יום ראשון, 22 ביוני 2014

Summer Weather Tag!


מיאו לכולם!
אז ככה, אני ממש אוהבת טאגים, ובכלליות כקוראת/צופה יש בי יצר מציצנות להרגלים והעדפות של אחרים, בתחום הביוטי אבל לא רק. חם עכשיו והחל מהסופ״ש הקיץ רשמית כאן! אז הדרך הטובה ביותר לפתוח אותו היא עם טאג מרענן שתרגמתי ממייקאפ גיק, גורו יוטיוב שגם הגשימה חלום ופתחה ליין איפור מוערך. יש לי שני פיגמנטים שלה שאני ממש אוהבת. תותחית!

שאלה: מה גוון הלק האהוב עליך לקיץ?
תשובה: בקיץ הזה התמכרתי ללקים בהירים על הקשת שבין לבן לצהוב! אני מאוד מאוד אוהבת את הגוון פאני באני של OPI, הוא אמנם פופולרי (חרוש) אבל יש סיבה - אלגנטי, מדגיש שיזוף ונראה תמיד מצוין. אני אוהבת אותו כבסיס לגליטר, למשל כך (גם סימבה הדוגמן אוהב אותו):
ולק לבן פשוט נראה מעולה גם בצורה ״טיפקסית״ אטומה, בלי קשקושים מיותרים. תמונות מתוך האינסטגרם שלי:


שאלה: מהו הגוון האהוב עלייך לשפתיים בקיץ הזה?
תשובה: מפתיע למדיי אבל... ורוד?!?אוהבת לוק מינימליסטי של אייליינר חתולי ושפתיים ורודות בסגנון אמה סטון לאחרונה, טוטוריאל בהשראתה בקרוב!
היא דומה לחתול!!!


שאלה: מהו הבגד האהוב עלייך בקיץ הזה?
תשובה: אז קודם כל התשובה היא חד משמעית - שמלות וכמה שיותר קלילות ןמתנופפות!!! מאוד התחברתי הקיץ לטרנד של הגלביות כפי שראיתם בפוסט על לאוקסיטן! בד קליל, רחוק מהגוף ונעים! תרצו פוסט מקיף על הטרנד??


שאלה: מה האקססורי האהוב עלייך לקיץ?
תשובה: חוץ ממזגן כאילו?! קודם כל קליפס לשיער!!! חם בטירוף וכל דבר שיכול להקל עליי אפילו קצת אני עושה. מעבר לכך יש לי עיניים רגישות אז כמובן שמשקפי שמש, ורצוי של ריי באן... קלאסה. הנה דוגמית (יש עוד הרבה) - מחלה משפחתית 


שאלה: מה טרנד הקיץ שהכי מרגש אותך השנה?
תשובה: אמנם הבלוג הזה עוסק בעיקר באיפור, אופנה וכדומה אולם ה-טרנד (ואני מקווה: מגמה) שעושה לי טוב היא המודעות שאנשים מפתחים כלפי אורח חיים צמחוני/טבעוני! אני חיה כבר יותר מעשור ללא צריכת בשר ולאחרונה אנשים קרובים אליי במיוחד נדבקו בקדחת וזה משמח אותי מאוד! הילולה ברפת! חגיגה בלול!

וטרנד איפורי - טוב אני מאוהבת במראה השזוף והזוהר של ברונזרים בקיץ (וגם החורף אז זה לא טרנד בכלל)

שאלה: מה הנר האהוב עליך לקיץ?
תשובה: בארץ אין לנו מבחר של נרות לצערי, ובקיץ אני בכלל פחות נמשכת להבערת נרות... אם אני חייבת לבחור אני כנראה אלך על נר ריבת חלב של איקאה כי זה פשוט תמיד כיף למלא את הבית בניחוח מעורר ומתקתק! 


שאלה: מי הגוף והבושם המועדפים שלך לקיץ?
תשובה: אני יודעת שהניחוחות המתוקים מבית ויקטוריה סיקרט ובאת אנד באדי וורקס מאוד פופולריים אבל אני לא ממש מתחברת... מי הגוף האהובים עליי הם מבית שאנל בניחוח הבושם שאנס, לא עמידים במיוחד (בכל זאת מי גוף) אבל פרשיים ומרעננים! בושם שאני תמיד אוהבת בקיץ הוא שאנל מדמואזל שעומד להסתיים, והוא תמיד איתי בלי קשר לדברים חדשים שיוצאים לשוק.



שאלה: איך מזג האוויר באיזור שאת גרה בו?
תשובה: סיוט!!!! לחות! חם! עינוי! נראה לי שכל מי שגרה מחוץ לירושלים יכולה להזדהות איתי 

שאלה: מה הדבר האהוב עלייך בקיץ?
תשובה: אני קצת גראמפי קט אבל אני חייבת לציין שאני לא טיפוס של קיץ. אני הרבה יותר אוהבת חורף!  אם כבר אני אוהבת ללכת לבריכה ורצוי לבריכה של הקיבוץ של ההורים שלי...


שאלה: מה התוכניות שלך לחופשה בקיץ הקרוב?
תשובה: לא הייתי קוראת לזה חופשה אבל אני נוסעת ליעד אורבני, מדהים ומעורר השראה! פרטים בקרוב... ואם לא הייתי נוסעת לשם, ממש לא הייתי מתנגדת לנופש בתאילנד:
maya bay

אז באווירה מסתורית זו נסיים את הטאג, אני מקווה שנהניתם לקרוא כמו שאני נהניתי לכתוב ולצלם!
כל מי שרוצה מוזמנת לראות עצמה מתוייגת ולענות על השאלות! במיוחד אשמח לקרוא את התשובות של ביבי שאני מחזירה לה כגמולה על הטו מאץ אינפורמיישן טאג, השפנפנה, קורין ואשלי שבטח עסוקה עם התינוקת החדשה! 

נשיקות חתולימים!



4 תגובות:

  1. איזה כיף מאיה ביי! :) חחח כן הלכתי ישר לסוף :)
    לגבי הנרות, גם אני מתבאסת שאין ממש מבחר של ניחוחות כמו בחו"ל.. אז תמיד אני מתנחמת לי באיזור הנרות באיקאה ;)
    איזה כיף טאג קיץ! המראה של אמה סטון בהחלט הולם את העונה! :*

    השבמחק
  2. תודה יקירה, אשמח לראות סרטון או פוסט שלך בנושא

    השבמחק
  3. בלעכ, קיץ. פיכס.
    אבל חתול עם לקים! אוי אוי... חמידות.
    וקחו אותי לתאילנד. עכשיו.

    השבמחק
  4. אני אוהבת את הטאג הקייצי הזה והמרענן ונהניתי מאוד לקרוא :)
    השילוב שעשית עם הפאני באני מהמם! זה ה Let's Do Anything We Want! של OPI? (השם שלו מאוד מתאים לתקופה הנוכחית אה..? ;))
    זו הפעם הראשונה שאני נתקלת במי גוף של הצ'אנס - נייס!

    השבמחק