יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

ריל טכניקס: המברשות החדשות של פיקסיוו - Nick's picks review

היי חתלתולים אהובים!!!
כמה וידויים:
  1. אני אוהבת מברשות. אוהבת? אובססיבית... תמיד כששואלים אותי על איפור, במה כדאי להשקיע – אני אומרת קודם כל במברשות איכותיות. עם מברשות טובות ואיפור זול אפשר להגיע לתוצאות טובות יותר מאשר עם איפור יוקרתי ומברשות זולות.
  2. אני מאוד אוהבת את פיקסיוו. צמד אחיות בריטיות, מאפרות שהפכו לאימפריית יוטיוב, מיני סלבס וכמובן אחראיות על קו מברשות מעולות במחיר שווה לכל נפש. לא סקרתי אותן עד היום אבל יש המון סקירות מעולות (ראו לינקים בסוף הפוסט).
  3. יש לי חולשה למהדורות מוגבלות. ברגע שכתוב על משהו Limited Edition  הוא כנראה ימצא את דרכו לעגלה שלי.



המסקנה???  3 1 + 2 + = רכישת הסט החדש (שכולל 3 מברשות אקסקלוסיביות) ביום שהגיע לאתר iherb (הכנסו דרך הקישור  והשתמשו בקוד  QAY194  לקבל הטבה של 10 דולר ברכישה ראשונה). הסט עולה רק 29.90$ (אם זו רכישתכם הראשונה הוא יעלה רק 19.90$) ומכיוון שאני גרה בניו יורק לא שילמתי על משלוח. בממוצע – 6 דולר למברשת. מחיר מטורף לחלוטין. רוצו לקנות! אז מה חשבתי על הסט עצמו?


הסט כפי שניתן לראות, כולל שתי מברשות פנים ושלוש מברשות עיניים. כל המברשות מגיעות בעיצוב כסוף יפיפה ועם "חתימה" של פיקסיוו. מתוך כל הסט הזה שתיים משוחזרות ושלוש חדשות. הבה נצלול פנימה:
מברשת פנים דואו פייברית:
יצאה לראשונה כחלק מסט של מברשות דואו פייבריות (בעלות שני סוגי זיפים - סינטתיים וטבעיים). הסט זכה לתגובות מעורבות - חלק חשבו שהוא פושר ומיותר וחלק טענו שהוא מצוין. מה דעתי? המברשת הזו די מוזרה בעיני. היא אמורה לשמש למוצרי לחיים בתפזורת כמו פודרה או פיגמנטים (סמקים?) - בפועל היא עגולת ראש ופלאפית-עד-דלילה. הסיבים כלל אינם צפופים. אני לא מעריצה של מברשות דואו-פייבריות למייקאפ אבל היא טובה להנחה קלילה (מאוד) של פודרה בתפזורת ושל סמקים או ברונזרים פיגמנטיים מאוד, שמספיקה מהם רק נגיעה. אני למשל השתמשתי בה עם הברונזר פירמידה האהוב עליי של עפרה והייתי מרוצה.


מברשת לחיים (חדשה):
שלום, אחות!! מברשת דחוסה בהרבה, דמויית ביצה ובעלת יכולת להעמיס חומר. מכיוון שהסיבים שלה סינתטיים תתאים במיוחד למוצרי קרם. לדעתי היא לא מתאימה למייקאפ, מושלמת לברונזר והיילייטר מכיוון שהיא יחסית צרה, כך שהיא "תתיישב" מעולה בשקע הלחי להצללות ותאפשר גם להניח הארות רטובות באופן ממוקד ומושלם (ולא על האף, גבירותיי!)


במבט ראשון היא נראתה לי זהה ל- expert brush מהליין הזהוב הקבוע ולכן מיהרתי להשוות ביניהן. כאמור היא יותר ארוכה, רכה וצרה ממנה. ניצלתי את ההזדמנות "לדחוף" פנימה להשוואה גם מברשת מהליין הסינתטי (סיגמקס) של סיגמא - F82 - אולם היא לחלוטין יותר עגולה מהריל טכניקס (שלושתן בתמונה התחתונה, סיגמא באמצע):


ונעבור למברשות העיניים, הכוללות שני חידושים:
מברשת הנחת צלליות - base shadow brush
מברשת קבועה מהליין הסגול, נ-ה-ד-ר-ת! מהמברשות שתמיד כדאי שיהיו 2-3 בהיכון... בסט הזה היא מגיעה בעיצוב מתכתי כסוף שאהבתי מאוד. מברשת כל-יכולה, ניתן לבנות איתה צבע על העפעף, לטשטש, להשתמש במוצרי אבקה, מוצרי קרם... סופרוומן!

עכשיו כשיש לי שתיים כאלה (הידד!) אני מייעדת את הכסופה לשימוש להטמעת קונסילר מתחת לעיניים. אני מעדיפה הפרדה כך שהסגולה תשמש לאיפור עיניים כרגיל והכסופה תשמש לי כמברשת קונסילר ייעודית. אושר!
מברשת צלליות זוויתית:
מברשת חדשה בליין, מיועדת במיוחד להדגשה של שקע העין. דומה מאוד בצורתה למברשת הבסיס - רק עם זווית! בשל צורתה הזוויתית היא מעולה גם להארה מתחת לעצם הגבה, וניתן להשתמש ב"שפיץ" שלה לנקודות אור בפינת העין. ברוכה הבאה, יקירה!

מברשת אייליינר:
מברשת אלכסונית המיועדת למריחת אייליינר חתולי עם אייליינר ג'ל, או לתיחום של קו הריסים העליון והתחתון עם צללית כהה.

בסט העיניים הבסיסי (הסגול של ריל טכניקס) ישנה מברשת בעיצוב דומה המיועדת בעיקרון לגבות, לא הבאתי אותה איתי כי היא לא כ"כ שימושית עבורי... עבה ורחבה מדי לאייליינר, ואני לא נוהגת לצייר גבות עם מברשת אלכסונית. אני כן יכולה להגיד שהמברשת הזו דקה וקשיחה ממנה בהרבה, ולי היא שימושית כי אני נוהגת לצייר לעצמי אייליינר עבה ודרמטי ולכך היא מצוינת. מי שרגילה לאייליינר דקיק - אולי כדאי שתדבוק במברשות בסגנון מכחול. אגב המברשת המעוקמת של בדליום טולס מצוינת לצורך זה - אולי אכתוב עליה בעתיד... פחות מ-7$!!!

אז זו היתה דעתי על הסט, מקווה שנהניתם! כפי שציינתי בתחילת הפוסט הכי כדאי לרכוש את הסט באתר אייהרב. באיביי טרם ראיתי... ויש אותן באתרים אמריקאיים כמו kohl's וכאלה אבל זה פחות רלוונטי. את הסקירה שלי על פלטת שימרים יפהפיה של פיזישנס פורמולה - גם מאייהרב - קראתם?

אני מזמינה אתכם לעקוב אחריי בעמוד הפייסבוק (לייק), להירשם לעדכונים ולעקוב גם באינסטגרם.
חג סוכות שמח! ולפני שאשכח, הנה לכם לינקים לסקירות של המברשות הקבועות בליין, אצל חברות שהייתי שמחה לארח בסוכתי:
קרן ארן - מייקאפ אדיקשן
קורין סוויסה - ריסים ורסיסים
ובטוח ששכחתי עוד המון סקירות אז אם יש לכן סקירה או סרטון על פיקסיוו - תקשרו בתגובות!

12 תגובות:

  1. פוסט נהדר יקריתי!
    אני אישית מאוד אוהבת את המברשות של ריל טכניק ויש לי אפילו סקירה נרחבת עליהן בבלוג.. :)
    מאוד עיניין אותי הסט הזה של ריל טכניק, ועכשיו אני בהחלט יכולה להזמין בשקט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מדוע אינך משרשרת את הסקירה שלך? ביקשתי יפה! אפשר גם בתגובת פייס

      מחק
  2. אוף אני לא צריכה עוד מברשות, אבל אלו ככ קוסמות לי P: אולי חודש הבא...

    השבמחק
  3. יואו יואו יואו, עשית לי חשק מטורף לסט הזה. יש לי איתו תקופות - בהתחלה רציתי אותו ממש, אחר כך ירד לי ממנו ועכשיו בא לי שוב. סקירה מושלמת ותמונות מהממות ♥♥♥ אוהבת וחג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד שלמה עם הרכישה והאמיני לי שלא חסרות לי מברשות. לדעתי את תתענגי עליו. חג קסום

      מחק
  4. סקירה מעולה! כל כך שמחכה שהזמנתי את הסט הזה, אבל שיגיע כבר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נטלי! אני מאוד נהנית ממנו ובטוחה שגם את תהני

      מחק
  5. אחלה סקירה!! הם ממש מהממות, אהבתי ממש את העיצוב! מבינה לליבך בקטע של המברשות...יש לי אובססיה "קלה" למברשות...והעובדה שהסט הזה כל כך יפה לא עוזרת לכך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מרינה, והן לא רק יפות- הן נהדרות ממש!

      מחק
  6. OMG זה נראה כ"כ נעים ופלאפי!
    בדיוק אמרתי לעצמי שאני לא צריכה עוד מברשות... אז אמרתי..

    השבמחק
  7. הרגע הגיע בדואר ((: אושר!

    השבמחק