יום שבת, 5 בנובמבר 2016

נובמבר.


תמונה מכאן

חודש נובמבר כבר כאן - ואני חייבת להודות שקיוויתי שבשלב הזה כבר נהיה עמוק בצעיפים, בסוודרים ובמגפיים. בינתיים אני עדיין חורשת על כפכפי האיפנמה שלי ומחלקת שלוקים קפואים לילדי השכונה.
באופן מסורתי, נובמבר נחשב כ"חודש הקניות" הגדול של השנה, עם בלאק פריידיי, סייבר מאנדיי וגרין טיוזדיי (נשבעת שזה דבר אמיתי). בישראל מאוד משתדלים לפתח תרבות קניות אונליין, שזה מאוד מבורך בעיניי ואני שמחה לשתף בכמה מבצעים שונים וחנויות אונליין שאני אוהבת במיוחד, שיתרחשו בין ה - 9-10.11.16.

לאוקסיטן 
טיפוח צרפתי ענוג ואיכותי ב - 25% הנחה?! כן בבקשה! כל המוצרים האיקוניים של לאוקסיטן - סדרת השקד הנהדרת לטיפוח הגוף, סדרת פאוני המומלצת לטיפוח הפנים, בשמים נפלאים ועדינים, קרמי ידיים מועשרים בחמאת שיאה - עם לאוקסיטן באמת שאין נפילות. התנסיתי לראשונה עם ניחוח פריחת הדובדבן שהפתיע אותי מאוד, בהיותו מרענן ועוקצני במקצת. המוצרים מעוטרים בתבליט של פריחת דובדבן יפני, חולשה אישית שלי - יש לי חלום לראות את הסאקורה ביפן. ערכה נהדרת זו מכילה למעשה חמישה מוצרים: בושם מוקטן בגרסת או דה טואלט בגודל 7.5 מ״ל, ג'ל לרחצה בגודל מלא של 250 מ״ל, תחליב גוף בגודל נסיעות של 75 מ״ל, סבון מוצק בגודל מלא וקרם ידיים מוקטן בגודל 10 מ"ל.


לאוקסיטן - פריחת הדובדבן

הערכה מגיעה במארז מוזהב ומהודר, תאווה לכל החושים. הקופסא המוזהבת מיד מצאה לה מקום של כבוד כעזר אחסון - יש דברים שאפילו את האריזה שלהם כואב לזרוק.


l'occitane - delicate cherry blossom

מדובר במארז התנסות מעבר למשתלם, וכעת עם חג הקניות - יותר מתמיד. מחירה המלא של הערכה הוא 295 ש"ח, בניכוי של 25% מדובר במחיר של 221 ש"ח. לא קשה למצוא חובבות לאוקסיטן כך שזה גם זמן נפלא להצטייד במתנות אם מישהי חוגגת בקרוב. הנה עוד תמונה של היופי הזה:


לאוקסיטן שרי בלוסום

לחנות האונליין של לאוקסיטן: הקליקו כאן
להמלצות על לאוקסיטן בבלוג: הקליקו כאן

סאשה - מוצרי אווירה ותכשיטים
ידוע לכן כי חובבת נרות אנוכי, ולכן ברגע שגיליתי שמותג התכשיטים הנפלא סאשה התרחב והתחיל לייבא גם מוצרי אווירה, נרות ומפיצי ריח, חמדתי לעצמי פריט או שניים מהאתר. שמחתי מאוד לגלות את הנר VOYAGE, בניחוח הייחודי ערפל ים. 


סאשה - voyage

מדובר בנר שמגיע בקופסת פח בינונית, עם שלושה פתילים ומעוצב עם מוטיבים מעולמם של יורדי הים: מצפן, ספינות ומפות. מדובר בפריט עיצובי לכל דבר שחובבות הנרות שמאסו בניחוחות האפייה המתקתקים ישמחו לאמץ לקרבן. מחירו של הנר הוא בוטיקי למדיי - 125 ש"ח, ובחסות חג הקניות 20% הנחה יינתנו על כל המוצרים באתר, מה שמנגיש את המחיר ל - 100 ש"ח.

לחנות האונליין של סאשה: הקליקו כאן
להמלצות על סאשה בבלוג: הקליקו כאן



sasha's candles


אני מזכירה לכן כי סאשה ידועים מאוד בזכות התכשיטים המעוצבים שלהם, אז לא יכולתי שלא לנצל את ההזדמנות ולצלם קצת את שרשרת המנעול שלי, שהיא גם מהממת וגם בעלת ערך סנטימנטלי עבורי.


sasha's state of mind


עוד ממבצעי shopping IL:

  • רשת ללין במבצע מיוחד באתר: קונים ב - 400 ש"ח ומשלמים 200 ש"ח, בנוסף תושק באתר סדרה אקסלוסיבית לקנייה ברשת עם דמותו של מיקי מאוס בניחוח שרי בלוסום. מוטיב חוזר בפוסט? אני אישית מכורה לסדרת המונוי של ללין - ממליצה מאוד לבדוק אותה בלינק הזה.
  • רשת דלתא מציעה מאות מוצרים בהנחות של עד 70% הנחה, ואת קולקציית החורף שתוצע ב50% הנחה. זמן להצטייד בפיג'מות! לאתר הקליקו כאן.
נכון לרגע כתיבת הפוסט, לא ידוע לי על עוד הטבות מרחיקות לכת אבל הנה אתרים ששווה לעקוב אחריהם - משוכנעת שיפתיעו עם הטבות שוות:

גילטי
מה לא נאמר עליו? ה -go to שלי בכל הנוגע לרכישות איפור וטיפוח. מוצרי עפרה, אמיקה, פלורמר, מברשות סיגמא, מייבלין ועוד במחירים פצצה ועם שירות שקשה לנצח. מקווה לעדכן בקרוב בהטבות שוות מטעמם, בינתיים תתפנקו במיטב הסקירות של מוצרים מגילטי ממש כאן, או שפשוט תקליקו כאן למעבר לחנות האונליין הטובה בישראל.

בלאשס
אתר שכבש את ליבי לאחרונה - עם מבחר ענק ומלאי מעולה של מברשות גילטי, ריל טכניקס, וביוטי בלנדר. גם כאן מדובר בשירות נפלא ומשלוח סופר מהיר. לסקירה על מברשות סיגמא מבלאשס הקליקו כאן או עברו לחנות כאן - רק אל תשכחו שיש לי 5% הנחה עבורכן עם הקוד STAV5BL.

גלאם גורו
קופסאות יופי, איפור של מאלו וילז (להמלצות יוטיוב שלי הקליקו כאן), גולדן רוז (בקרוב סקירה ענקית ומקיפה אודות המותג המוצלח הזה), מוצרי אמיקה, ביוטי בלנדר, לבידו, וולדה ועוד המון מותגים נפלאים. השגתי גם שם הנחה לקוראות שלי - 7% הנחה על כל רכישה עם הקוד LOVE7. לסקירות על גלאם גורו הקליקו כאן או שפשוט תזרמו לחנות האונליין שלהם כאן.

אם שכחתי משהו, אשמח אם תיידעו אותי בתגובות ובינתיים כולכם מוזמנים לסרטון האחרון שעלה בערוץ היוטיוב שלי - מומלצים ומאכזבים לחודש אוקטובר. 
אני מנצלת את הפלטפורמה הזו כדי לשתף אתכם בכמה דברים לגבי הערוץ שלי. קודם כל, אני חופרת גם שם. אז אם אתם מחפשים סרטונים ענייניים... סתם. ברור לי שאני לא פונה לקהל צעיר במובהק, וזה בסדר גמור מבחינתי. למען האמת, זה אפילו מרגש אותי קצת להראות פנים שונות, שפונות לקהל יעד בוגר יותר. אני מזמינה אתכם בחום רב להירשם לערוץ ולהצטרף לקהילה הצומחת שלי ביוטיוב. לגבי התכנים - הערוץ לא מוגבל רק ליופי וטיפוח, אני מדברת על כל מה שאני מתעניינת בו כולל ספרות, קולנוע וכל תחומי התרבות והלייף סטייל. אז נתראה שם? אפשר להירשם כאן בחינם, וככה לא תפספסו אף סרטון. אוהבת, חתולי.


גילוי נאות: המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה. חלק מהלינקים הינם חלק מתכנית שותפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה