יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

Etude house any cushion + Tony Moly face mist review


Hi kittens! this post is dedicated to korean makeup and k-pop style, which I adore. 
My favorite KPOP band is SNSD - Girls generation, and I just adore the makeup and styling!

היי חתלתולים!

היום אני רוצה לדבר קצת על ז׳אנר מוזיקלי-אופנתי-תרבותי שמגיע מדרום קוריאה, המכונה קיי פופ - פופ קוריאני. נתקלתי בתופעה המשונה הזו בתחילת שנה שעברה עת נפשתי בתאילנד (הגעגוע!!!) ולא כל כך החלטתי מה דעתי - להקות בנות בובתיות ומפוטפשות שלובשות בגדים מטאליים ושרות בהרמוניה? אהממממ כן!!! הלהקה הראשונה שנתקלתי בה היא גם זו שאני הכי אוהבת - Girls Generation. שמה הקוריאני - SNSD. למה שני שמות? לכו תבינו אסייתים!

הלהקה מורכבת מלא פחות מ- 9 בנות יפיפיות שנראות קצת כמו העתק אחת של השנייה, רוקדות בצורה שאמורה להיות פתיינית אבל לעומת מיילי סיירוס מזכירה לי מקהלת נזירים גרגוריאנית, ולבושות בבגדים קיטשיים ו״עתידניים״ למראה... חמודות שכאלה!!!


This blog is mostly about makeup and the K-POP stars has a very unique look: very polished and bright skin, quite yellow-ish with lots of contouring and highlighting, very strong and straight eyebrows, and neutral lips.


אבל! בלוג זה עוסק בעיקר באיפור ולאיפור של כוכבות קיי פופ יש כמה מאפיינים שדי חוזרים על עצמם. המראה האופייני הוא מאוד נקי, מלוטש, קורן ומחוטב, עם צבעוניות חד גונית למדיי. העור תמיד חלק לחלוטין ונוטה לגוני הצהבהב. לעולם לא תראו כוכבת KPOP עם כהויות, פצעונים ופיגמנטציות!!! ישנו דגש חזק על חיטוב והצללת הפנים בגוונים קרים ללא רמז לשיזוף, עצמות הלחיים והמצח מוארות בעדינות, הגבות תמיד עבות וישרות בסגנון אודרי הפבורן והשפתיים נייטרליות, בקשת שנעה בין ניוד לניטרלי, ורדרד, ואפרסק.


source - snsd jessica

source - snsd tiffany
The eye makeup is usually based on cream, gold, taupe or grey and gunmetal
 eyeshadows. The eyeliner tends to be straight and thick (not cat-shaped), geometric and parallel. The KPOP girls loves to decorate their eyes with glitter eyeliner on the bottom lid, rhinestones and fake lashes!

The ultimate look is clean but with an edge. I like it!

איפור העיניים נוטה לשלב בסיס צללית בגוונים של שמנת, זהב, טאופ (חום אפרפר) ועד גוונים כהים יותר של אפור, כחול מתכתי (Gunmetal) ומעושנים מושחרים וכבדים. 
הכוכבות הקוריאניות נוטות לתחום את עיניהן באייליינר עבה וישר (לא חתולי), גיאומטרי ומקביל- הקו העליון והתחתון אינם נפגשים אלא ממשיכים קצת מעבר לגבול העפעף.
קישוטים כגון גליטרים מטאליים על העפעף התחתון, ריסים מלאכותיים ואבני חן מודבקות על העפעף מתקבלים בברכה!
המראה הסופי הוא נקי אבל עם טוויסט. אני מאוד אוהבת, בעיניי זה מראה שונה ומעניין, ואפשר בהחלט להתאפר בהשראתו גם ביומיום ולא להרגיש מחופשת.


Korean makeup and skincare is very hot nowadays. After driving the world crazy with the BB cream madness, now a new trend is rising – cushion makeup! It has the same benefits of the BB cream: moisture, SPF, medium cover and anti-aging qualities, in a compact package and a cushion you apply the makeup with. No brushes or sponges needed!

עולם הטיפוח הקוריאני ובכלל האסייתי הוא מאוד טרנדי כיום. לאחר שגעת ה- BB cream שגרמה לכל מותג טיפוח לשחרר את אותה הכלאה בין קרם פנים, מקדם הגנה ומייקאפ, ישנו כעת טרנד חדש - מייקאפ כריות או coushion BB. מדובר על אותן התועלות של ה- BB הרגיל: טיפוח, הגנה מהשמש, אנטי אייג'ינג וכיסוי, באריזת קומפקט ובליווי כרית אנטיבקטריאלית שבה משתמשים על מנת להניח את המוצר. כן כן, אין צורך במברשות!!!

Now that I leave in NYC, I took the chance to go to Chinatown and get me some Korean goodies. I went to a shop called oo35mm, which is in the corner of Canal and Mott street. A tiny and adorable shop that hold all the known brands such as:  Skin food, Liyoele, Etude house, Tony moly etc. and lots of other brands as well.  

ניצלתי את עובדת מגוריי בעיר שבה ניתן להשיג כמעט כל דבר, ושמתי פעמיי לחנות קוסמטיקה קוריאנית הממוקמת - איך לא - בלב הצ'יינה טאון של מנהטן. חמושה בשני חברים טובים לאחר טיול בשכונת הסוהו האופנתית, שמנו פעמינו ל - oo35mm (כן, זה שם החנות), במסע שנדמה שלקוח היה מסדרת פשע קומית... כל השלטים הם כמובן בסינית, אף אחד לא מדבר אנגלית, הבנו שזה בקומה השנייה אבל חדר המדרגות היה כה מפוקפק שחששתי שאני נכנסת למועדון חשפנות של המאפייה הסינית. חבורת ילדים סינים חמודים ששעטה במעלה המדרגות הרגיעה חשש זה, אבל עדיין - לא זה היה המקום. מסתבר שמדובר היה בחנות סמוכה שממוקמת מעל.. אטליז. טוב נו!!! בתור פרס, אכלנו אחר כך כריך "טוסט טונה" טבעוני מושלם ברמות...
כשהגעתי לחנות, הרגשתי שהמסע היה שווה. כל טוב הארץ נפרש לפניי: Skin food, Liyoele, Etude house, Tony moly ועוד שמות זרים ואריזות מתוקות הוצגו בפניי, לצד מוצרים נוספים שפחות התייחסתי אליהם: ביודרמה, אוון, דהבאלם, מברשות של ריל טכניקס שחברתי דורדרה לרכוש והמון צעצועים וגאדג'טים אסייתיים. בקיצור: חמוד!

I asked to try the Etude house Precious Mineral Magic Any Cushion (quite a long name I'd say). I was happy to find a nice match with the color Natural beige W13.  This makeup provides light to medium coverage, sun protection (SPF 50+/PA+++), and even anti-aging essence and oil control. It has a cooling, refreshing formula and brightening essence.



נשארתי בפוקוס וביקשתי מיד לנסות את המייקאפ כרית של אטוד האוס. שמחתי לגלות שני גוונים בטסטרים. הגוון הראשון שניסיתי אמנם הפתיע אותי ברמת הכיסוי, אבל היה לבנבן-אפרפר מדי עבורי. לעומת זאת הגוון השני היה מושלם!!! שמו: Natural beige W13, צהבהב כמו שאני אוהבת!











ועכשיו קצת על חוויית השימוש במייקאפ כרית. זה כנראה המוצר המושלם לקיץ מכיוון שיש בו תמצית מקררת. למעשה, הבה נספור את התועלות שלו, ויש לא מעט: מקדם הגנה של 50 (!!!), תמצית מבהירה, לחות לעור, שליטה בהפרשת השומן, כיסוי קל-בינוני וטיפוח אנטי אייג'ינג. נשמע מושלם, לא? הגימור של המוצר הוא לא מבריק ולחותי אלא יותר מאט ולכן מתאים לעור רגיל-שמן או מעורב (ישנם מוצרים כמו Laneige makeup coushin המעניקים מראה זוהר אבל אני בקיץ מעדיפה להיות פחות לחותית ולהוסיף היילייטר במקומות אסטרטגיים בלבד). 


 My opinion:

Pros:
·        Perfect for summer since its really cooling and lightweight, and also fixates really quickly on the skin
·        Nice staying power – about 7 hours, no powdering
·        Medium coverage, perfect for daytime
·        Nice scent
·        Very quick to apply! No need for: moisture, primer, powder etc.
·        cute and compact, with a full sized mirror and a puff. Perfect for touch-ups!

כעת לסיכום חוויית השימוש:
יתרונות:

  • מוצר קליל, מקרר, כמעט ואינו מורגש, מתקבע ומתייבש במהירות יחסית למייקאפים אחרים
  • על העור שלי שהוא רגיל, העמידות הייתה טובה, כשבע שעות ללא פודרה (בכלל מומלץ לא לפדר את המוצר כי הוא באמת מתקבע מהר יחסית ולגימור מאט-סאטני ויפה)
  • כיסוי בינוני, שליומיום לדעתי מושלם. אני ניסיתי את הטסטר על פנים אדומות בטירוף מבחוץ והתפעלתי מכיסוי האדמומיות המיידי. אני לא יודעת איך הוא מכסה פגמים בולטים בעור אבל אני מאמינה שיהיה צורך להוסיף לו קונסילר נקודתי.
  • ריח עדין ולא משתלט
  • מהירות בשימוש!!! עם הכרית ניתן לכסות את כל הפנים בשתי דקות!!! תוסיפו לזה את החיסכון בזמן של מריחת לחות, מקדם הגנה, פריימר, פודרה וכו'... חסכוני בזמן ובכסף
  • אריזה קומפקטית ונוחה הכוללת מראה ואפליקטור כרית. מושלם לטאצ'אפים ולמי שאוהבת להתאפר על הדרך, ברכבת וכדומה.
Cons:

  • Price: for 34$ it's not the cheapest product, but you can buy a refill for 12$   
  • Availability - You can buy it online via ebay. This seller is offering it for 15$ only!
  • Colors: mostly fair and light colors
  • Hygiene: The puff might scare you a little but if it's for personal use it's OK!

חסרונות:
  • מחיר: המוצר עלה לי כ-34$, שזה לא מעט בהתחשב בכך שמדובר ב-BB ולא במייקאפ ממש. עם זאת, ניתן לרכוש לו מילויים ב-12$. בבית המרקחת הקרוב לביתי אני יכולה בסכום של 34$ לקנות 3 מייקאפים ויישאר לי עודף ללק, אז... זה גם שיקול.
  • גוונים: הקוריאניות חובבות מאוד את המראה הפורצלני הצחור ולכן הגוונים נוטים להיות בהירים במיוחד. מתאים לשלגיות בלבד.
  • זמינות: בארץ ניתן יהיה להזמין רק דרך איביי מבלי לנסות ממש את המוצר. אבל לדעתי שווה לקחת סיכון בהתחשב בכל המדובר פה. אצל המוכר הזה הוא עולה רק 15$!!!
  • היגיינה: הכרית אמורה להיות אנטיבקטריאלית והיא אכן קפיצית כזו ולאחר שמניחים את החומר על הפנים היא נשארת די נקייה. בנות סטריליות במיוחד עלולות להירתע מהנושא, בכל מקרה אני ממליצה על זה לשימוש אישי בלבד!

Here's a demo. The left half is a clean face, and the right one is half and half. you can see the differance especially in the nose which is partially covered:

הנה תמונה שלי מצד שמאל עם פנים נקיות ומצד שמאל: עם חצי פנים. שימו לב לאף, ממש רואים הבדל:


etude house any cushion demo

:(And my full face with contouring and full on makeup (no powder):
והנה מראה האיפור המלא שלי ליום כתיבת הבלוג:




Here's a video demo:
סרטון הדגמה בוידאו


The next product I baught is the sleek face mist by Tony Moly for oily skin. When using the cushion BB it is recommended to hydrate the face with a face mist, and I chose this adorable bunny face mist. It contains French Celtic water purified by several layers of stones with enriched minerals, peach, raspberry & apple - fresh red colored fruits with a moisturizing property for moist and resilient skin. Also, cabbage, pineapple, lemon - white colored fruits and vegetable extract, effective on controlling excessive sebum, delivers fresh skin.



מקווה שהצלחתי לכסות (הא הא) את הנושא בצורה יסודית וכעת אני עוברת למוצר השני שרכשתי - מיסט לפנים של טוני מולי לכיס בצורת ארנבון!!! היו שם שני סוגים, גם לעור יבש ואני רכשתי את הסוג לעור שומני כיוון שאני פשוט שונאת את הקיץ ואם זה יכול לגרום לי להרגיש פחות מיוזעת מה טוב! בסרטון של אטוד האוס מומלץ להקדים את השימוש בכרית עם מיסט לפנים ואני כמובן מושפעת ולכן רכשתי אותו. המיסט מועשר במים מינרליים טהורים, תמציות של אפרסק, פטל ותפוח, וגם תמציות של ירקות לבנים לשליטה בהפרשת הסבום - כרוב, לימון ואננס. מממ טעים! 


My opinion:

Pros:

  •               Adorable packaging of a bunny with white and pink colors
  •              Very small and compact
  •               A fabulous scent. Very fresh and clean
  •             Really refreshens the skin, before and after applying makeup

יתרונות:

  • אריזה מהממת של ארנבון קטן בגוונים של לבן וורוד
  • קומפקטיות: פצפון כזה שבאמת ניתן לזרוק בתיק ביום חם ולהתרענן בכיף
  • ריח מצוין! פשוט ריח מרענן, כיפי ומשמח
  • נותן תחושה אמיתית של רעננות ולחות לעור, גם לפני האיפור וגם במהלך היום

Cons
  • Pricing: 13$ is not cheap for such a small product
  • Nessecity: not a must-have product. totally optional!
  • Availabilty: again, you can get it via ebay

חסרונות:

  • מחיר: ב-13$ אפשר לקנות גם מיני פיקס פלוס של מאק אם רוצים... זול זה לא
  • נחיצות: המוצר הזה אינו חובה! הוא נטו לפינוק ואפשר גם בלעדיו
  • זמינות: שוב, המוצר זמין לרכישה אונליין בלבד
I hope you've enjoyed the review and our korean jurney. For more updates and reviews you are invited to like me on facebook, follow me (stavkb) on instagram of course - comment!!! 

Love you all, 

XOXO

The sparkly kitten

אז פה נגמר המסע הרוחני שלנו בקוריאה המסקרנת. כמובן שנפש חמדנית כמותי כבר מתכננת את היעד הבא שהיא מתכוונת לכבוש: קוריאה, סינגפור וטיוואן. תרבות המזרח מרתקת אותי! ד"ר נצנוץ, אתה שומע? תארגן לנו איזו תת התמחות שם בבקשה... 

אם עוד לא עשיתם זאת, לייקקו אותי בפייסבוק וכמובן עיקבו אחריי (stavkb) באינסטגרם!!! ההגרלה רצה עד 11.8.14!
אוהבת המון ומתגעגעת כל כך!!!
חתול נצנוץ

10 תגובות:

  1. יאאא זה כזה חמודד! :) המים האלה מזכירים לי בשימוש שלהם את של לאש, שאני מאוד אוהבת!
    והביבי כרית הזה ממש מעניין! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אני חושבת ששווה לנסות, במיוחד כשיש מוכר באיביי שמציע את זה במחיר כה אטרקטיבי!

      מחק
  2. וואו מהמם!! איזה מדהים זה!! אני כה מקנאה, גם אני רוצה חנויות מטריפות שכאלו ליד ביתי!! או בעצם, גם אני רוצה לגור בניו-יורק!!
    פוסט מפורט, כייפי ואינפורמטיבי בטירוף!! תודה קוקי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך על המחמאות בובה! זה טוב להתנסות

      מחק
  3. סופסוף עוד מישהי חוץ ממני כותבת על איפור קוריאני!!! מוזמנת: http://peachplz.blogspot.co.il/

    השבמחק
  4. הרבה כותבות: דובי, גלוסברי, עדנבל... אשלח לך לינקים :) כמה שיותר יותר טוב

    השבמחק
  5. השילוב של פסקאות באנגלית ועברית די מתיש. אפשר 2 פוסטים נפרדים?

    השבמחק
  6. אני אשתדל לחשוב על פיתרון, אולי פוסטים יותר קצרים או על מוצר אחר בלבד

    השבמחק
  7. מייקאפ מקרר? אני חייבת כזה. כרגע אין לי מזגן וכל מריחת מייקאפ נגמרת בדמעות

    השבמחק