יום רביעי, 18 במרץ 2015

קולור פופ - ומאה ימים בריאים

היי!
colour pop eyeshadow haul

רגע לפני...

כמה מילים אישיות על בריאות לפני שצוללים לעולם שכולו טוב (והוא טוב)... ברצוני לשתף כמה מילים בנושא שנשאלתי עליו המון לאחרונה - 100 ימים של בריאות.

אם עקבתם אחריי באינסטגרם או שאנחנו חברים בפרופיל האישי, אתם יודעים שלפני שלושה חודשים וחצי הגיח לחיי יצור קטן ומתוק בשם יונתן. לצד האהבה האינסופית, הבגדים המתוקים ותמונות פרייסלס של קאליסי בעגלה הגיעו גם לילות ללא שינה ועייפות גדולה, שבנוסף למשקל ההריון לא היטיבו עמי. הימים הקפואים שגרמו לנו להסתגר בבית לא תרמו, והמשקל לא נשר בקצב שהבטיחו לי (הנקה מרזה? שקר! את כל היום רעבה, צמאה ועוד יותר רעבה). על דיאטה אין מה לדבר, לכן החלטתי לפצוח בפרויקט שיגרום לי להתחייב לשנות הרגלים, ואם אפשר לסחוט כמה לייקים על הדרך, למה לא?... מדובר בפרויקט #100healthydays (לינק לאתר הרשמי), על משקל #100happydays המוכר יותר. תוכלו ללמוד על 100 ימים שמחים אצל לובה הנפלאה, שעשתה ושרדה כדי לספר.

במה בעצם מדובר? לקחת החלטה בריאה בכל יום. אני מוצאת שגם החלטה אחת קטנה יכולה לעשות שינוי בטווח הארוך. הליכה עם העגלה במקום מונית? החלפת החלב בקפה בחלב שקדים (או קשיו. הכי טוב חלב קשיו)? תייגי ותהני!
הנה דוגמא לכמה מהימים הבריאים שלי:

הכנת בקבוק מים בטעמים כגון: פרוסות מלפפון, פלחי הדרים, תותים, תפוח וכדומה. תענוג!

סלטים מפנקים ומוקפצים שווים. המון המון ירקות

חטיפים קראנצ'יים ובריאים: סלרי עם דיפ אדממה

הליכות באוויר הפתוח


מאוד אשמח שתצטרפו אליי. אם תעשו את הפעילות באינסטגרם, תייגו אותי! stavkb@.
אגב אל תדאגו - בריאות היא גם להתפנק מדי פעם, אז עדיין יפציעו קאפקייקס פה ושם...

ועכשיו... (תיפוף דרמטי): קולור פופ!!!!
מותג אינדי צעיר ובועט, מתומחר ברוח המחאה החברתית (5$ לצללית, שפתון או תוחם, 8$ לסומק), צבעים ופורמולה מטריפים!!! אני סופר-מתרגשת מההזמנה שעשיתי משם, אז נתחיל... החברה אינה שולחת לארץ אבל ניתן להשתמש בשירותים של חברת שילוח. הקוד thanksbabe יקנה לכן 5 דולר הנחה!

הזמנתי 6 צלליות ותוחם אחד, ואני כבר בונה על ההזמנה הבאה. הגוונים שבחרתי לא יפתיעו אף אחד - זהובים, ברונזיים וחמים, אבל אוי כמה שהם יפים!!! הצלליות מגיעות בקופסא עגולה לבנה, מעוצבת אך גדולה למדיי, עם פאטרן מנוחש. הפיגמנט פשוט מטורף. הפורמולה היא מעין פיגמנט דחוס שמרגיש כמעט קרמי. הכי קל לי להשתמש באצבעות כדי להניח אותן על העין, אבל הטשטוש עם מברשת ברגע שהן כבר מונחות הוא קל בטירוף. מוצר ייחודי ומנצח. הגוונים שברשותי:
Meow - מתחילה משם הצללית הכובש, מיאו. תערובת מהפנטת של ורוד, כסוף ואפור מושחר שקצת חירבתי בזמן השימוש... הצללית היחידה שיש בה מן הגליטריות. פיגמנטית ונפלאה. כל הסוואצ'ים בהמשך...

La La - הצללית השימושית ביותר. שמפניה מוזהבת, מעולה הן כבסיס והן לנקודות אור.

I <3 this - אני ממש לב את זה... צללית זהב בגוון חם. מושלמת, אטומה, פיגמנטית. ככה הפאטרן נראה טרם נגיעה.

Hustle - צבע בורגונדי חם, היחיד שהוא נטול שימר. גימור סאטן קטיפתי. ממתינה לצוות אותו לשפתיים כהות למראה ואמפי ענוג. תענוג!

Game face - הצללית הכי מיוחדת בהזמנה כולה. צבע נחושתי חם, פיגמנט מעולה, מוסווצ'ת כמו מתכת נוזלית ונראית נפלא על עיניים כחולות. אני פשוט אוהבת הכל!

partridge - דיופ לצללית קלאב של מאק. יותר נכון קלאב על ספידים... שלמות דואוכרומית של חום, סגול, ירוק וכחול. האמת שכל הצלליות נורא עשירות על גבול הדואוכרום, אבל זאת ממש מופרעת.


הזמנתי רק תוחם ואחד ואני ממש מצרה על כך. אני בשגעת של מוצרי שפתיים ומתכננת להתפרע ובגדול. הזמנתי תוחם שיתאים לגווני יין, בורדו ושפתונים ואמפיים. בחרתי את דליה, והוא פשוט משגע!!! מעולם לא היה לי תוחם כל כך רך, נימוח ועשיר. בהחלט ניתן להשתמש בו גם כשפתון, הוא לא מייבש ועמיד. בא לי להזמין את השפתון התואם אליו! לא צילמתי את האריזה בנפרד אבל הנה התוחם עם הצלליות, וסוואץ':

colour pop dhalia lipliner swatch

הנה שני מראות שהספקתי ליצור מאז ההזמנה. אחד חם והשני קר. בשניהם לא השתמשתי בפריימר (!), הנחתי עם האצבעות וטשטשתי עם מברשת טשטושים. אני יודעת שהם מעט שימריים אבל היה לי חשוב להראות את הצלליות נטו, בלי שימוש בצלליות נוספות. פלאס, אני חולת שימר.



פירוט:

I <3 this על כל העפעף.
hustle בזווית הפנימית והחיצונית
game face במרכז העפעף ועל העפעף התחתון.
בנוסף - עיפרון חום של לנקום על קו המים התחתון ומסקרה אקסטרא דיימנשן של מאק שיש לי איתה יחסי אהבה-שנאה.
בלי מייקאפ על שאר הפנים... סלחו לי.

המראה הקר צולם באייפון עם פלאש, מתנצלת על האיכות:



רק שתי צלליות שומשו:
La La על כל העפעף, וחיזוק במרכז העפעף אחרי הטשטוש.
Meow בזווית החיצונית, בשקע העין ובעפעף התחתון (כל פעם גוון אחר עם מברשת טשטוש). כה מגוונת!
עיפרון עיניים בגוון עור של ג'ורדנה בקו המים ומסקרה טלסקופיק של לוריאל.
קיבעתי את הקונסילר עם פודרה של האוורגלאס ולכן ההברקה.

סוואצ'ים:

Colour pop partridge, game face, I heart this swatches

colour pop la la, meow, hustle swatches

ואיך אפשר בלעדיה?? נסיכה שלי
צעצוע חדש


מה חשבתן? האם בא לכן להצטרף אליי למאה ימים בריאים? הארלי קווין ויערה כבר איתי!
ומה בווישליסט  מקולור פופ? ספרו לי בתגובות!
אשמח גם לצלם עבורכן טוטוריאל עם המוצרים אז מחכה מאוד לשמוע מה חשבתן...

אוהבת,
חתולי.

*מוזמנות להישאר מעודכנות בעמוד הפייסבוק של הבלוג, באינסטגרם וניתן גם להירשם לעדכונים במייל.



14 תגובות:

  1. ואו!!!! כל פעם מתה מחדש למראה שלהן! הלוואי וכבר יתחילו לשלוח לארץ

    השבמחק
    תשובות
    1. חברת שילוח היא כרגע האפשרות היחידה אבל הן ממש שוות את זה. מחיר מצוין ותמורה אלוהית.

      מחק
  2. הווו כמה כיף!! ברור שאת צריכה לעשות עוד הזמנה! ואני כל כך מחכה לשלי!
    אגב רעיון ה-100 ימים הוא מעולה, המים נראים כל כך טעימים!

    השבמחק
    תשובות
    1. השפתיים החושניות בתבל הן גם בריאות!!! תודה אהובה

      מחק
  3. יואו איזה גוונים!! ממש יפה והמראות שיצרת כיפים ומעניינים :) בקרוב גם אני אצטרף אלייך ל100 ימי בריאות :)

    השבמחק
  4. נשמע פרויקט נהדר אבל אני כבר בדיאטה של חלי ממן ואוכלת מאוד בריא :)
    והצלליות מדהימות !עשית חשק להזמין !

    השבמחק
    תשובות
    1. בהצלחה :)
      מבחינתי זו לא דיאטה אלא התחייבות לבריאות!

      מחק
  5. את מהממת!!
    הצללית כל כך יפות ואת עושה חשק!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה נוי :* הצלליות באמת נחוצות

      מחק
  6. אההההה המראה הראשון מושלם. אני גם מאוהבת בהם והפוסט בדרך... איזה כיף 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הכי מחכה לראות מה הזמנת. מתי את באה

      מחק
  7. אני מריירת על המוצרים שלהם כבר זמן רב... אוי האיפור שעשית עם האיפור כ"כ יפה עלייך!
    מי לייק איט!

    השבמחק
  8. אני ממש נהנית להתאפר איתם - חייבת עוד גוונים

    השבמחק