים והפרימיטיביים שיש בנו. יש חובבי דקסטר בקהל? הכי "הנוסע האפל"... כנראה שפעם בשנה חייבים לקרוע את המסיכה ולהראות פנים אמיתיות. אולי זו חלק מהאהבה שלי לאיפור - היכולת להחליף מסיכות שונות במחי מברשת.


באווירה חגיגית זו, נרקם שיתוף פעולה ביני לבין אחת הבלוגריות האהובות עליי ביותר - איפורומניה היפה והמוכשרת, שמתגוררת בקנדה. החלטנו ליצור מראה איפורי בהשראת הלוואין, אני מודה שלא תכננתי יותר מדי. ידעתי שאני רוצה להשתמש בליפ טאר המדהים של OCC בעל השם הרומנטי Black Dhalia, אשר היווה את אחת הסיבות שכל כך רציתי את סט השפתיים החגיגי של ספורה, ושסביבו ייבנה כל הלוק. כצפוי מדובר במראה דרמטי ואפלולי, עם עור חיוור ועיניים מעושנות אבל שיש בהן חיוורון מסוים (?). כמו כן חדי העין מביניכם יבחינו בשינוי בצבע שיערי, לא צבעתי אותו! אני ארחיב על כך בהמשך...

 קצת פירוט על הלוק:
כדי לשמור על עור נקי וחיוור החלטתי להשתמש רק בקונסילר של מייבלין מסדרת Age rewind, ולהניחו על כל הפנים עם ספוגית לחה (דיופ מושלם לביוטי בלנדר, אני חייבת לפרט על זה בהזדמנות)... לא חששתי לעלות על הגבות ו"למחוק" אותן מעט, חיוורון זה כאן. גם הריסים זכו לנגיעה מינימלית בלבד של מסקרה, למראה "מחוק" ומודרני.



find the cat

על העיניים השתמשתי בפיינטפוט סופט אוקר של מאק (לסקירה), ובעיקר בשתי צלליות מסדרת אינפליבל של לוריאל. לטשטושים השתמשתי בצלליות מאט של אינגלוט, ותיחום בעזרת אייליינר ג'ל של אינגלוט.




לא קשה להבחין בשפתיים הדומיננטיות. אני (וכולם בערך) בשגעת של שפתונים כהים העונה. בלק דליה הוא שפתון נוזלי שמגיע בטיובה עם מברשת בנפרד, והוא אחד הדברים האהובים עליי כרגע. הוא ניתן לבנייה ובשכבות שונות ניתן לראות בו גוונים של אדום, בורגונדי, סגול ואפילו שחור.


אני אוהבת את חוסר האחידות שלו, זה מעניק עומק מיוחד למראה ומכיוון שמדובר במראה הלוואין לא השתמשתי בתוחם שפתיים. אין לי בעיה עם ה"זליגה" הקלה מאוד שיש לו, להיפך, זה תורם למראה הלא-עשוי, על גבול המדמם. ביומיום אני בהחלט מקפידה על תוחם איתו - בכלליות תוחמים זה מבורך.

 

הפנים מפוסלות בהצללות קרות והארות עדינות בלבד, בחרתי לא לשלב סומק במראה. 
במקור תכננתי לצבוע את השיער בגוונים סגולים עם גיר לשיער שהזמנתי במיוחד, אבל מדובר ב - fail רציני ביותר! נשבר תוך שנייה, מושך את השיער ומורט אותו, מטנף (הכפות של קאליסי עדיין סגלגלות) ובכלליות - ממליצה להימנע. מה גם שהשיער שלי כנראה מתעקש להיראות אדום ולא סגול... אהבתם?? הלוק הסופי מוצלח בעיניי אבל הדרך לשם פשוט לא לעניין. קשת הפרחים השחורים נחטפה ב- H&M בלי קשר לחג, פשוט אהבתי את הפשטות וחוסר הקיטשיות שבה.


אני מקווה שנהניתם מהלוק ומההיכרות עם יונג, הפרסונה והצל. אני בהחלט נהניתי ליצור אותו ולהרגיש אפלולית, דרמטית ו... על מי אני עובדת?! אני ככה כל הזמן. מאחלת לי ולכולנו שנדע לתת לצל לפרוץ מתוכנו בצורה יצירתית, אותנטית ובריאה. תקרעו את המסיכה מדי פעם, אתם עשויים להיות מופתעים...

כדי לראות את הפרשנות של איפורו - הקליקו כאן!
לסקירה על המוצר הקודם מסט השפתיים של ספורה - מבית טו פייסד - הקליקו. יש לציין כי הסט (ועוד המון פיתויים, לעזאזל!) עדיין זמין לרכישה באתר ספורה, אז אם בא לכן עליו - אני ממליצה בחום.בשאיפה לסקר כמה שיותר פריטים ממנו (יש 17! לא פשוט).... אם חשקה נפשכם רק בבלק דליה הנפלא, ממליצה לחפש ב-ebay. לאחרונה גיליתי את אתר הקאשבק ebates שמחזיר לכם כסף על כל רכישה באחוז מסוים, לקראת בלק פריידיי אני חושבת שחובה להירשם!!! אם עוד אין לכם חשבון איבייטס היכנסו דרך הלינק וקבלו 5$ בונוס הצטרפות! 
אשמח ללייקים ותגובות - הישארו מעודכנות בעמוד הפייסבוק של הבלוג, באינסטגרם וניתן גם להירשם לעדכונים במייל. כמובן שחובה ללייקק את העמוד של איפורומניה, אם אתם לא שם - אתם פשוט מפסידים סקירות אמינות, לוקים משגעים ויצירתיים ובעיקר לשון חדה והומור שחסר לכל כך הרבה אנשים בקהילת היופי...

*חייבת לציין שאני נורא אוהבת לקרוא תגובות, זה מחמם לי את הלב וגורם לי להרגיש home away from home... לאב יו קיטנס!


15 תגובות:

  1. וואי חתולי האיפור מקסים וליפ טאר של או סי סי בכלל מטורף! חולה על גוונים עמוקים :]

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה (מרגישה שרקחתי אותו במו ידיי)

      מחק
  2. הליפ טאר מדהים! :) טוב עלייך תמיד נראה טוב!
    הכי מצאים לך האלווין והרגת אותי עם אלזות בנות 6 :)

    השבמחק
  3. אוווו תגידי חתלתולי איך לא דיברנו על הליפ טאר הזה? מזה!? אני רוצה את זה.
    והצלליות ממש ממש מוצלחות עליך, עליי הכחולים האלה נראים פשוט לא.

    השבמחק
    תשובות
    1. הם אמורים היו להיות סגולים, אין לי מדוע מה קרה שם... ואם את מחפשת להתנסות בליפ טאר אני חושבת שזו ה-בחירה לחורף הזה!!! סלט קצוץ שלי

      מחק
  4. אני מתה לחוות הלוואין אמיתי בחו"ל! שילוב של תחפושות וממתקים- בול מה שאני אוהבת.
    הלוק הולם אותך (אבל אני מתה על מראות קודרים כאלו) והליפ טאר הזה פשוט הורס!
    הלאווין שמח:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן יצא מעט קודר אבל לפעמים אנחנו קודרות... מאחלת לך ממתקים כל השנה, אהובה!

      מחק
  5. מהממת!!! האלווין שמח!!!! אחלה פוסט :)

    השבמחק
  6. תשובות
    1. תודה אהובה קטנה! האמת שהכיף זה להיות פעם קודרת, פעם צבעונית, פעם חיוורת, פעם קלאסית... זה היופי באיפור לדעתי

      מחק
  7. נהניתי מאוד פוסט נהדר!!!
    השפתון מהמם וגם הצללית הסגלגלה...
    ותוהה לי מה צבע השיער הזה שלך?
    במה את צובעת כי זה משהו!

    השבמחק