יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

primer review: Bumble and bumble hair primer & Gaya face primer

פHello kittens! Today we are going to talk about to primers: one for the hair (Bumble & Bumble)

 and one for the face (Gaya mineral). roll down for details!




היי חתלתולים

אז אחרי פוסטים חווייתיים ואסייתיים, אני שבה אליכם עם סקירה על שני פריימרים חדשים שמצאו את דרכם אליי. אחד לשיער ואחד לפנים. אבל - אני מבטיחה לכם שזה לא הסוף, ועוד יהיו פוסטים בסגנון!!!

מהו פריימר - יש מי שלא יודע?
פריימר הוא מוצר שהזדחל לו מתיקיהם של המאפרים המקצועיים לשולחן האיפור של המתאפרת החובבת, ומדובר במוצר ״מטרים״ או ״מכין״, שמטרתו להכין את העור לקליטת האיפור בצורה הטובה ביותר. פריימרים לעור לא חסרים (אפילו מעל דפי בלוג זה פגשנו פריימר של בורז'ואה בצנצנת וגם שילוב של פריימר וביבי קרים של פופה, ואפילו מקדם הגנה שיכול לשמש כפריימר, מבית קרליין). כמו כן פגשנו פריימר לשפתיים בפוסט השפתונים הקיציים, וצלליות קרם שיכולות לשמש כפריימר מצוין לעיניים, מבית מאק.
אבל פריימר לשיער?! זה חדש! 

חברת באמבל אנד באמבל התפרסמה בעיקר בזכות "ספריי הגולשות" - surf spray. ספריי מי מלח לשיער שנועד להקנות לו מראה גלי ו״מלוח״ כמו שקורה בשפת הים, יש לי את המוצר ואשמח להרחיב עליו בעתיד אם תרצו.
הלהיט האחרון מבית באמבל & באמבל הוא סדרת "הסודות של הספרים - שמן בלתי נראה".



אני מודה שאני די גרועה באריזות ויש המון דברים ששכחתי לקחת איתי, ביניהם תחליף לשמן המרוקאי שלי שנגמר. מסתבר ששיער יכול להיות טראומטי ותוך יומיים לרגע הגעתי השיער שלי פשוט התחרפן! קש זה לא מילה! קשרים, פריז, יובש... פשוט מטאטא על הראש.
בצר לי פניתי לספורה והתחדשתי לי בפריימר החדש, שאמור להוות סוג של כלבויניק לשיער -
hairdresser's invisible oil heat/UV protective primer.
הפריימר לשיער מרכך, מקל על הסירוק, מזין, מגן מפני חום וכל זאת במרקם תחליבי וקליל ובבקבוק ספריי נדיב בגודלו. הוא מכיל שמנים נפלאים כמו: שמן קוקוס, שמן ארגן, מקדמיה, שקדים מתוקים, חריע וזרעי ענבים. עם זאת, הוא ממש אבל ממש לא שומני. ובא לציון גואל!
בעיקרון הפריימר אמור לשמש כהכנה לחומרי עיצוב נוספים אבל אני ממש לא אוהבת להעמיס על השיער (או על העור) ולכן אני משתמשת בו בבלעדיות לאחר החפיפה. השיער מאוד רך וממושמע. הפורמולה מאוד קלילה. היא לא מפילה את השיער כמו סרומים ושמנים שעלולים להיות מכבידים אלא משאירה אותו קליל ומבושם בניחוח נפלא. בקיצור - הצלחה! את המוצר ניתן לרכוש דרך האתר של ספורה. אני משאירה לכן הסבר מפורט כיצד להשתמש בשילוח בינלאומי מבית היוצר של סיון בבלוג המעולה שלה - masks off masks on. תנו קפיצה ולא תתחרטו.



 Primer for hair??? that's a first!!!
 Applying face primer smoothes texture, boosts coverage and helps products wear better and last longer. There's a big variety of face, eyes and even lip primers in the market but B&B (Bumble and Bumble, the ones from the famous "surf spray" mania) introduces us with the revolutionary hairdresser's invisible oil heat/UV protective primer. Infused with 6 featherlight oils it helps soften, detangle, de-frizz, tame flyaways, ease styling and protect against breakage, heat-styling and UV damage. Contains  Coconut Oil, Argan Oil, Macadamia Nut Oil, Sweet Almond Oil, Safflower Seed Oil, Grapeseed Oil. Since I moved to NYC my hair got really crazy so I had to but some kind of hair treatment to soften and control it, and I'm really satisfied with this product! It's very lightweight but effective.
It helps keep the frizz away, holds the style yet keeps my hair soft and shiny. The product doesn't make my hair feel heavy or oil (unlike the Moroccan oil which I love and used for a long time. Available at Sephora.


הפריימר השני הוא פריימר קלאסי לפנים, והוא נשלח אליי לסקירה מבית גאיה. זהו מוצר שרציתי מאוד להתנסות בו זמן רב!!! יש לי ניסיון רב שנים ומצוין עם איפור מינרלי, הכרתי אותו לפני כחמש שנים בפינלנד ואפשר להגיד שזה המייקאפ הראשון שהיה לי (בלה פייר!). משם התחילה התדרדרות קשה... מייקאפ מינרלי מגיע בדר"כ באבקה בתפזורת ולצד היתרונות הרבים שלו, הקושי בעבודה איתו זו הנטייה שלו להתפזר ולכן חשוב להשקיע במצע טוב שהמייקאפ יוכל לשבת עליו.
ראשית - האריזה מהממת!!! זכוכית כבדה ויוקרתית עם פקק מוזהב, אריזת משאבה היגיינית ונוחה מאוד לשימוש. הפריימר עצמו שקוף ושייך לזן הסיליקוני (מכיל שני סוגים), בניגוד למשל לפריימר המשחתי של בורז'ואה. הפריימר של גאיה חסכוני מאוד וצריך טיפה בגודל אפונה, לשימוש באיזור ה-T שם נזדקק לעמידות מיוחדת. הפריימר משאיר את העור חלק וקטיפתי למגע, ומייקאפ מינרלי יושב עליו פשוט מצוין. השתמשתי בו גם עם מייקאפ רגיל ליום שבו הייתי זקוקה לעמידות מיוחדת והוא השתלב מצוין גם איתו. הפריימר לא נוסה על בעלי חיים שזה תמיד משמח! 



Gaya's primer is a transparent base used underneath makeup to make the skin smooth and
 uniform in texture. It fills in pores with skin-friendly ingredients and gives the skin a velvety look.
 Gaya's Primer contains two types of silicone, which cleverly and gently cover the skin without 
clogging the pores. First – the packaging is beautiful and luxurious with the clear glass and the 
gold cover, and a small pump is enough for the entire face. I find that this primer works
 beautifully for me, for both mineral and standard foundations. The mineral foundation sat well
 on it and it also elongates the durability of regular liquid foundations.




ולא באמת חשבתם שאשאיר אתכם בלי המלצה מעוררת תיאבון... ההתלהבות הפחמימתית שלי השבוע נמצאת באפר ווסט סייד, במאפייה קטנטונת אך ידועה בשם levain's
מסתבר שהמקום ידוע למביני דבר היות ויש תור שמשתרך מחוץ למקום הקטנטן. אני הגעתי לשם מפוקסת על מטרה ספציפית: עוגייה. וליתר דיוק - עוגיית שוקולד צ׳יפ שמנמנה, לחה, חמימה ומעוטרת אגוזים. תגידו - כולה עוגייה. ממש לא. מדובר בגן עדן פחמימתי של ממש, שנראה תמים אבל כשמגיעים לחצי עוגייה לחץ הדם כבר עולה פלאים.
בשילוב עם אייס לאטה לא ממותק - זה כנראה גן עדן על פני אדמות. לקחת בשקית ולשבת בסנטרל פארק באיזור Strawberry fields עם הפסיפס המוקדש לזכרו של ג׳ון לנון - Imagine.

levain's cookie
Last but not least – if you haven't heard of Levain's bakery on the Upper west side, it's a must!!! It's the tiniest bakery with a line strolling down the street, and most of the visitors come for the legenday chocolate-chip-walnut cookie! It’s a huge, warm and just heavenly cookie! Grab an 
ice latte and go to central park's strawberry fields on a sunny Sunday morning. 
!!!XOXO!!!

אגב חמודות - על מה בא לכן שיהיה הפוסט הבא?? התחדשויות או המלצות אוכל ובילויים? ידעוני בתגובות!!!

נשיקות וגעגועים 
חתולי

10 תגובות:

  1. הפריימר לשיער נשמע גאוני! שאתרגן בעתיד על הזמנה מספורה, מקווה שלא אשכח אותו.
    האריזה של הפריימר של גאיה מושלמת! מאמינה שהוא לא יוציא לי פצעונים, מה שקורה עם רוב הפריימרים בשוק (שהם סיליקונים).

    השבמחק
    תשובות
    1. לי הוא לא הוציא. לדעתי אם מקפידים על ניקיון העור ניתן להימנע מהתופעה המעצבנת! תודה על התגובה!!!

      מחק
  2. עשית לי חשק לבאמבל באמבל הזה... גם שמעתי עליו ביוטיוב, מה הסיכוי שיהיה אותו בלונדון? ):
    אני רוצה לשמוע על התחדשויות!! "בצר לך פנית לספורה"???? בצר לך??? בריצה ובחדווה פניתי לספורה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח אלינור הצחקת אותי!!! פולניות אוהבות להתלונן זה ידוע..

      מחק
  3. אני רוצה לשמוע על ההתחדשויות שלך!!! אגב הפריימר לשיער מזכיר לי מאוד את its a ten :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אינני מכירה את המוצר הזה - איטס א טן. יש לך סקירה פיץ׳?

      מחק
  4. לא לי אבל tali's holy grails פרסמה לא מזמן: http://talisholygrails.blogspot.co.il/

    השבמחק
  5. לא כל כך מבינה את הצורך בפריימר למי שלא משתמשת במייקאפ, וגם אז האקסטרא שכבה על הפנים עושה לי חלסטרה.
    הם רובם על בסיס סיליקון שזה לא מדהים בעיני... מה מבחינת רשימת המרכיבים כאן? גם נראה סיליקוני.
    הבאמבל נשמע שווה!

    השבמחק
    תשובות
    1. במייקאפ מינרלי זה סוג של חובה... נסי את הבאמבל

      מחק
  6. הבמבל נשמע ממש מגניב! :) שני המוצרים שציינת ;)
    גם אני משתמשת תמיד בפריימר מתחת למייקאפ מינרלי אבקתי (של ברמינרלס). עושה את העבודה יופי!

    השבמחק