יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

matte about you - שפתון מאט באלם וסומק מאט

היי קאפקייקס!


הבנתי שגשמי ברכה מציפים את ארץ הקודש, אני תמיד מתרגשת כשזה קורה. שונאת קיץ... 
אם אתם פעילים בקהילת הביוטי, בוודאי שמתם לב לטרנד המאט ששוטף את עולם היופי. בעיקר בתחום מוצרי השפתיים. ניכר כי מראה שמנוני, מבריק ורטוב - אאוט, מראה מאט וקטיפתי זה ה-דבר כרגע. אני נורא אוהבת את זה, התייחסתי לכך בפוסט על שפתוני המאט הנוזליים של בורז'ואה והיום אני אסקור עבורכם את שפתוני המאט מסדרת Revlon matte balm - אשר עשו עלייה אבל למיטב ידיעתי הליין המאט טרם הגיע לארץ. יש עוד סקירות על שפתוני מאט בקנה, אז תישארו בשטח...
השפתונים הנ"ל נרכשו על-ידי בדראגסטור השכונתי, במבצע של קנה אחד - קבל את השני בחצי מחיר. כשאחד מתומחר ב-9$ פחות או יותר, ברור שלא עמדתי בפיתוי... 

העפרונות השמנמנים של רבלון מזכירים מאוד את הצ'אבי סטיק של קליניק, דיברתי על טרפת העפרונות השמנמנים וגם סקרתי עיפרון כזה מבית לוריאל (שלא הלהיב אותי וגם אינו זמין בארץ - הקליקו לסקירה). 

הג'אסט ביטן של רבלון בגרסה הרגילה הרשימו אותי מאוד ולכן שמחתי לרכוש לעצמי שני גוונים כיפיים מהמבחר הלא קטן בכלל. ברשותי נמצאים:

מימין - גוון 240: Striking spectaculaire - גוון אדמדם קורלי חם, משגע ומיוחד.
משמאל: גוון 205: Elusive insaissable - גוון ניודי-ורדרד עם תת גוון סגלגל, סוג של mauve.


מה חשבתי עליהם?
הגוונים בעיניי יפיפיים. אולי מתאימים יותר לעונת האביב והקיץ אבל בהחלט מושלמים למראה יומיומי. האריזה חמודה בעיניי, הצבע משקף את הגוון שמתקבל על השפתיים וגם את המרקם. הבאלמים מאוד מאוד נוחים לשימוש - צורת העיפרון מקלה על תיחום השפתיים ועל המילוי של שטח השפה בצבע. העמידות טובה לא פחות מהסטיינים מהליין הרגיל, הם אינם מייבשים במיוחד ואכן מתקבעים למראה מאט! ועכשיו - סוואצ'ים:

 גוון 205: Elusive insaissable

 גוון 240: Striking spectaculaire

נכון שהם חמודים?! ובהמשך ישיר לנושא האיפור במרקם מאט, יש לי עבורכם סקירה על סומק מאט אשר גם הוא מבית רבלון, אשר קיבלתי לסקירה.


הסומק (010) מתהדר בשני שמות משום מה: Classy coral ו - Corail chic. כפי שהשם מרמז, הגוון שלו הוא אכן קורל כלומר בין ורוד לכתום. רואות איך הגוון משתנה בתאורות שונות? האמת שזה ממש מוצלח מכיוון שהוא משתלב היטב עם שני הבאלמים המדוברים: האדמדם וגם עם הורדרד!
האריזה מאוד פשוטה ופלסטיקית - הסומק מגיע עם מברשת מיותרת והייתי מעדיפה במקומה מראה קטנה או פשוט עוד חומר, אני בכל מקרה משתמשת במברשת סומק גדולה כמו 138 של מאק.
כטבעם של מוצרי מאט באבקה הוא נוטה למראה "יבש" על העור ולכן יתאים לבעלות עור שומני המעוניינות להשיג מראה חי ובריא מבלי להיראות מנצנצת ומיוזעת. אני אוהבת להשתמש בו על תפוחי הלחיים, בשילוב עור מואר עם הארות ספציפיות על עצמות הלחיים ולהשיג משחק של מרקמים וגוונים. העמידות, כדרכם של מוצרי מאט - טובה והסומק מחזיק מעמד לאורך כל היום.

להלן סווטאץ' של הסומק לצד שני הבאלמים, עם פלאש ובתאורה טבעית:

היכן לרכוש?
את הסומק כמובן ניתן לרכוש ברשתות הפארם אשר מחזיקות במוצרי רבלון (נראה לי שאין פארם אחד שלא מחזיק בהם...) - השפתונים כאמור טרם הגיעו לארץ אבל יש המון מוכרי איביי אמינים וזולים בהם ניתן להשיג את המוצרים מהסדרה המאט, מהסדרה הרגילה וגם מהסדרה המבריקה (לאקר) שטרם ניסיתי. 
אני מזמינה אתכם לעקוב אחריי בעמוד הפייסבוק (לייק), להירשם לעדכונים ולעקוב גם באינסטגרם.
מקווה שנהניתם והחכמתם, האם גם אתם בשגעת המאט? שתפוני בתגובות!

באהבה, חתול נצנוץ


9 תגובות:

  1. השפתונים כל כך יפים! :)
    מתה לנסות אותם!

    השבמחק
    תשובות
    1. כעת כשנגמרה השביתה בדואר, פרגני לעצמך אחד! הם לא ככ יקרים, וככ שימושיים!...

      מחק
  2. השפתונים ממש יפים! :) אהבתי את הגימור שלהם, את הגוונים ואת איך שהם מתקבלים עלייך!
    שיגיעו כבר לארץ ;)

    השבמחק
  3. מדהים איך על כל אחת הם נראים אחרת. מאוד מחמיאים לך, אבל על חברה הדגישו יובש למשל. יש לי את 240, הייתי אמורה להיות מאוהבת בו עד מעל הגג. משום מה זה לא קורה :-(

    השבמחק
    תשובות
    1. כן גם הבנתי שעל בנות אחרות הם ממש לא עמידים... ועליי הם בסדר גמור! לא יודעת כבר

      מחק
  4. גוון 240 כל כך יפה!!!!!! יו כל כך בא לי!! שיגיעו כבר לארץ!!! :)
    אחלה סקירה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי בעמוד שלהם שבקרוב תהיה השקה של מוצרים חדשים אז יש סיבה להיות אופטימית!

      מחק
  5. אני חולת שפתוני מאט (ראית את התגובה למיביליין) ובנסיעה האחרונה חזרתי עם אחד מהסדרה המעולה הזו.
    הם מקסימים! אבל הריח שלהם קצת מפריע לי=\

    השבמחק