יום חמישי, 12 ביוני 2014

Summer Fever : עפרה - קולקציית קיץ 2014

היי חתלתולי פלא,

אני מלאת בשורות היום, אז הבה נתחיל.
ראשית אני רוצה לחלוק עמכם כי אתמול הוזמנתי להשתתף בהשקה של קולקציית קיץ 2014 של עפרה (OFRA), חברת איפור מקצועי אמריקאית עליה שמעתי גדולות ונצורות. החברה ידועה במוצריה האיכותיים, אני שמעתי בעיקר שבחים על הפריימרים שלהם לפנים ולעיניים ועל האייליינר ג'ל שלהם שאמור להיות מהמובילים בשוק.
הוזמנתי עם מיטב הבלוגריות למרכז ההדרכה של עפרה בלוד, שם קיבלו את פנינו גליה תורן-חן אותה אני זוכרת עוד מימי אודטה, ומיכל סמנכ"לית השיווק להסבר ענייני וקליל על הקולקציה וחידושיה.
נתחיל בתמונות של ממתקים אכילים ומשמינים שהוגשו לנו במרכז ההדרכה (המהמם, יש לציין), ונמשיך בתמונות של ממתקים איפוריים:


לאחר שזללתי לשובע, הייתי פנויה לשמוע על החידושים של עפרה לקיץ הקרוב.

ברונזר/סומק 3D Pyrmaid Egyptian clay bronzer
במילה אחת: וואו. אחד המוצרים המעוצבים והיפים שראיתי לאחרונה. האימפרייה הפרעונית היוותה השראה למעצבי הברונזר (ברונזרים, ובמיוחד ברונזרים מעוצבים/מוגבלים הם החולשה האיפורית שלי כבר שנים). מדובר במוצר רב-ממדי ורב-שימושי, בואו קודם כל נשטוף את העיניים:
3D Pyrmaid Egyptian clay bronzer - OFRA 
זה באמת אחד המוצרים היפים (והריחניים - ריח שוקולד מטרף). העיצוב שלו עורר בקרבנו מחלוקת - מסתבר שחלק מאיתנו ראו שם פירמידה, חלק ראו ספינה, ממש מבחן רורשאך באדיבות OFRA! המוצר נאפה בטכנולוגיה חדשנית של חום ודחיסה - Baked liquids. אינני כימאית אבל הבנתי שמדובר במעין שילוב בין פורמולת cream to powder לבין אפייה של מוצרים מינרליים... היי, העיקר שזה עובד!!!

לעניינינו, מדובר במוצר משולב הכולל מספר גוונים ומרקמים, התמונות למעלה מצולמות עם פלאש אשר גורם לו להיראות מעט כתמתם ולכן תמונה נוספת ללא פלאש, עם פירוט לגבי חלקיו השונים:


3D Pyrmaid Egyptian clay bronzer - OFRA 

כפי שניתן להתרשם מהצילום באור טבעי ללא פלאש, למוצר מספר חלקים:

  1. ברונזר מאט קר - מאוד פיגמנטי, מצוין לצללות "קרות" כלומר לחיטוב (Contouring) של הפנים - עצמות לחיים, מצח ואף. בתור בעלת פנים עגולות אני מאוד-מאוד אוהבת ומשתמשת במוצרים בסגנון זה. לגוון זה שני חלקים, העיצוב מאפשר לטבול בהם מברשת באופן ייחודי מבלי "להתערבב" עם שאר הגוונים.
  2. היילייטר שמפניה/ורדרד - האובססיה השנייה שלי במוצרי פנים, אם הברונזר הקר הוא ה"יין" ההיילייטר המבריק הוא ה"יאנג" - מאיר את הנקודות הגבוהות בפנים ותורם לבניית אשלייה של תלת-מימדיות. שימר מקסים, גרוס דק ללא נצנצים, מחמיא מאוד לגוון עורי. ממש מוצר בהזמנה.
  3. סומק/שימר - על מנת להשלים מראה פנים מלא, במרכז הברונזר ישנו משולש מובלט המחולק גם הוא לסומק שימרי בהיר ולסומק בגימור מאט בגוון אפרסקי כהה יותר. שניהם פיגמנטיים ונפלאים.
לסיכום, מדובר במוצר משלים הנותן מענה לקישוט הפנים באופן מלא - הצללות, הארות וסומק. מאוד חסכוני ומתאים לנסיעות מכיוון שמדובר בשלושה מוצרים באחד, וניתן כמובן להשתמש בו גם על העיניים למראה עיניים נייטרלי ומחמיא שכמו שלמדתן להכיר, אני אוהבת מאוד. כל החלקים נטמעים בעור כמו משי.
ניתן כמובן לטבול בו בתנועה סיבובית מברשת גדולה וצפופה כגון מברשת קבוקי, ולהשתמש בו כברונזר שימרי על כל הפנים ואני מתעתדת לעשות כן ברגע שאשתזף מעט. רציתי להתלונן שאין לו מראה, אבל יש לו מראה סודית מתחת לברונזר! מחירו לא זול כלל וכלל - 238 ש"ח, אולם יצא לי להוציא סכומים כאלה על ברונזרים בעבר.

וכעת למוצר הבא: ג'ל גבות עמיד בגוון Light Brown ומברשת משלימה - אלכסונית 04 של מיקיילה ביוטי:
Ofra semi-permanent eyeliner gel

יש לי לא מעט אייליינרים במרקם ג'ל (צפו לפוסט שביעייה סודית נוסף בקרוב בנושא), אולם אף אחד מהם לא מיועד לגבות!!! בכלל אני לא ממש חזקה בנושאי איפור גבות מכיוון שבורכתי(?) בגבות מלאות שאינני מנקה/מסדרת. המוצר היחידי שיש לי לגבות באופן ייעודי הוא מסקרה לגבות שקניתי בברצלונה מבית קטריס, כך שהייתי סקרנית מאוד לגלות מה דעתי על הנושא... הגוון שהתקבל לסקירה הוא Light brown, חום עם תת-גוון שתואם לצבע שיערי. המברשת שהתקבלה היא מברשת אלכסונית 04, המתאימה במיוחד למילוי גבות ולשרטוט אייליינר. אני כנראה אשתמש בה גם לתיחום שפתיים (נשמע מוזר? הקליקו). מחירה - 88 ש"ח.
מסקנות: המרקם של הג'ל מאוד רך ומתמסר. אני רגילה לפלוידליין של מאק, כך שהופתעתי מכמות החומר שנצמדה למברשת. בהדגמה של המוצר היתה הדגשה על כך שיש להגיע למצב שאין הרבה חומר על המברשת והחומר יוצא "דהוי" על מנת להימנע ממראה של גבות "מכשפתיות" ולכן החלטתי לצייר איתו אייליינר על העפעפיים! מאוד מאוד נוח לשימוש והגוון מחמיא, די הזכיר לי את Dipdown של מאק אך בהיר ממנו. שמחתי לגלות שוב שני שימושים במוצר אחד!!! מחירו 128 ש"ח.
לאחר שעל המברשת היתה כמות נכונה של חומר, מילאתי את הגבות בתנועות קצרות ואכן התקבל מלא מראה וטבעי. העמידות מרשימה מאוד! אני לא יודעת אם זה Semi permanent כפי שהוא קרוי אבל אין ספק שהוא נוח לשימוש ועמיד במידה משביעת רצון.

מוצר אחרון חביב שהתקבל לסקירה מקולקציית הקיץ - עיפרון תוחם שפתיים בגוון Cherish, ורוד-פוקסיה בוהק וקייצי בטירוף:
Ofra cherish lipliner
לאחר שהקדשתי לתוחמים פוסט שלם, אתם כבר יודעים שאני מאוד אוהבת תוחמים וצבע כזה - אין לי!!! במיוחד בקיץ כשחם תוחמים הם חיוניים לעמידות השפתון, ומעבר לצבעו המשגע לתוחם זה יש גם עמידות נהדרת למספר שעות לא מבוטל. אני ציוותתי אותו לאודם Impassioned של מאק (לפירוט עליו בפוסט שפתוני הקיץ שלי - הקליקו), וביחד הם שרדו איתי את שעות הבוקר עד הצהריים בצורה מכובדת. מחירו 57 ש"ח.
לסיכום אני מציגה בפניכם מראה איפור שלם שמבוסס על קולקציית קיץ 2014 של עפרה. פנים נקיות למדיי עם דגש על הצללות והארות, גבות מודגשות, עיניים בגוונים טבעיים משוחות באייליינר חום ושפתיים דומיננטיות בגוון פוקסיה. 


מקווה שאהבתם!!!

אשמח לשאלות ותגובות כתמיד.
שלכם,
חתול נצנוץ.



תגובה 1:

  1. עוד פוסט נהדר...
    לי יש את הסמי פרמננט ג'ל בגוון חאקי ואני מאוד מרוצה (על הגבה הוא לא נראה ירוק אלא גוון טבעי וקר ללא תת הגוון האדמדם שמתלווה לרוב החומים ופחות מתאים לבלונדיניות). מעולה לשרטוט קו הריסים למראה טבעי אך מודגש או למילוי הגבות (כמו שכתבת - בעדינות וקמצנות).

    השבמחק