יום שישי, 21 בנובמבר 2014

דיור בר השגה

היי לכן מהקיפאון הניו יורקי!

תסלחו לי על הכותרת הנדושה, פשוט לא עמדתי בפיתוי... בכל מקרה יהיה פה פוסט שמוקדש ל - Dior, בית האופנה הצרפתי והאהוב שמפרגן לנו במוצרי איפור וטיפוח שקשה לעמוד בפניהם.

הקדמה:
אם אני, חובבת הקור, מתלוננת על מזג האוויר, קחו בחשבון שאכן קצת קר פה. מצד שני, אני כותבת לכן מחמימותו של בית הקפה האהוב עליי, פאמפקין ספייס לאטה בחיקי, מוזיקת אינדי באוזניי ורשימות בלאק פריידיי מצלצלות באוזניי. 
קשה לי לחשוב על דברים יותר מפנקים או מנחמים מאיפור וטיפוח יוקרתי. נכון, מוצרי דראגסטור זה סבבה ואחלה, וקוסמטיקה קוריאנית זה מתוק ויעיל, אבל אין על האריזות המפוארות, הניחוחות המנחמים והמגע המלטף של המוצרים ילידי בתי האופנה הרחוקים מאיתנו שנות אור. אז דיור בר-השגה כרגע אין לנו, אבל דיור בתיק - יש גם יש!!!

אני רוצה להתחיל בחשיפה למוצר שריירתי עליו זמן רב, ולא יכולתי שלא לנצל את מבצע ה-20% הנחה בספורה לחברי VIB שהיה החודש, כדי לשים עליו את כפותיי. מדובר בלא אחר מה - lip glow המפורסם מבית דיור. מדובר בבאלם, כלומר שפתון לחות בצורת סטיק, צבעו שקוף-גלואי-ורוד והוא נתון במיכל ורדרד שקוף ומשובב נפש, עם ההטבעה האיקונית של דיור על הפקק.


Dior Addict lip glow

אז מה יכול לגרום לאישה שפויה והגיונית (אני לא מכירה כאלה אבל אם אתן כן, אנא ידעו אותי) להוציא 33$ על מוצר לחות לשפתיים שהוא אפילו לא אודם? ראשית, הפוטוגניות שלו: אפילו ליד קאליסון המושלמת, יופיו אינו מחוויר: 
ערב טוב לך, את מושלמת.


תותי.

 ועכשיו ברצינות. מדובר פה בבאלם לשפתיים, כלומר מוצר טיפולי שמטפל ביובש בשפתיים. במיוחד במזג אוויר קפוא כמו זה המאפיין את ניו יורק כרגע, מי שמשלם את המחיר הן השפתיים והידיים. יש לי לא מעט באלמים אבל זה ללא ספק מלך הבאלמים. הוא נמשח שקפקף ונעים, הוא מעצים את הגוון הטבעי של השפתיים - מעניק לשפתיים גוון ורדרד טבעי ומושך, אינו שומני (מכיל חמאת מנגו) ובאמת מטפל ביובש!!! פשוט כיף להשתמש בו. שווה כל שקל. 


Dior lip glow

Dior lip glow

יובש מזעזע לפניכם: ראו הוזהרתם




בקיצור, אני מאוהבת. תמונת פנים מלאה איתו בסוף הפוסט.
ועכשיו - לפינוקים נוספים מבית Dior! אז מה יש לנו פה? בניגוד לישראל, ספורה יודעים לפנק את הלקוחות הנאמנים שלהם (כמוני) במארזים שווים לאחר צבירה של נקודות. כשהיה מארז שווה מבית דיור, מיהרתי לחטוף אותו. ואפשר להבין למה!




מה יש לנו כאן? היילייטים שווים במיוחד מבית Dior:
שמן לניקוי  עיניים ופנים:




מדובר בעוד שמן הסרה מהסוג שמעסים לעור הפנים, מוסיפים מים ושוטפים. העור נותר מלוחח, רך ומוזן ללא שומניות מיותרת. חתולי מאוהב.



ליפ גלוס מסדרת Dior Addict - מה זה השלמות הזאת? אריזה קומפקטית מתוקה, גוון מושלם, ורוד עם נצנוצים זהובים, פשוט תכשיט מפנק לארנק להוציא ולהתחדש בו.



ז'אדור. וכל מילה מיותרת. או דה פרפיום, ארוז בבקבוק האיקוני, המוזהב, בעל הצוואר הארוך המקושט בחוליות זהב. גורם לך להרגיש שאת מינימום ג'יזל. או שרליז תרון. או יצור ארוך גפיים, מוזהב ומושלם כמוהן. ריח יוקרתי, נשי, לא ממשפחת הקלילים-לימוניים-פרשיים אבל מושלם לחורף. הו, ז'אדור.


מסקרה Dior show הקלאסית בשחור. מסקרה מאוד אהובה ומדוברת, בעלת מברשת צפופה וסיליקונית, פורמולה "יבשה" יחסית שאני מחבבת כי אני שונאת מסקרות רטובות!!! היא מעניקה אפקט מוארך ויפה, אבל אם כבר להשקיע במסקרה יוקרתית - הייתי הולכת על לנקום האהובה או על אס"ל המושלמת (הו).  
לסיכום הנה תמונה שלי עם המסקרה של דיור והליפ גלואו:


לא יודעת, לא עפתי...
אשמח כרגיל ללייקים ותגובות - הישארו מעודכנות בעמוד הפייסבוק של הבלוגבאינסטגרם וניתן גם להירשם לעדכונים במייל. 
אוהבת ומתגעגעת,
XOXOXO
חתולי.

16 תגובות:

  1. גם אותי מבאסים קצת המחירים, אבל השפתון כל כך יפה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מבאסים אבל איך אומרים... you are getting what you paid for!

      מחק
  2. רק אני לא התלהבתי מהשפתון? נו, לפעמים צריך להיות בדעת מיעוט :)
    פוסט כיפי ואין על דיור..

    השבמחק
  3. נעלבתי קשות שלא ציינת כמה נחמד היה לנו יחד במימוש הנקודות! בוז.
    השפתון בוויש ליסט, אבל המחיר כל כך מוגזם...

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת יקר. זו היתה נקודת אור ביום קצת מבאס אם את זוכרת :/

      מחק
  4. דיור אהבתי.. וגם אני לא התלהבתי מהמסקרה למרות שהרבה מללים אותה אין סוף..

    השבמחק
  5. אחחח דיור! שנים שהשתמשתי בז'אדור... כל פעם גנבתי לאמא שלי :P כי היא אהבה אבל לא עפה על הניחוח.. עכשיו אני נאמנה לאדיקט הכחול המהמם! :)
    הליפ גלואו בטופ הוויש ליסט שלי לדיוטי פרי הבא (מי יודע בעוד כמה שנות או זה יהיה)... ואת המסקרה הזו אני לא מכירה, אבל לאחותי את האיקוניק והיא מאוהבת בה!
    אחלה פוסט, ואחלה מוצרים! :) נשיקות לך ולקאליסי :*

    השבמחק
    תשובות
    1. סיבה מצוינת לארוז מזוודות ולטוס לטיול...

      מחק
  6. האמת שבהתחלה אמרתי, מה זה מוגזם המחיר לבאלם. אבל אז ראיתי את השפתיים שלך ונדהמתי!!! WOW

    השבמחק
  7. את גורמת לי להרגיש רע עם זה שאני קופאת מקור כאן בישראל הקטנה...כשאני אומרת קופאת מקור אני מתכוונת שאני כבר מקוררת ויושבת על מחמם עליי! הכל כל כך מהמם!!! אחלה פוסט!!

    השבמחק
  8. העיקר שחמים לך ונעים לך! ויש קאליסון חמודי בפוסט!
    הבאלם נקרא מעולה, אבל כן המחיר מעט מרתיע.
    על אף סלידתי מגלוסים הגלוס כ"כ חמוד והתמונה נהדרת!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, שמחה שנהנית ועוד יותר שמחה שהגבת :*

      מחק