יום חמישי, 21 באוגוסט 2014

Bath and body works haul - August 2014

היי חתלתולים ריחניים!

זה אחד הפוסטים המבוקשים ביותר. Haul ולא סתם - אלא התחדשויות מאחת הרשתות האהובות והמסקרנות ביותר בארה״ב- Bath and Body Works!!!
הפלא טרם הגיע לארץ הקודש (וגם אם יגיע בוודאי יתומחר בחזירות בסגנון ויקטוריה'ס סיקרט) אז הדרך הטובה ביותר היא מן הסתם לרכוש בחנות או אונליין - הסברים בסוף הפוסט.

ההול שלי בעצם מורכב משלוש גיחות שונות לחנות שריכזתי כאן יחד, לצערי החנויות לא ממש קרובות לביתי ותמיד יוצא לי להיכנס כשאני בלחץ של זמן. אולי זה לטובה כי אפשר לבלות שם שעות... החנויות ססגוניות, מעוצבות להפליא וריחניות כמו חלום. גם המחירים סבירים מאוד, ויש תמיד מבצעים אטרקטיביים.
יש לציין כי האמריקאים הם נותני שירות נעימים להפליא אולם בחנויות הרשת B&BW אני לא יודעת מה הם נותנים לעובדים, כי כולם ללא יוצא מן הכלל נראים מאושרים וקופצניים בטירוף, דבר אשר משרה אנרגיה נעימה ביותר וחוויית קנייה כיפית.

אז נתחיל!
אני אחלק את ה-Haul הזה לשלוש קטגוריות: טיפוח הגוף, ידיים ו-בית ריחני.

טיפוח הגוף:

אני מתחילה ממוצר שכבר בחצי הדרך לסיום - סבון גוף מסדרה מוגבלת - Wild citrus sunflower.
אני פה כבר יותר מחודש וכמו שאתם רואים, סבון בריח חמנייה-הדר פראי (?) שומש היטב (שימש כסבון גוף וגם כסבון ידיים). אני חייבת להודות שמבחינת נוחות השימוש האריזה לא מצטיינת. אני מעדיפה בהרבה אריזות משאבה אבל ייתכן שזה לא מתאים כי הסבון עשיר וכבד למדיי ויהיה לו קשה "לטפס", הריח עדין ורענן אבל כשייגמר אני די בטוחה שארצה להתרענן בניחוח חדש. הפיתויים פשוט רבים מדי...

לאחר שאנחנו צחות ונקיות, הגיע הזמן להזין את עור הגוף בלחות: קרם-ג׳ל גוף מקרר בניחוח חינניות (דייזי).
טוב, זו כבר יציאה מעניינת ביותר!!! הגעתי לניו יורק מחום יולי-אוגוסט קשה של גוש דן (הקיץ פה אגב שונה לחלוטין. יותר מזכיר את הסתיו שלנו. מעונן חלקית, לפעמים גשם, לפעמים שמש ורוחות, מדי פעם חם...)
המוצר הזה הוא קרם גוף במרקם ג׳ל, בעל תכונות מקררות! יש בו תמציות אלוורה, ויטמין E ומלפפונים ולכן הוא מושלם לשימוש לאחר חשיפה לשמש. הניחוח עדין אך מורגש והמרקם פשוט נמס לתוך העור, ונועל את הלחות. מוצר מושלם לקיץ, קאליסי מעניקה 5 ביצי דרקון! בא לי עוד ניחוחות... 

טיפוח הידיים:
אוקיי, כמה מילים על הסאבווי. זה דבר נפלא וחבל שאין את זה בישראל, אבל לעתים זה צפוף מאוד והאוכלוסייה... מגוונת. כן, גם הומלסים, גם אנשים בעלי היגיינה מפוקפקת, הכל מהכל. בכאלה מצבים חשוב לי במיוחד לשמור על ניקיון הידיים וג׳ל החיטוי של B&BW מגיע לעזרתי במגוון ניחוחות משכרים ואריזות מתוקות! 

איזה חתול נצנוץ יכול לעמוד בפני זה?! ג'ל עם נצנצים:






את מתלה החתול שלי לתיק כבר הכרתם מהאינסטגרם שלי, אני מזמינה אתכם לעקוב אחריי שם ולקבל הרעלת סוכר של קאפקייקס, סנאים וחתולים. 

סבוני ידיים:


אחד המוצרים האהובים והמבוקשים ביותר. ל -B&BW יש שתי פורמולות שונות ואני חתול חמדן ולכן כמובן שבחרתי אחד מכל סוג - חובה אחד בשירותים ואחד במטבח...



הפורמולה הראשונה מיועדת לניקוי עמוק (Deep cleansing hand soap) ומכילה חלקיקי פילינג שמנקים ביסודיות את הידיים. בחרתי את Sea island cotton - כותנה לבנה נקייה, ריח משגע של ניקיון!!! אכן מעניק תחושה של ניקיון עמוק לעור הידיים, תענוג להשתמש.



הפורמולה השנייה היא מימית (Gentle foaming hand soap) והסבון יוצא בצורת קצף ענוג. 
הניחוח שבחרתי הוא Honalulu sun - קוקוס מהאיים ודקל פסיפי. שילוב של ריח "אושן" ורמיזה קוקוסית עדינה...
שניהם נפלאים וריחניים וצריך באמת להתאפק לא להשתמש בהם בהגזמה! או שכן, ואז תהיה סיבה להתחדש בקרם ידיים בביקור הבא?... נחכה ונראה.

בית ריחני:


לקטגוריה זו אני מכניסה את  ה - Wall flower, מבשם חשמלי - מחברים אותו לשקע פנוי, מכניסים קפסולת ריח בניחוח אהוב והוא מפזר ריח נעים בבית! כמה נפלא! לקראת סוף השימוש הוא איבד את צבעו אבל יש לי כבר גיבוי... לא זוכרת את הריח, קניתי באריזת מילוי שניים (כ-6$) אבל אני חושבת שזה היה גם מסדרת ה-Cotton.
יש אגב גם מבשמים חשמליים מעוטרים שמאירים כשמכניסים אותם לחשמל, אני אנסה ואדווח, אני קניתי אחד פשוט שעלה סביב 5$.

נרות ריחניים:


עבור בנות רבות, זוהי גולת הכותרת של החנות. לאחר שהתרשמתי ורחרחתי אין מנוס - הנרות הללו גאוניים. מגיעים במגוון גדלים, העיצוב מינימליסטי וחמים, הריח שלהם באמת בלתי ניתן לתיאור אבל אני אנסה לתאר את השלישייה שנפלה בחיקי:

Warm caramel cider - קרמל סיידר חם. ריח חמים שמזכיר לאטה קרמל של סטארבקס. 

Bergamot woods - תערובת "עצית" ו"גברית" משהו, אבל מאוד מאוד נקייה. מזכירה לי אפטרשייב של גבר חתיך ומסתורי... ריח מרענן ומעורר בהחלט.

Marshmallow fireside - ריח חרוך ומתקתק של מרשמלו צלוי בבקתת סקי באלפים. ריח קרמלי, קר ומתקתק. אני מנסה לתאר את זה בצורה הטובה ביותר אבל זה חמקמק!!!

*מילה קטנה על ריחות והמוח - בעוונותיי, למדתי במהלך לימודיי האקדמיים על עיבוד חושי במוח. מסתבר כי חוש הריח הוא היחידי שמגיע ישירות למרכז הרגשי במוח, מבלי לעבור "תחנות" ו"עיבודים". זו הסיבה שריחות מסוימים זורקים אותנו למקומות וזיכרונות, וגם - שהם גורמים לנו להתנהגות אינסטינקטיבית, כמו ריצה לעבר הקופות עם ידיים מלאות...

אז כיצד רוכשים אונליין?
צריך כרטיס אשראי בינלאומי. מניסיון - הדברים האלה כבדים ועדיף לא לבקש שישלחו לכן בדואר, אלא לקנות בעצמכן אם אפשר ואם לא - לרכוש באתר ולדאוג שיגיע אליכן דרך שילוח בינלאומי. הסבר מפורט ויסודי אצל סיון המקסימה - שגם מתפעלת ערוץ יוטיוב מומלץ וחנות אינטרנטית שווה. שווה להירשם לעדכונים במייל כי יש המון קופונים ועדכונים על מבצעים שווים.

לא באמת חשבתם שנסיים בלי איזו המלצה, נכון? הפעם אני רוצה לספר לכם על ביקור כיפי בגן החיות של הסנטרל פארק, ברחוב 64 מזרח. יש שם המון חיות חמודות שנראה שחיות בתנאים ממש טובים. הכוכב שלהם הוא נמר שלג ביישן שראיתי רק רצועה מגבו, אבל שמחתי לראות שיש לו המון מרחב, גם אם זה אומר שהקהל רואה אותו פחות. חיה יפיפייה.
הכוכבים של גן החיות הם כלבי הים, חיות חכמות, תקשורתיות ומשעשעות להפליא. כל יום ב-11:30 יש להם מופע האכלה מקסים ומצחיק, נהניתי מכל רגע! ועכשיו - כמה תמונות של הקסם הזה:


מעניין איזה מוצר טיפוח מעניק להם כזה ברק מושלם?!

למה???????? למה המוצרים של טום פורד כאלה יקרים?!?!!??!

עד כאן רכישותיי וחוויותיי הצנועות, אין לי ספק שיהיה גם ביקור רביעי וחמישי ב- BB&W... אשמח לשתף אתכן ברכישותיי.
חוץ מזה הכל בסדר, אני מתגעגעת קצת אבל גם מתחילה להרגיש בבית.

ההול הבא שלי יהיה כנראה של הדברים שרכשתי מ- מייסי'ז! שתפו אותי בתכנים שתרצו לראות אצלי, מבטיחה להתחשב.

אם אהבתן את הפוסט אשמח לתגובה וללייק בעמוד הבלוג!
נשיקות וגעגועים מהתפוח הגדול!

חתול נצנוץ


2 תגובות:

  1. חתולי נוצץ יפה שכמוך!
    תארזי לי הכל בבקשה, כולל הלאטה של סטארבאקס ותשלחי את הקבלה בפנים ;)
    אני רוצה ה-כ-ל!! אוףף למה אין בארץ/שילוח בני"ל יקר כל כך??
    הריחות שבחרת נראים סופר מעניינים, מהסוג שלעולם לא מגיע לארץ, כי "האף" שלנו מקובע מידי ;)
    נשיקות מעבר לים! :*

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן יש בריחות שלהם משהו חתרני למדיי, איך עוד לא המציאו טכנולוגיה לשליחת משקאות אונליין?! מזמינה אותך לגרנדה לאטה!

      מחק