יום שלישי, 17 במאי 2016

עודף ממאה - תפנוקים נגישים

היי' ותודה שחזרתם לעוד פוסט.

הפוסט היום מוקדש למוצרים "לנשמה", כשבא להתפנק אבל לא לפרק את האשראי. לא אדבר כאן על מוצרי חובה או אבני בניין בסיסיות למלתחת האיפור אלא על פינוקים כיפיים, כאלה שמתאימים לימים שאת קצת קווצ'ית, אולי לא מרגישה טוב, אולי במחזור, קצת מבואסת ובא לך פינוק. נתחיל?

ניחוח ענוג

אני רוצה לפתוח בלדבר על בושם. אמרתי בעבר שמאז ההריון האף שלי מאוד סלקטיבי ותכלס? גם הבלוג. זה המקום האישי שלי ולכאן נכנסים הדברים שאני הכי אוהבת. החג הזה הרגיש כמו מתקפת בשמים (לא שאני מתלוננת, כן) אבל היום אני רוצה לספר לכם על שחקן ישראלי (כן, אווירת יום העצמאות חזקה אצלי) ששווה לשים אליו לב: בית הבישום ספרינג שמציע בשמים, מוצרי אווירה כמו מפזרי ריח ונרות (יופיע בקרוב) וגם בשמים. הבושם בעל השם הניינטיזי מעט ולווט קריסטל הוא בושם שבנוי בצורה ספירלית ולא בצורת פירמידת ריח סטנדרטית, כלומר מדי פעם מריחים את הניחוח בדגש יותר של אמבר ומדי פעם התו העצי הוא היותר דומיננטי. 

בפועל מדובר בריח שפשוט כיף לאהוב. הבושם דומה מאוד בעיצוב לבושם הקלאסי מבית קלואה, כולל סרט המשי הענוג המעטר את צווארו, אבל כאן מסתיים הדמיון - בעוד שבושם קלואה הוא מאוד פודרתי-טלקי בסגנון, הבושם ולווט קריסטל הוא פרשי, רענן, קליל ונקי מאוד. בושם בניחוח צנוע, לא יומרני, מהסוג שרק מי שמחבק אותך מקרוב יזכה ליהנות ממנו. הוא נעים לעין, לאף וגם לכיס - מחירו עומד על 99 ש"ח ל - 50 מ"ל בחנויות המתמחות וברשת אפריל.


ספרינג ולווט קריסטל

שפתיים מפונקות

אני לא מאמינה שאני כותבת את זה אבל קצת מאסתי בטרנד השפתונים בגימור מאט. כן, זה יפה ועמיד, אבל ליומיום שלי אני מחפשת משהו קצת יותר רך וענוג, לחותי ומתמסר, שקל יותר לחדש ואפשר אפילו על הדרך. גם הגוונים הכהים והאטומים נכנסים בינתיים למגירה, ואף על פי שטרם התמסרתי לורודים קיציים אני מוצאת את עצמי מחפשת ניודים נעימים, גווני פטל טעימים והכל במרקם קליל ומפנק ככל האפשר, אך לא נמרח ושמנוני.

פלורמר prime'n lips


פלורמר שחררו לאוויר העולם את סדרת prime'n lips שהם שפתון המשלב גוון ופריימר במשיחה אחת (קונספט שנראה דומה לשפתוני קליניק פופ שלא יצא לי לנסות, אבל גררו לא מעט הייפ ברשת). מדובר בשפתונים לחותיים אך בעלי פיגמנט חזק, לא מבריקים מדי ועמידים מאוד יחסית לשפתון עם מרקם רך. השפתון נצמד היטב לשפתיים ולא נודד על הפנים, הוא היה עמיד עליי למשך כארבע שעות עם שתייה (ללא אכילה) אך כאמור הוא קל מאוד לחידוש. האריזה המטאלית נאה למראה וחושפת את גוון השפתון המסתתר בפנים. המחיר עממי למדיי - 59 ש"ח בחנויות וניתן לרוכשם גם באתר גילטי תמורת 51 ש"ח. לרכישה. יש לציין שהגוונים נראים מעט מפחידים וכהים אבל הם שקפקפים וטבעיים מאוד על השפתיים אז אל תתנו למארז להפחיד אתכם. אני התנסיתי ב - berry chocolate מספר PL18, גוון שזיפי-שוקולדי נפלא. כשהתאפרתי איתו לא נראיתי מאופרת כלל כיון שהוא קצת שקפקף, אבל אמרו לי "את נראית נפלא" (טוב, נו, אבא שלי. עדיין נחשב). מימין לו ניצב שפתון חובה לחובבות הניודים החמימים, שהוא גם אטום ממנו - nut cookie בגוון PL03. כמה שהוא פיגמנטי ורך, זה משהו.

flormar prime'n lips

ואם כבר בפלורמר עסקינן... לליין מוצרי השפתיים של פלורמר הצטרפו לאחרונה עפרונות שפתיים עמידים במים (מיתוג מוזר למדי, נראה לי שרוב מוצרי השפתיים עמידים למים כיון שמה שמפרק את האיפור זה שמן ולא מים... לא? תקנו אותי). בכל מקרה מדובר בעפרונות נאים מהסוג המתחדד (שאני אישית ממש מעדיפה על פני עפרונות בעלי חידוד אוטומטי שהעבודה איתם פחות מדויקת).

flormar waterproof lipliners

אני קיבלתי שני תוחמים בגוונים מאוד שימושיים ויומיומיים, את 229 שהוא ניוד חום מעט, ואת 219 שהוא ורדרד בינוני שיתאים לכל הוורודים האהובים שלי. יש בהם איזון מושלם בין חמאתיות ונוקשות, יופי של תוחמים.

  עפרונות שפתיים עמידים במים מבית פלורמר


אני מאוד אוהבת תוחמים וחושבת שזה מוצר קלאסי לרכישה מהדראגסטור דווקא - אין בעיניי שום ערך לרכישת תוחמים יוקרתיים - לראייה, תוחמים מבית קיקו, פלורמר, ניקס וכדומה עושים עבודה מצוינת לא פחות מעמיתיהם היקרים מבית עפרה ואיל מקיאז'. הסיבה היחידה לקנות תוחם יקר היא התאמה לצבעים מיוחדים כמו סגולים וכדומה... לעניינינו, יש לנו כאן אופציה נהדרת לעפרונות שפתיים שמקנים עבודה מדויקת יחד עם נוחות ויכולים לשמש גם למילוי כל השפתיים כאופציה לשפתון עמיד. מחירם 25 ש"ח בגילטי וכמובן גם בחנויות הרשת, שהן חנות ממתקים צבעונית לכל דבר!

ואיך אפשר בלי סוואצ'ים? אני חושבת שאפשר להתרשם מהעושר שלהם דרך התמונה. משמאל לימין: יש לנו את תוחם 219, שפתון nut cookie (אגב הזיווג הזה הפך לליפ קומבו האהוב עליי בחודש האחרון), שפתון berry chocolate ואחרון חביב תוחם 229).

סוואצ'ים של פלורמר - 229, ברי צ'וקולט, נאט קוקי, 219


יחד עם כל הורדרדות האביבית הזאת, אני חייבת לומר מילה טובה על סומק אחד מושלם לאביב, במחיר נהדר. אולי מוצרי השפתיים של אסנס לא העיפו לי את הפוני, אבל הסומק הזה - ועוד איך! משיי, רך, פיגמנטי בדיוק במידה הנכונה, מתוק וסוכרייתי. יומיומי ושימושי, במחיר של 13 ש"ח שווה לבדוק את הסמקים של אסנס.

סומק של אסנס

סומק סילקי טאץ' של אסנס



ציפורניים מאוירות

אינני בטוחה אם כבר התוודיתי על כך בעבר, אבל אינני אמנית ציפורניים דגולה. אני יכולה לבלות שעות בצפייה באמניות אינסטגרם היוצרות ציורי ציפורניים משגעים בקלות מעוררת קנאה, אך אבוי - לא בורכתי בכישרון לכך. לכן שמחתי מאוד לגלות את מדבקות הציפורניים של פאניילז שהתהדרו בעשרות עיצובים חדשים וטרנדיים - שפתיים, אננסים, הדפס שיש ועוד עיצובים מדליקים להפליא. הוזמנתי למכון פרנש (מלצ'ט 25) שם פינקו אותי במריחת לק מבית CND ובהדבקה של מדבקות מסט חד קרן חלומי וקסום. המדבקות שרדו על ציפורניי 5 ימים מלאים וזכו לים מחמאות. כיצד משתמשים? על אצבע משויפת ונקייה מניחים את המדבקה כאשר מקפידים שהיא לא עולה על העור אלא נשארת בגבולות הציפורן, מושכים ומשייפים את הקצה. לאחר מכן מורחים טופ שקוף ונהנים מציפורניים שמגיע להן שוט לאינסטגרם. מחירן של המדבקות הוא 23.6 ש"ח לסט או 64 ש"ח לארבעה סטים.

פאניילז



פאניילז חד קרן



אז זהו להיום, מקווה שאהבתם את הסיקור שלי למוצרים הכיפיים והלא יקרים הללו. אגב השפתונים של מני עדיין במלאי וגם הם ישאירו לכם עודף ממאה שקלים, אם לא קראתם את הסיקור אודותיהם אשמח אם תקפצו לבקר, אבל עוד יותר - אם תשאירו לי תגובה לפוסט ותגידו אם בא לכם עוד פוסטים בסגנון! 

נשיקות
חתולי XOXOX

shop this post:



**גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה. הלינקים לגילטי הינם חלק מתכנית שותפים**


























3 תגובות:

  1. פוסט נחמד ושימושי.
    הופתעתי מהליפסטיק של פלומר. אין קשר בין האריזה והליפסטיק הכהים לסווטצים הבהירים

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך שזה מפתיע. לכן יש סוואצ'ים! תודה!

      מחק
  2. אני מאוד אוהבת את הסדרה הזו של פלורמר, השפתונים מעולים!

    השבמחק