יום שישי, 27 ביוני 2014

Empire State of mind

היי חתולי קשת בענן,

היום הפוסט קצת שונה ואישי. פיזרתי פה לא מעט רמזים על שינויים, על מעבר גדול שעומד להתרחש בחיי, על חלום שהולך להתגשם ובקרוב מאוד...



מי לא התמכר לשיר של אלישיה קיז - Empire State of Mind?
שיר להיט שמהלל את העיר שלעולם לא ישנה.
ביקרתי בניו יורק לראשונה בשנת 2009. שום דבר לא הכין אותי לזה. טיילתי לא מעט באירופה וגם בערים גדולות ומפורסמות אבל ברגע שראיתי את הסקייליין המפורסם של מנהטן, ידעתי - זוהי אהבה ממבט ראשון.


בתים מלבנים אדומות חשופות, עשן שיוצא מהמדרכה, מוניות צהובות, הומלסים לצד ברוקרים, כל טעם, צבע, מין וגזע אפשריים מתערבבים בעיר הזאת. עיר שמעניקה השראה לכל מי שדורך בה.
כבר אז, נפלה בליבי ההחלטה - יום אחד, אני אגור כאן. ולו רק לשנה או שנתיים, אזכה לקרוא למקום הזה - ״בית״. ומי שמכיר אותי יודע, שאמנם אני מדברת הרבה אבל כשאני מחליטה משהו, במוקדם או במאוחר הוא יוצא לפועל.

אז זה מה שהולך לקרות - בעוד כשבועיים, באמצע יולי, אני אורזת את קאליסי ואנחנו נוסעות לניו יורק לשנה באדיבות ד״ר נצנוץ שאין עליו בעולם כולו. 

הנסיעה הזאת בעלת טעם משכר במיוחד שכן היא הגיעה לאחר עליות
ומורדות כל כך דרמטיות שהתרחשו בשנה אחת, והיו מספיקות גם לעשר שנות חיים. 
בשורה התחתונה, לפני כארבעה חודשים העליתי לחשבון האינסטגרם שלי את התמונה הבאה: 

לא דמיינתי כמה מהר אגלה שזה נכון. מה שצריך לקרות, קורה. לפעמים צריך רק להרפות.
ומה יהיה עם הבלוג, אתם שואלים?
כמובן שאמשיך לעדכן אותו, יתכן שהשבועות הקרובים יהיו מעט לחוצים אבל אני ממש לא מתכוונת להיעלם. מה כן יהיה?
רכישות והמלצות על חנויות בניו יורק ומחוצה לה, סקירות של מוצרי יוקרה ודראגסטור שתהיה לי נגישות אליהם ככה שאולי תוכלו לקבל חוות דעת טרם הזמנה, קצת הגיגים על רילוקיישן לניו יורק - אולי סידור הבית, חוויות ואטרקציות מעניינות, אאוטלטים - נגיע ונזרום...

התחלתי את הפוסט עם זמרת מדהימה:
These streets will make you feel brand new,
Big lights will inspire you.

 ואני מסיימת אותו עם זמרת נדירה לא פחות - סיה שלשיר שלה התמכרתי ללא הכרה. 




במיוחד כשהיא שרה:
I'm gonna fly like a bird through the night
Feel my tears as it dries

אז כן, אני מחכה שהרחובות האלו יגרמו לי להרגיש חדשה, שהאורות הגדולים יתנו לי השראה, שאעוף כמו ציפור דרך הלילה, וארגיש איך הדמעות שלי מתייבשות.

לעולם אל תפסיקו לחלום.
אוהבת מאוד

ונשתמע בקרוב,

חתולי.

5 תגובות:

  1. מהממת! המון המון בהצלחה בהמשך הדרך אי שם בניו יורק המדהימה! :) מחכה בקוצר רוח לשמוע המלצות שונות שלך, ולשמוע הגיגים על חוויות ורילוקיישן ;) נשיקות יפה!

    השבמחק
  2. יפה על התעוזה, לא כל אחד חולם ומעיז להגשים.
    שיהיה לך בהצלחה, ותהני המון.

    השבמחק
  3. וואוו מרגש! נשמע שהולך להיות לך המון כיף ומעניין כאן בבלוג :)
    תבלי, תהני כמה שאפשר ומאחלת לך נחיתה רכה והמון בהצלחה!

    השבמחק
  4. טוב היות ואני כבר ידעתי, הפוסט לא הפתיע אותי אבל אני עדיין מאוד מתרגשת בשבילך ומבחינה איפורית אפילו מקנאה :P המון המון בהצלחה עם המעבר!! :*

    השבמחק
  5. חתיכת שינוי! מרגש מאוד!
    מאחלת לכם הנאה ענקית מהשינוי הזה, שתהני לך מהעיר הגדולה ושתפרחו שניכם :)

    השבמחק