יום רביעי, 1 ביוני 2016

סיבות בגללן אני לא צריכה ערוץ יוטיוב

אני אמא. אין לי זמן.

אני מבוגרת - היוטיוב מוצף ילדות שגילן מחצית מגילי וכבר יש להן אלפי רשומים. אני שלג דאשתקד.

אני לא מסדרת גבות. בעולם שבו אינסטה-בלוגריות מגלחות את כל הגבות ומציירות גבה חלופית כדי שהצללית תשב מושלם, איך אני יכולה בכלל להדגים מראות איפור?

אני פסיכולוגית. החשיפה גדולה מדי. אם אחד מהאנשים שעובדים איתי ייחשף לזה? איפה הדיסטנס?

הפנים שלי רחבות מדי. הן ימלאו את כל הפריים! 

הפנים שלי לבנות מדי! התמונה תצא שרופה!

הבית שלי בעייתי לצילום ואני יכולה לצלם רק בשעות הערב.

החתולה נמשכת לחצובה ודווקא כשאני מצלמת היא מחליטה שזה הזמן המושלם ללטף לי את הפנים עם הזנב שלה.

סיבות שבגללן אני כן צריכה ערוץ יוטיוב:

כי אני ממש רוצה.
ואני יכולה.
למה אני רוצה? בשבע השנים האחרונות היוטיוב תפס חלק מרכזי מחיי. כשהייתי עצובה, כשהייתי כעוסה, כשהייתי מוטרדת - יכולתי בלחיצת כפתור לצלול לעולמות של צבע ויצירה, עולמות מוארים שבהם הדבר החשוב ביותר הוא קולקציית הנרות החדשה או גימור למייקאפ חדש. היוטיובריות הגיעו במגוון של מבטאים, גילאים, מראות וסגנונות - מה שעזר גם לי לגבש סגנון אישי.

סופר פארם וגוגל יצאו במיזם ראשון מסוגו בעולם, ופתחו אקדמיה לביוטריות (ביוטי+יוטיוב=ביוטרית), ובה אני ועוד 19 מופלאות (מתוכן גבר אחד, בואו לא נהיה קטנוניים) מקבלים כלים לגבי כל מה שדרוש לפתיחת ערוץ יוטיוב מצליח. שיעורי צילום (כולל מצלמה שקיבלנו, שזה פשוט מטורף), סדנאות עריכה, טיפוח ביתי, עמידה מול מצלמה - סילבוס עשיר במרצים מדהימים, משימות יצירתיות כמו למשל לבנות לוח השראה לערוץ שלי. אני רוצה לשתף אתכם בלוח ההשראה האישי שלי (תמונה מתוך האינסטגרם שלי):

אליס בארץ האיפור


המשימה המשמעותית ביותר שקיבלנו היתה לצלם ולערוך סרטון סקירה על מוצר אחד (או יותר). אני בחרתי שני מוצרים שקיבלתי לסקירה, אחד יוקרתי (מייקאפ דאבל וור טו גו של אסתי לאודר) והשני - דראגסטור (שפתון מסדרת קרימי מאטס של מייבלין ניו יורק). יותר מכל הכלים הנפלאים שהאקדמיה מקנה, הדבר החשוב ביותר שקיבלתי היא: דחיפה. לא עוד סרטונים גנוזים, הפעם אני חייבת להתמודד. אז צילמתי וערכתי את הסרטון (התמודדות לא פשוטה בשבילי), והנה הוא כאן לפניכם. אני מאוד אשמח אם תכתבו לי מה חשבתם על הסרטון, לטוב ולרע, ואם אהבתם - Hit the subscribe button!
ותזכרו - אף פעם לא מאוחר מדי להגשים חלום.

הסרטון הראשון שלי במסגרת האקדמיה לביוטריות



4 תגובות:

  1. כבר אמרתי לך שבעיניי הסרטון הזה הוא קפיצת דרך משמעותית! האיכות מעולה בעיניי ואני הכי בעד שתעשי מה שעושה לך הכי טוב :)

    השבמחק
  2. תמיד יהיו פחדים. צריך פשוט לקחת נשימה עמוקה ולקפוץ למים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מזל שיש לי אנשים כמוך שיתנו לי השראה

      מחק