יום רביעי, 22 ביוני 2016

לא כמו כולן

אני רוצה לשתף אתכן כי במסגרת עבודתי כפסיכולוגית השתתפתי השבוע ביום עיון מרתק בנושא החיים ברשת וההשפעה שלהם על הנפש. הגבול בין המציאותי והווירטואלי מטושטש כיום מתמיד, וחלק גדול מהחיים (במיוחד לאלו המכורים לרשתות חברתיות) הופך להיות החיפוש אחד הדבר הגדול, ה"נכון" והמעניין הבא - אם תרצו, (FOMO (Fear of missing out. בעולם שבו מקוריות וייחודיות הפכו לסיסמאות ריקות מתוכן, וכל חשבונות האינסטגרם נראים כמו העתק אחד של השני, אני חושבת שזה נכון לאתר את העסקים היחודיים, השונים, המקומיים והמעניינים יותר, שלפעמים נבלעים בצל תקציבי הענק של המותגים הגדולים. מה דעתכן?

התנסיתי לאחרונה בשני מותגים מסקרנים במיוחד, תוך כדי היכרות עם שתי נשים שהן אימפריה. המותגים שונים זה מזה: האחד ישראלי, כחולבן, והשני מקורו בבית המלוכה ההונגרי. האחד מוקדש לאיפור והשני – לטיפוח. האחד נטול אכזריות, טבעוני ועם קריצה של שובבות, והשני כולו משדר יוקרה, ניקיון ואפילו ממלכתיות. בנוסף, הוזמנתי לבוטיק בשמים המתמחה בבשמי נישה, והתחדשתי בבושם ייחודי ביותר. אם גם את מעוניינת שאת מדף הבשמים, האיפור והטיפוח שלך יעטרו מוצרים קצת יותר ייחודיים ופחות מסחריים – הפוסט הזה הוא בשבילך.

שרומבה
נתחיל בקצת גאווה ישראלית. המותג שרומבה ((sharoomba הינו פרי עמלה של שרון, קוסמטיקאית תל אביבית שהפכה לאגדה. שרון כבשה אותי עם הלוגו הצבעוני והסלוגן השובב – "לחדש את הוודג'. כעת, מעבר לטיפולי היופי הסטנדרטיים (שמעתי שהמני-פדי של שרומבה הם לא פחות מהתעלות ואני מתכוונת להתפנק בקרוב), שרון יצרה בעצמה (!) ליין שלם של מוצרי איפור מקצועיים, טבעוניים לחלוטין ומסקרנים להפליא, ושמחתי מאוד על ההזדמנות להתנסות במוצרים ולשתף אתכן בחוויות שלי עימם. קיבלתי לסקירה בחבילה צבעונית ומדליקה עם שליח עד הבית פריימר, מסקרה ושפתון והרי המסקנות.
הפריימר נקרא בפשטות silicone primer , דבר שמעט הרתיע אותי כיוון שסיליקון הוא לא הדבר הכי בריא לעור, לכן דמיינו את גודל הפתעתי לגלות כי הרכיב הראשון ברשימת הרכיבים הוא למעשה מים, שהפריימר מועשר בתמצית ערמונים ושהסיליקון הוא למעשה אחד הרכיבים האחרונים ברשימה. מחירו נגיש יחסית לפריימר מקצועי לאיפור (94 ₪ ל – 30 מ"ל סטנדרטיים) והוא מגיע באריזת משאבה הגיינית, יפהפייה ומעוצבת שהזכירה לי מאוד את אריזת הפריימר של מותג הבית של ספורה. אני שמחה להגיד כי הפריימר הזה התברג לרשימת המוצרים החביבים עליי ולמעשה הוא הפריימר האהוב עליי כרגע. לא תמיד אני משתמשת במייקאפ, אבל כשכן – כנראה שאגש לפריימר של שרומבה. הוא מרגיש מאוד קליל ומרענן על העור, נטול ריח או בישום, לא מחצ'קן ולא חוסם נקבוביות. העור נותר חלק ואחיד למגע ומקבל באהבה כל סוג של בסיס מעליו – הצלחה.


המוצר השני שהתנסיתי בו הוא מסקרה מעבה ומאריכה. המסקרה מגיעה באריזה בגימור מאט (מצוין נגד אצבעות חלקלקות) וכמו תמיד במסקרות – השאלה אם תאהבו או לא תלויה בהעדפות וסובייקטיבית לגמרי. בעיניי יש שני פרמטרים למסקרה שאוהב – מברשת ופורמולה. אני חובבת של מברשות סיליקוניות קטנות ושל פורמולות יבשות. מבחינה זו המסקרה קלעה עבורי לאחד מתוך הפרמטרים – המברשת הסיליקונית הדקיקה שלה נוחה מאוד לשימוש ואפשר בקלות לצבוע את הריסים ממש מן השורש ולסרק את הריסים בקלות, אבל הפורמולה הייתה מעט רטובה לטעמי בתור חובשת משקפיים ושפשפנית עיניים... חובבות הפורמולה הרטובה – אני בטוחה שתאהבו מאוד!

המוצר השלישי שניסיתי הוא שפתון מאט (49₪) מהליין של שרומבה, שנקרא על שמה של היזמית - שפתון שרומבה! מדובר בגוון שזועק קיץ, בצבע אדום חם על גבול הכתום. השפתון אכן מאט בגימור וסלחני יחסית לשפתיים, אך עדיין מעט מייבש אותן ולכן כדאי ללחח את השפתיים היטב טרם השימוש. לשפתון צורה ייחודית של פירמידה, אני העדפתי להשתמש במברשת שפתיים ואני ממליצה כמו תמיד כשמדובר בשפתון אדום – להשתמש בתוחם ובמברשת לדיוק מירבי. את המוצרים של שרומבה ניתן לרכוש באתר שלה, ולתמוך בעסק מקומי, בבעלות נשית ונטול אכזריות. 

אומורביצה ישראל

אריקה יונגרז, ילידת ארה"ב ובעלת בוטיק הטיפוח היפהפה קיסו בתל אביב, מייבאת לארץ את מוצרי חברת אומורביצה הסופר יוקרתיים. קחו בחשבון, מדובר במחירים לא עממיים כלל, אבל הו,האיכות! התנסיתי בשני מוצרים שאני מאוהבת בהם עד כלות, שניהם מתחום הניקוי. אם צפיתן בסרטון האמפטיז שלי, בוודאי ראיתם כי שמן הניקוי שלי בג'ל מבית אולה הנריקסן החזיר את נשמתו לאלוהי הספורה, ונוצר לי בעצם ואקום שלתוכו פסע באלגנטיות הבאלם השחור של אומורביצה.  

אובומורוביצה באלם ניקוי

ה – Thermal cleansing balm הוא תכשיר ניקוי שחור ומוצק המגיע בצנצנת זכוכית חלבית כבדה ויפהפייה, עם ספטולה לשימוש היגייני. מספיק גרגיר בגודל אפון אותו מורחים על כל הפנים, הוא מיד נמס והופך לשמן שקוף המפרק כל איפור – עיניים או פנים. אני מסירה את החומר מפניי עם מגבת קטנה כך שהפנים מקבלות איזשהו פילינג נמרץ, ונותרת עם עור נקי, צח ושמח במיוחד. הבאלם של אומורביצה עשיר בבוץ מור הונגרי, מינרלים פעילים ושמנים יקרים כגון שמן זרעי משמש ושמן שקדים מתוקים, יחד עם שלל אנטי אוקסידנטים ומינרלים. כמה התענוג? 506 ₪ לצנצנת הקסמים הזו. לניקוי "רטוב" במקלחת אני משתמשת בקמצנות רבה (שלא ייגמר לעולם) בקצף הניקוי התכלכל של אומורביצה, הנקי מפרבנים ו – SLS וגורם לי לחוש בריאה במיוחד. כמות זעירה הופכת לקצף עדין ועשיר המסלק לכלוך ושומן ללא ייבוש של העור, ומצטיין אף הוא בניחוח מינרלי מופלא – מחירו הזעיר הוא 368 ₪. המוצרים הגיעו עם שליח בתוך קופסא מהודרת שהנסיכה קאליסי התעניינה בה מאוד – ובכן, היא דוכסית אירופאית אז רק טבעי החיבור.
אומורוביצה קצף ניקוי
וכעת - לבושם. המוצר החמקמק ביותר שניתן לכתוב עליו. מה יש בו בבושם שלוכד אותנו? קוקו שאנל אמרה כי אישה שלא משתמשת בבושם היא אישה ללא עתיד. קוקו יודעת מה היא אומרת. בשכונת נווה צדק הציורית (שבזי 40) נפתח לא מזמן בוטיק לבשמי נישה, אשר שמים דגש על הייחודיות של כל לקוח, על החוויות שעיצבו אותו ומשתדלים להתאים לו בושם אינדיוודיואלי המתאים לאופיו, לאורח חייו ולהעדפותיו האישיות. הבוטיק "אינדיבידואל קבינט דה פרפיום" הוא שכיית חמדה מעוצבת - והשירות הוא הדבר הרחוק ביותר שניתן לדמיין מיועצות היופי של רשתות הפארמים. ביקרתי בבוטיק ותיעדתי אותו בוולוג הקצרצר שעלה לערוץ, אבל מה שלא ניתן להעביר הוא את החווייה של הביקור בבוטיק, המאכלס . 15 מותגי בישום. הייעוץ הוא אישי ונערך על דלפק בלוויית כוס שמפניה או אספרסו, והניחוחות עצמם - מיוחדים ושונים, למרות שתג המחיר אינו שונה במיוחד מבשמי יוקרה. הבוטיק מצויד בניירות ואריגים להרחה וגם מכלים עם פולי קפה ל"ניקוי" האף בין הסנפה לרחרוח. קיבלתי לסקירה בושם שכמו נבחר בפינצטה עבורי - Acqua nobile מבית הבישום נובילה1942. זהו בית בישום איטלקי-רומאי המייצר בשמי נישה כבר משנת 1942, והבושם הספציפי הזה הינו בושם יוניסקס, פרשי, רענן ונפלא, וכמו כל בשמי הנישה הוא מיוצר בכמות מצומצמת כך שהסיכוי שתתקלי במישהי שמריחה כמוך יורד פלאים. הבשמים נרקחים מהחומרים האיכותיים ביותר, האריזות מעוצבות ואלגנטיות והמחיר? 400-1900 ש"ח. 
לסיכום אני רוצה להשאיר אתכן עם המושג החדש שלמדתי ביום העיון - JOMO - the JOY of missing out. שימו את הטלפון בצד, כבו נוטיפיקציות בטלפון, ותחוו קצת במקום לתעד, לבדוק ולהשוות. זה יעשה לכן רק טוב.
acqua nobile

nobile1942


מקווה שאהבתן את הפוסט, כמו תמיד התגובות שלכן מרוממות את רוחי אז אל תתביישו - תכתבו.

גילוי נאות - המוצרים התקבלו לסקירה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה