יום שישי, 22 במאי 2015

הטובלת בשימר

שימרים. הם בכל מקום. אפילו כאן בפוסט הקודם דיברתי על היילייטר קרמי, ועכשיו אני עושה זאת שוב. אני פשוט לא יודעת שובע! והפעם - סומק ושימר קרמיים מבית בודי שופ העולמית. נרכשו בעלות של 16$ דולר לפריט.

the body shop honey bronze dome

תנו לי הברקות נאות על עצם הלחי והרי לכם חתול מאושר. כזו אני, אובססיבית. לחיים בוהקות, שפתיים מאט. לפחות נכון לעכשיו. אם ההיילייטר של בקה הוא שיא העידון המרומז, הנוכחי שלי הוא בעל נוכחות וזעקני במידה.


the body shop honey bronze dome

סיפור אישי: שנים נמנעתי מלשים סומק מכיוון ששנאתי את ההסמקה הטבעית שלי. כתמים אדומים שהתפשטו על לחיי בעת מבוכה (ולא חסרו לי מצבים מביכים!).  בהמשך למדתי כי אסור להניח סומק ללא בסיס כלשהו כי זה פשוט נראה רע. לא חייבים מייקאפ בכיסוי גבוה. ביבי קרים או קרם לחות בסיסי עם גוון (tinted moisturizer) שיפעלו לאיחוד גוון העור יעשו גם הם את העבודה. הסמקה עדינה על תפוחי הלחיים (וקצת לכיוון עצם הלחי במקרה של פנים עגולות כשלי) נותנת אשלייה של מראה בריא וערני, כאילו הרגע שבתי מקטיף תפוחים בפרדס, ועוזרת לטשטש לילות חסרי שינה. הידד!
03 honey bronze dome blush 



הסומק הקרמי הכיפתי מבית בודי שופ (גוון 03) הוא למעשה הכלאה בין סומק ושימר. הוא ורוד ניטרלי עם נצנוץ זהבהב, נראה כמו הגרסה הקרמית לסומק אורגזם של נארס ומהווה דיופ מושלם לסטיק מולטיפל אורגזם של נארס. הוא מאוד עדין וניתן לבנייה, והאריזה סופר נוחה לשימוש. הכיפה מחליקה על העור ברכות ואת הטשטוש נהניתי לעשות עם האצבעות. הסומק עמיד ונשאר על לחיי שעות ארוכות, מבלי לעבור לראשו הזהוב של יונתן (מסתבר שזה פרמטר חשוב, אי-עבירות לתינוק). השילוב של נוחות השימוש ועמידות מנצח בעיניי.
honey bronze dome highlighter 01



ההיילייטר מאותה סדרה (גוון 01) הוא חלום כיפתי! שימר קרמי בגוון שמפניה, ללא גליטרים צ'אנקיים מעצבנים, מצאתי את עצמי טובלת בו ללא בושה! עצמות לחיים! עפעפיים! עצם גבה ואפילו גשר האף זכו למקלחת של ברק. I'm shimmery and I like it! הוא דיופ ממש מושלם למולטיפל קופקבנה של נארס. ניתן לראות כאן את המולטיפלים הנ"ל (אורגזם וקופקבנה). מחירם הוא 39$ כך שהדיופים הללו של בודי שופ הם עסקה מצוינת בעיניי. שני הממתקים הללו משתייכים לליין honey bronze של בודי שופ העולמית ומתהדרים בניחוח דבש פרחוני ושובה. 

סוואצ'ים ללא פלאש:


the body shop honey bronze dome swatches

סוואצ'ים עם פלאש:
the body shop honey bronze dome swatches with flash


להלן תמונה שלי מדגמנת את לוק הסמוקה הטובלת בשימר.



אשמח לשמוע מה חשבתם! מעבר לכך, רעיונות יש הרבה, זמן פחות. אשמח לדעת מה מעניין אתכן יותר לפוסט הבא, סקירה לפלטת לוראק הסוחפת או דיופים למברשות מאק!


חג שמח לכולם
חתולי




12 תגובות:

  1. מהממת שלי! התגעגעתי ♡ המוצרים נראים סוף! מקווה שיהיה אותם בבודי שופ בצפון איטליה.. ההיילייטר נראה עלייך טבעי ומעורר. והסומק בהחלט משוןה מראה עירני לכל הפנים ;) אני מעדיפה דיופים למברשות מאק ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שיימצאו באירופה, ליין ממש מוצלח ונסיעה טובה לך!

      מחק
  2. את נראית פשוט קורנת!!! אשמח לשמוע על דיופים למברשות של מאק :)

    השבמחק
  3. קורנת כמו שאמרו מעליי, קורנת! גלאם! שימר כמו שהבורא התכוון שיראה :)

    השבמחק
  4. מהמם לך חתולי! עדין ויפה כל כך!

    השבמחק
  5. מתי מספיק לנו שימר?! אפילו בחום הזה אני אוהבת
    והם נראים חמודים מאוד. מזכירים בצורתם את סמקי קרם שהיו לגרלן לפני כמה עונות.
    מתאים לך מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי אני פוזלת לשימרים נוספים..

      מחק
  6. וואו הם נראים מהממים! :)
    כמה חבל שאין אותם זה בארץ

    השבמחק
    תשובות
    1. הם נפלאים ואפשר להזמין אותם עם חברת שילוח כמו buy2usa

      מחק