יום שני, 28 בנובמבר 2016

הילד הרע - Diesel BAD


"...He's so tall, and handsome as hell, he's so bad but he does it so well"
Wildest dreams - T. Swift
Diesel BAD
החשיבה האנושית מאופיינת בארכיטיפים - אותו מושג שטבע יונג, המתייחס לאב טיפוס מובנה של רעיון, אדם או אובייקט. יותר קל לנו לארגן את המחשבות בעולם מלא כאוס ומשתנה תדיר, כשיש הבנייה כלשהי וכאלו קיימות גם עבור גברים וגם עבור נשים. אם לנשים יש את ה"Femme fatale", האישה המפתה והמסתורית, אין כמו הדמות הגברית של ה"Bad boy" - גבר מסוקס, מסתורי, מסוכן, טוב בלהיות רע. לרוב הילד הרע מגיע עטור זיפים, ז'קט אופנוענים, סיגריות, פלאסק מסתתר בכיס מעילו - ומשאיר אותך מבושמת מנוכחותו ולא בטוחה אם תראי אותו שוב - או שזה כל מה שיוותר לך ממנו, ניחוח, זיכרון, כמיהה.
דיזל BAD
"I knew you were trouble when you walked in
So shame on me now..."
Trouble - T. Swift

התרבות הפופולרית מקדשת את דמותו של הילד הרע וכל פעם נדמה שמצאנו את האולטימטיבי - בין אם זה הארווי ספקטר הקשוח והמסתורי מ"Suits", בריאן המיתולוגי והכובש מ"הכי גאים שיש", ד"ר כריסטיאן טרוי הכריזמטי והרגיש מ"ניפ/טאק" או הילד הרע הנוכחי של הוליווד - בויד הולברוק שהתפרסם בתור הנבל בסרטי "וולברין". בויד הולברוק נבחר אף לשמש כפרזנטור של הבושם החדש מבית "דיזל" - *Diesel BAD. וכמה שהוא טוב בלהיות רע! הבושם BAD משלב אקורדים של טבק חמים וקוויאר חדשני כדי ליצור ניחוח ממכר, מרגש ורענן של עצי יער. באד נפתח עם פרץ מלהיב של תווי פירות הדר ותבלינים כגון ברגמוט, הל ולבנדר, וממשיך עם תווי קוויאר ארוטיים, מחוספסים וגבריים. זהו בושם גברי במובהק, בניגוד לבשמי יוניסקס הוא זועק גבריות וגם מבחינה חיצונית - הבקבוק, עטוף במרקם דמוי עור שחור מגורען, מזכיר ז'קט אופנוענים. בשילוב לוגו שקוף, נוצר הרושם שהבקבוק בוער מבפנים.
דיזל BAD

So it goes"
He can't keep his wild eyes on the road
Takes me home
"...Lights are off, he's taking off his coat
Style - T. Swift

ובאשר אליי? כמו טיילור סוויפט, משוררת הדור, גם לי יש חולשה לילדים רעים אבל אני מעדיפה אותם על המסך שלי, בבית בחרתי בד"ר נצנצים שהוא ילד טוב ואני מאחלת גם לכן - אם לא הצלחתן לביית את הילד הרע שלכן, שחררו אותו. מקסימום תיזכרו בו בעיניים נוצצות מדי פעם, בפראות שבו, באיך שגרם לכן להרגיש, בריח שלו.

מחיר: 468 ש"ח ל - 75 מ"ל, 525 ש"ח ל - 125 מ"ל.
אפילו קאליסי נשבתה

*גילוי נאות - שיתוף פעולה עם דיזל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה