יום רביעי, 25 במאי 2016

אני, קצת אחרת - ניחוח, שיער, אווירה




מכירות את הבקרים האלה, שמתחשק לך להתעורר ולהיות פשוט מישהי אחרת? המבטים האלו במראה שמחזירה מבט שיפוטי. למרבה הצער (או המזל?) עוד לא המציאו טכנולוגיה שתצליח לשנות לנו את המראה באופן מיידי, אבל כן יש לא מעט דברים שיכולים לעשות לנו טוויסט קטן - לפעמים אפילו כזה שרק אנחנו נרגיש או נראה, אבל עדיין - נדע שהוא שם. אולי זה יגרום לנו ללכת טיפה יותר זקוף, אולי חיוך קטן לפני שיוצאים בבוקר לכבוש את היום שממתין לנו בחוץ, או תוספת קטנה לבית שמכניסה חום ואינטימיות. עדיין אני, אבל קצת אחרת. משודרגת? הדברים שאדבר עליהם היום הינם בגדר פינוק יוקרתי (בניגוד לפוסט "עודף ממאה", שאני שמחה שאהבתם) - אבל אתם יודעים מה אומרים. יש דברים ששווים את מחירם.
דולצ'ה גבאנה לאב אין קאפרי
ניחוח: Dolce Gabbanah light blue - love in Capri.
במשך שנים רבות וקריטיות בחיי (לאורך כל התואר הראשון, ימי באר שבע העליזים) ניחוח ה - signature שלי היה הבושם הקלאסי מבית דולצ'ה גבאנה, לייט בלו. בבקבוק כחלחל, זכוכית בגימור מאט וניחוח טרי, קריספי, מתוחכם וחמצמץ במידה אבל בלי להיות מתריס. ניחוח של ניקיון, אלגנטיות, כמעט יוניסקס. בושם זה נרכש על ידי לפחות שלוש פעמים לאורך השנים, ולא חשבתי עליו תקופה ארוכה. ואז, הפציעה המהדורה המוגבלת ללייט בלו - דולצ'ה גבאנה Love in Capri. באופן לא מפתיע, לאב אין קאפרי שומר על הקו הרענן  עם תווים של לימון ומנדרינה פריכים. ההשראה בעיצוב הבקבוק והניחוח היו הצבעים והריחות ספוגי השמש של האי, פרחים לבנים, יערה ופריחת שקדייה (לראשונה בניחוח Light Blue). ברקע ישנם תווים של מושק חמים, ארז וענבר המאזנים את התווים ההדריים העליונים ויוצרים ניחוח רומנטי ונשי, כזה שזורק אותי לחופשה על אי רומנטי, גלים כחולים של ים קסום בדרום איטליה, קוקטייל בידי ואני בדרכי לשעת האפרטיף בבר המקומי. אז נכון, היעדים המרכזיים בחיי הם התינוקייה בגן הילדים שלנו, הבית והעבודה, אבל עדיף לצעוד לשם כשאת מותירה אחרייך שובל של ניחוח משגע של אהבה באי קאפרי. מחיר התענוג? 701 ש"ח ל - 100 מ"ל EDT.
דולצ'ה גבאנה לייט בלו לאב אין קאפרי

dolce gabbana light blue love in Capri

שיער: החלקה יפנית rebonding X אצל רוני חתוכה, הבית לשיער.
החלקה תמיד נשמעה לי מפחידה, ולמרות שהוצעו לי לא מעט התנסויות בתחום החלקות השיער תמיד נרתעתי. עד שהגעתי ל"בית לשיער" של רוני חתוכה, אמן השיער ומומחה ההחלקות. קודם כל אני רוצה להתייחס לפרסונה עצמו - רוני הוא אדם שהמילה "לבבי" עושה לו פשוט עוול. רוני וכל הצוות של הבית לשיער גרמו לי להרגיש מאוד בבית, מקסימים, קשובים, נעימים, מקצועיים ואכפתיים, מיד ידעתי שהגעתי למקום הנכון וכל עכבה לטובה. מסתבר כי רוני הוא מומחה לנושא ההחלקות, ולא רק מתמחה בכך אלא גם פיתח החלקה שייחודית לו - החלקה ייחודית בשם ריבונדינג X. החלקת ריבונדינג היא החלקה יפנית המאפשרת ליצור כל מראה רצוי של השערה - לא רק "פן מקלות" מרתיע אלא גם שיער גלי וטבעי, ועד לשיער חלק באופן מושלם. לי כל חיי היה שיער גלי אשר כמה חודשים לאחר הלידה פשוט התחרפן. פריזיות, שוונצים, צמיחה מחודשת שהובילה אותי בייאושי לגזור לעצמי פוני (מחווה השמורה בעיניי למשוגעות עם תעודות, כולל מבטי האימה מול המראה ושיער מיותם בידיים). הגעתי לרוני כשאני באמת במצב של ייאוש משיערי המנופח, המקורזל והמתנופף, כשאני אפילו לא מסוגלת לעשות קוקו בלי שרבע מהשיער יקיף את פניי בעננה מחושמלת. רוני הרגיע אותי, ובירר איתי מה בעצם האפקט הרצוי מבחינתי. יחד החלטנו כי המטרה שלי היא להחזיר את השיער למצב חלק יחסית אך לא שטוח, גולש כאשר המטרה היא שהוא ימסגר את פניי ברכות, יפול בצורה חופשית ויישאר טבעי בקצוות. והעיקר - בלי שוונצים ופריזיות!!! בנוסף לכך רוני תיקן לי את הפוני המשוגע, וגזר לי תספורת בטכניקה שנקראת "ניקוי" - בלי לפגוע באורך יותר מדי, רק הסרה של שיערות שבורות וקרועות ושמירה על שיער בריא וגולש באורך בינוני. להגיד שאני מרוצה מהתוצאה זה באמת אנדרסטייטמנט של הלייף - אני מודה שאיבדתי אמון בשיער שלי ואני מרגישה שהוא באמת הוחזר לי מחדש. קודם כל, אפשר לעשות קוקו כמו שצריך, בלי תלתלים נפוחים שבורחים ממנו החל מהעורף ועד למסגרת הפנים. קל להסתרק (אני מודה שמרוב ייאוש היו ימים שאפילו לא ניסיתי - עד החלקת הרבונדינג) ובעיקר השיער הפסיק להיות מקור לחרדות וכעס וחזרתי ליהנות ממנו.
סוף סוף מחייכת
אין לי מילים להודות מספיק לרוני והצוות ואני ממליצה בחום על הטיפול. לגבי המחיר, ההחלקה מתחילה מ - 1600 ש"ח. אני באמת הייתי במצוקה והיא לחלוטין נפתרה ולזה מבחינתי - אין מחיר (וכל מי שסבלה באיזשהו שלב בחייה ממצוקת שיער תזדהה, אין לי ספק). בבית לשיער מציעים לעשות תכנית טיפול שנתית (מעין מנוי או כרטיס חבר) בהתאם לצרכים האישיים, במחיר יותר משתלם ועם הרבה אקסטרות ופינוקים מטעם הצוות כך שזה בהחלט מומלץ לגשת לשם לייעוץ - הבית לשיער ממוקם באיזור נגיש ומרכזי, בן יהודה 231 בתל אביב וניתן לקבל פרטים בטלפון 077-7298728. ככה נראה הבית לשיער, אגב (תמונות באדיבות יח"צ):
תמונת יחצ רוני חוכה
תמונת יחצ הבית לשיער
אווירה: נרות של ספרינג. 
ומהבית לשיער, נמשיך לבית הפרטי שלי: נרות, נרות, כמה שאני אוהבת נרות. אז מה אם אין לי מעלית בבניין או חלון במטבח? אז מה אם במקום שולחן שיש בטרקלין האירוח יש לי פינת אוכל מתפרקת מאיקאה? ברגע שמדליקים נר ריחני, הכל משתפר. אז היו בבלוג כבר נרות של bath and body works, ואז עזבתי את מחוזות המיינסטרים ודיברתי על נרות האינדי של LLcandlesco, ופינטזתי על הנרות של ג'ו מלון - ועכשיו נכנס למשחק שחקן חדש ואלגנטי. מסתבר שספרינג חזקים לא רק בבשמים מעניינים אלא גם מייצרים נרות מושלמים מסדרת private collection, שעשויים משעוות קוקוס 100% טהורה שנועדה במקור לעיסוי אבל כעת הוסבה לייצור נרות ריחניים. הנרות מגיעים בכמה גדלים (כמובן, כמה שיותר גדול יותר טוב) בצנצנות זכוכית מהודרות, דמויות אגרטל. לנר שני פתילים (לדעתי בגודל כזה אפשר בהחלט לפרגן בשלושה פתילים לנר). אני קיבלתי את הנר בניחוח Royal magnolia, ניחוח פרחוני נקי ורענן. הנר הענקי הזה הוא הקטן שמבמגוון (דומה בגודלו לנר 3 פתילים של BBW!!!) ועולה 129 ש"ח (חיי פינטרסט אינם זולים) וניתן לרכוש את נרות ספרינג בחנויות מתמחות - הטלפון לפרטים הוא 09-899981.
spring royal magnolia


מרגיע
חתולה יפה ונר ריחני
ספרינג רויאל מגנוליה
אני מאוד מקווה שנהניתם מהקריאה - תודה על זמנכם! אשמח לפגוש אתכם גם באינסטגרם, בפייסבוק ובסנאפצ'ט (korenstav). אני גם מזמינה אתכם בחום רב להירשם לערוץ היוטיוב שלי - הפתעות מגניבות בקרוב. נשיקות!

**גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה**




2 תגובות:

  1. איזה יופי של פוסט! תתחדשי! הנר הזה גם נראה משהו משהו.. והפוני מטריף

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה מאוד שאהבת! אותך קל לפתות עם תמונות של בשמים יפים :)

      מחק