יום שני, 24 באוקטובר 2016

האובססיה לאור | Ofra Rodeo Drive

היי חתלתולים!

כמו פרומתאוס שנמשך אל השמש, כמו פרפר לתוך האש - לאחרונה אני מרגישה שיש לי אובססיה לאור. לא רק להיילייטרים ושימרים אלא לאור בכלליות - יחד עם העניין ההולך וגובר שלי בתחום הצילום, אני מוצאת את החשיבות הגדולה של האור בתפיסה האסתטית שלי. אני רוצה לשתף אתכם שהבית שלי (יותר נכון, דירת מעונות זמנית שלא שווה להשקיע בה) חשוך במיוחד ואני מרגישה שזה ממש משפיע על מצב הרוח שלי.  כמו כן, יוטיוברית ללא תאורה היא יצור אומלל. רכשתי במיטב מעותיי (האחרונות, יש לציין) תאורה מקצועית לצילום ואני מקווה שבקרוב אוכל לחזור לשגרת צילום סרטונים סדירה במיוחד. בינתיים אני גונבת רסיסי אור, משחקת בהגדרות של המצלמה וחולמת על אור אינסופי.




זה שימר? זה היילייטר? זו צללית?
כל התשובות נכונות - על עצם הגבה ובזווית הפנימית של העין, על עצמות הלחיים והמצח, על עצמות הבריח ומצידי על השיניים - שימר זה משמח. 

אז איך אפשר לאמץ אור לעור? אני רוצה לשתף אתכם בהיילייטר או שימר משוגע במיוחד שבטח כבר ראיתם בכל מקום אבל עדיין לא אצלי: רודאו דרייב מבית עפרה. בואו נאמר שאם אתן לא אוהבות לזרוח - שמרו נפשכם מפני הטרפת הזו. אבל אני? I love to glow. לא חסרים לי שימרים אבל העצמה של הדבר הזה מסנוורת. בטירוף. מדובר בשימר דחוס שנאפה בטכנולוגיית אפיית נוזלים הייחודית לעפרה, ומעניקה מראה כמעט רטוב וסופר זוהר. אפילו לעומת השימרים המהממים של דיופ דאט, רודאו דרייב זוהר למרחקים. Let's Glow. בת הזוג המושלמת עבורו היא מכחול ההצללות של מיקאיילה ביוטי, שניהם זמינים לרכישה בגילטי. משוגע לגמרי.



ואם כבר מדברים על גילטי - אי אפשר להתעלם מהעובדה שחברינו באתר אימצו רכש חדש וסופר שווה - מברשות סיגמא! כעת מברשות סיגמא הופכות זמינות במיוחד עבורנו, בקרוב אקדיש להן מקום של כבוד אבל בינתיים מוזמנות לשוטט בקטגוריית המברשות ולגבש ווישליסט איתי ביחד.

לרכישת המברשת להארות של מיקאיילה

*גילוי נאות - המוצר התקבל לסקירה. הלינק הנו חלק מתכנית שותפים.

תגובה 1: