יום רביעי, 4 ביוני 2014

ביכורי חתולים

חתלתולי חג, שלום וברכה!

אז נתחיל עם הזוכה בהגרלה שלנו על ערכת too faced... קבלו את...


JASMINE VILKOMIR

כל הכבוד יסמין (הצבעוניות בהשראת תמונת הפרופיל הססגונית שלך), אצור איתך קשר בפרופיל הפרטי לגבי קבלת הפרס!!! תודה רבה לכל מי שהשתתפה והגיבה, נתראה בהגרלה הבאה.

אתמול היה ערב חג שבועות, חג שלמדתי להעריך כראוי רק בשנים האחרונות מאז הוריי עברו להתגורר בקיבוץ. חג שבועות נחגג בקיבוץ בצורה מקסימה, עם כיבוד צנוע - בניגוד לארוחות שבועות קלאסיות שבהן השולחן כורע מנטל פשטידות, מוקרמים וגבינות, בקיבוץ מסתפקים בבורקסים, פירות וירקות, קצת גבינות ועמדת פיתה דרוזית שהיא שיא הערב. ישנו טקס משעשע וביכורי תינוקות - מציגים את התינוקות שנולדו השנה בקיבוץ - ותצוגה של קומביין, כל זאת על רקע שדות החיטה הזהובים. הנה כמה תמונות מהאירוע:


שדות החיטה הזהובים היוו השראה לאיפור עיניים זהוב וטבעי במראה לא מתאמץ, עם אייליינר שחור... זר הפרחים היפה באדיבות גיסתי שמכינה אותם מדי שנה.


אין חג בלי שטויות עם האחות כמובן... עם כיוון השעון: ערימת חציר, כלב ידידותי, שטויות על טרקטורון, פוזות בשדה. השמלה המודפסת וכובע הקש מ - H&M (השמלה חדשה, הכובע מהעונה שעברה), הסנדלים של מקס מורטי משנה שעברה (חנות נהדרת).



אפרוחים ונהנים (נטול אכזריות, תירגעו)

אז לאחר החגיגות המהנות, בפוסט זה אני רוצה לחשוף בפניכם את תכולתה של קופסת היופי השביעית מבית גלאם גורו, אשר התקבלה לסקירה בבלוג!


כמה מילים על המיזם - רוכשות הקופסא מקבלות לבית או למשרד קופסא מפתיעה שתכולתה אינה ידועה מראש (אלא אם כן הן קוראות ספוילרים בבלוגים, דוגמת פוסט זה, ואז מזמינות את הקופסא). ההפתעה היא חלק מהעניין, כך שאם את צרכנית בררנית שרגילה לחפש דברים מאוד ספציפיים שמותאמים לך באופן אישי אני לא חושבת שהשירות מתאים. אם את אוהבת הפתעות, נהנית מהריגוש שבפתיחת קופסא מסתורית ופנויה להכיר מותגים ומוצרים חדשים - שווה להתנסות!

בקופסא מקבלים לפחות חמישה מוצרים בגודל מלא ובגודל נסיעות (מוקטנים המספיקים למספר שימושים), ובנוסף מצורפות דוגמיות.
שווי החבילה של מאי (במחירים מלאים) הוא 280 שקלים והיא נמכרת ב-73 שקלים (לא כולל משלוח). המוצרים הגיעו בדואר רשום, כאשר המוצרים הקטנים יותר נארזו בתוך תיק שקוף רב-שימושי, אני מתה על תיקי איפור ולכן שמחתי על אריזה זו. ומה בפנים?

שני מוצרים מבית ניל'ז יארד רמדיס, חברה חדשה עבורי, אך מסתבר מוכרת בארה"ב שכן המוצר שהגיע בגודל מוקטן הוכתר ע"י הסאנדיי טיימס כקרם הטבעי הטוב ביותר. מדובר בקרם לחות לבונה מוקטן - הקרם הוא אורגני, מתאים לכל סוגי העור ומכיל תמציות טבעיות של צמחים ושמנים. הקרם אכן מריח "טבעי" ולא סינטתי, ריח צמחי שהזכיר לי שמנים אתריים. מרקמו סמיך ועשיר על גבול הדביק. מוצר מעניין לחובבות המותגים הטבעיים.

מאותה חברה – ניל'ז יארד רמדיס – צורפו שתי דוגמיות של קרם לילה מזין, אשר חולק עם אחיו הבכור את אותן תכונות – ריח צמחי, עושר במריחה וספיגה איטית אך יעילה.
.
הדבר המרגש ביותר בעיניי בקופסא, שגם הופך אותה לכדאי מאוד מבחינת המחיר, הוא זוג מברשות מבית אנטונים! מברשות איפור הן עסק יקר, ואנטונים מייצרים מברשות איכותיות, נטולות אכזריות ונעימות לשימוש.


בכל קופסא מחולק זוג באופן רנדומלי ואני קיבלתי שתי מברשות עיניים:
מברשת שטוחה להנחת צלליות – דומה מאוד למברשת צלליות שיש לי מבית לנקום, אם כי הרבה פחות רכה ממנה. היא קצת גדולה, עבה וקשיחה בעיניי לצורך הנחת צלליות. להלן השוואה ביניהן:

בעיניי היא מתאימה יותר לשימוש בהנחת קונסילר קרמי ולצורך כך היא שימושית עבורי. הייתי מעדיפה לקבל במקומה מברשת פנים... יש לי מברשת סומק אלכסונית של אנטונים שאני אוהבת מאוד, מי שתקבל אותה – תזכה!
בנוסף התקבלה מברשת זוויתית להנחת צלליות - זה אחלה שיחוק מבחינתי. מברשת זוויתית המתאימה מאוד לעישון עיניים וליצירת מראה חתולי, רכה, לא קטנה מאוד (זה מתאים לי כבעלת שטח עין גדול). נוחה ונעימה לשימוש. שאפו!
נדרים מאיזור הפנים לטיפוח הגוף:

לואר היא גם חברה חדשה עבורי בנוף, חברה בעלת שם צרפתי ומוצרים מעוצבים בניחוח וינטג'. בקופסא התקבלו מוצרים מסדרת Mountain rain, שם מבלבל מעט שכן ציפיתי לניחוח רענן וקליל כמו של גשם ששוטף פסגות, וחוטמי הופתע לפגוש ניחוח פודרתי-טאלקי בסגנון הבשמים של לורנזו או סדרת הילדות של ללין. ניחוח נשי ולא מתנצל. לחובבות הז'אנר! הבושם עמיד ובעל נוכחות, וקרם הגוף נמרח בקלות ומשאיר את העור מלוחח לשעות ארוכות. ניחוחו כמובן תואם לבושם. מפנק מאוד לקבלו בגודל של 90 מ"ל. בנוסף, התקבלו מלואר 3 דוגמיות לקרם ידיים, מתוכן נוסה כמובן מאונטיין ריין ואהבתי מאוד!!! נספג בקלות ומעניק תחושה נעימה. בהחלט אשקול לרכוש בגודל מלא ברגע שאסיים את הנוכחי. עצם קבלת שלישיית דוגמיות על מנת להתנסות בניחוחות שונים בגודל שניתן לתחוב לארנק, הוא מבורך. כנ"ל לגבי דוגמית הבושם שהתקבלה – אין כמו דוגמיות בשמים לגיוון, ולזרוק בתיק לחידוש במהלך הערב. חבל שלא התקבלה מיניאטורה כי דוגמית זה ממש פצפון ואני כידוע, חמדנית ביותר.


עוד מוצרים לפנים, גם בניחוח צרפתי מבית Payot (פאיו? פיוט!?!) הם דוגמית למסיכת ניקוי לצלילות העור, שמצער אותי מאוד שהגיעה בגודל דוגמית ולא בגודל מוקטן, אם לא מלא!!! כי היא מצוינת!!! המסיכה יוצאת כקרם ורדרד בניחוח שאין לי דרך אחרת להגדירו מלבד "ריח של קוסמטיקה צרפתית יוקרתית". לאחר שהתייבשה, עניין של 10 דקות, שטפתי אותה במים פושרים לפי ההוראות והיא ירדה במן הקצפה נעימה, כמו סבון עשיר. מתכננת להתחדש בה בהזדמנות!!! יחד איתה התקבל קרם בגודל מוקטן – Hydra 24 מבית Payot  - לא מבייש את הפירמה. נעים לשימוש, ריחני, יוקרתי, נספג בקלות ומעניק לעור תחושה רוויה של רכות נעימה. תענוג של מוצר.


אסכם ב"נפילה" של הקופסא – לק מבית wet 'n' wild אשר נשלח על פי בקשתי בגוון לבן מנצנץ. כנראה אני מפונקת והתרגלתי ללקים ממש שווים, כי הלק הזה הוא אחד המיותרים. הוא מימי, מיושן בגימור, לא עמיד, לא ממש יפה על הציפורן, כדי להגיע לכיסוי מלא צריך לפחות 3 שכבות נדיבות – בקיצור, לפעמים הזול הוא ביוקר.

לסיכום – זו היתה ההתנסות הראשונה שלי בקבלת קופסא מבית גלאם גורו. התרשמתי מאוד לטובה מהשירות ומהתמהיל המגוון, שניכר שהושקעה בו תשומת לב, מבחירת המותגים המשתתפים ועד האריזה המוקפדת.
שווי הקופסא לדעתי מתעלה על מחירה במיוחד בזכות המברשות. לא התנסיתי בקופסאות עבר, אבל בחייאת – שתי מברשות של אנטונים ב-73 ₪?! עם קרם גוף 90 מ"ל, מוצרי פנים ודוגמיות (את הלק אינני מחשיבה) – לדעתי שווה בהחלט את מחירה.
זו הייתה דעתי, אשמח לשמוע מה דעתכם!!!

כמו כן, יצא לי להשתתף בפורום ״מוצר השנה״ - כנס אשר מציג את המוצרים הנבחרים מכל קטגוריה צרכנית, כולל אוכל, צרכנות וגם תחום הביוטי. הכנס היה מעניין והתחלקנו למתחמים לפי נושאים, כולם הצטערתי מאוד להיחשף להתנהגות ה״בלוגר הישראלי המכוער״ כאשר בזמן שהוצגו המוצרים בצורה מכובדת, בלוגרים או עיתונאים ממתחמים שכנים פשוט פלשו למתחם הביוטי ולקחו את השקיות שיועדו אלינו, הבלוגריות כך שלא קיבלנו מוצרים לסקירה! ממש לא מכובד. עם זאת, המוצרים הגיעו אל ביתי עם שליח מספר ימים אחר-כך, והם לכשעצמם מוצרים מצוינים כך שצריך לעשות הפרדה. ברור לי שבחירה ב״מוצר השנה״ הינה מוסד שיש מאחוריו שיקולים כמו כל דבר בתחום, אז השתדלתי להיות אובייקטיבית בבחינת המוצרים. כבר סיפרתי לכן שאהבתי מאוד את מעדן הסויה, ומלבד זאת מוצרים מוצלחים היו - מיני פריכיות של אנרג׳י בטעם קינמון, בקבוקון שמן זית לתיבול אישי (מושלם למשרד) וביסקוויטים לפעוטות (מפתיע! חוסל במהירות) של מטרנה. המוצרים שהתקבלו בתחום הביוטי:
קרם פנים לעור אדמומי, רגיש ומגורה של ד״ר פישר:


אני אתחיל ואומר שאני מאוד מאוד אוהבת את המוצרים של ד״ר פישר. יש לו קרם פנים אנטי אייג׳ינג להגנה גבוהה מהשמש בריח וניל עם SPF 50, וכשראיתי כי הקרם sebo-right מגיע באותה אריזת משאבה לבנה וסטרילית זו היתה התחלה טובה, אם כי התיאור הרתיע אותי. עור אדמומי? מגורה? סבוריאה?! נשמע טיפולי ומפחיד, מה גם ש- חמסה חמסה - עורי אינו סובל מהבעיות הללו. ניסיתי את הקרם בכל זאת וגיליתי קרם עדין וריחני, קליל כמו שאני אוהבת, נספג בקלילות יחסית לזה שיש לו SPF 30 ונעים מאוד לשימוש. הוא גם אמור להיות מאוד יעיל לעור בעייתי כפי שתואר אבל על זה לשמחתי אין לי יכולת להעיד.


שפתון ultimate suede - שפתון עמיד מבית רבלון. רבלון הם חברה עממית מובילה ביותר, אך מלבד עפרונות הבאלם סטיינס שלהם לא יצא לי להתנסות בהם יותר מדי. השפתון מגיע באריזה פלסטיקית פשוטה למראה ובגוון כתמתם- קורל טרנדי, בגימור שקפקף שדווקא אהבתי, למראה איפור קליל וטבעי סטייל no makeup look.



העמידות היא אכן טובה, אך מצריכה חידוש לאחר אכילה. בסה״כ שפתון ״יעיל״ במובן החיובי ביותר של המילה! אין בו משהו זוהר במיוחד (מלבד השימר העדין) אבל בינינו - לפעמים החיים לא זוהרים אלא פרקטיים, ובמקרה כזה, טוב שיש שפתון קורלי להאיר קצת את היום. 
אם אתם זוכרים את תחילת הפוסט, זה האודם בו אני מאופרת בשדות הקיבוץ אז הנה עוד זווית שלו:



ונקנח ב"חג שמח" חרוש בשדה...




אשמח כתמיד לתגובות מכם,
נשיקות,

חתול נצנוץ.

3 תגובות:

  1. איזה פוסט עמוס וכיפי! תודה לך :)
    וחג שמח

    השבמחק
  2. בובי את מהממת כמו תמיד!! פוסט עמוס בדברים טובים, אהבתי מאוד מאוד!! כמה איכות.. נשיקות!

    השבמחק
  3. איזה תמונות יפות! ואת נראית נהדר עם האיפור העדין והכתר הזה על הראש :)
    באסה לגבי הלק של ווט אנד ווילד. מדובר בחברה זולה סטייל ביוטיקר בארה"ב שגם לא נמכרת בארץ אז לא ברור לי באיזה קטע תקעו לכם אותו בקופסא :(

    השבמחק