יום שבת, 31 במאי 2014

מועדפים מאי 2014


חתלתולים!!!
לא, זה לא להאמין איך שהזמן טס. אני לא מאמינה שמאי כבר מאחורינו!!! שגעת-טרפת.
הקיץ הקרוב הולך להיות לא פחות ממדהים. אני יודעת שאני מפזרת רמיזות אבל טיפונת סבלנות, ואני מבטיחה לפרט יותר ממש ממש בקרוב. רק אומר - Exciting.
אני שבה אליכם עם גילויים מרעישים לגבי המוצרים שהכי-הכי אהבתי החודש. אבל לפני שאני מתחילה:
אני חושבת שניתן לשים לב שאיכות הצילומים בפוסט הנוכחי היא משופרת. אמנם אני משתמשת במצלמה מעולה, אבל אני חייבת לציין את הפוסט בנושא צילום של רותי אבישי שהיא בכלל נהדרת, אשר בעקבותיו רכשתי אוהל אור לצילום ומאז כיף לצלם!!! אז אם מישהו מהקוראים שלי מתעניין בצילום איפור, תכשיטים, או עצמים קטנים אחרים - ממליצה לקפוץ לביקור, יש גם קישורים לרכישה. ווי לאב יו, רותי!


אז הבה נתחיל.
אינגלוט היא אחת מחברות האיפור האהובות עליי ביותר. השתדלתי להימנע מלדבר עליהם יותר מדי כי בצעד דרסטי הם החליטו להתקפל אבל השבוע, עת התארחתי במתחם Pretty woman בנמל, שמחתי מאוד לגלות ביתן שחור ויפה שלהם, ולגלות כי הם חוזרים להימכר בישראל, בסניפים נבחרים של המשביר. אכן, חדשות נפלאות.


אני מאמינה שאני לא היחידה שסובלת בקיץ מהחום, ולמרות שאני משתדלת לא להכביד במוצרים, אין מנוס מלהשתמש בפודרה בקיץ על מנת לספוח את עודפי הלחות של העור. האמת שרק השנה התחלתי ממש להיכנס לעולם הפודרות, והחודש מצאתי את עצמי משתמשת בעיקר בפודרה הדחוסה של אינגלוט: Inglot pressed powder 24. היא דקיקה וקלת משקל ביותר, ולא משאירה על הפנים תחושה כבדה. מכילה ויטמין E, נטולת פראבנים, ומעניקה מראה מאט. ניתן לראות שהיא מחולקת לארבעה גוונים כך שכאשר מערבבים את כולם יחד ישנו גם אפקט מתקן, ובתור מישהי שלא סובלת מראה אדמומי בפנים אני שמחה לבשר שהיא עושה עבודה מצוינת. להסתער!

ולמוצר הבא שחיבבתי החודש: דבק ריסים שקוף של ארדל - Ardell Brush-On Lash Adhesive.


יצא לי מספר פעמים החודש להדביק ריסים מלאכותיים, לי ולאחרות. לדעתי הדבק אינו זמין בישראל, אני רכשתי אותו באתר ביוטיג'וינט  בפחות מ-5$. הוא הרבה הרבה יותר נוח לשימוש מדבק הריסים הנפוץ שמגיע בשפופרת, הוא שקוף והאפליקטור שלו הוא כמו של אייליינר נוזלי. הדבקת ריסים מעולם לא הייתה כל כך פשוטה! אפשר פשוט לצייר איתו ישירות על קו הריסים כמו אייליינר ולהדביק את שורת הריסים על הדבק, או למרוח אותו על הריסים, להמתין כעשרים שניות ולהדביק. ההדבקה היא נוחה וגם חזקה! מומלץ בחום רב.

מוצר השפתיים שכיכב אצלי החודש: Rouge edition velvet בגוון 01 של בורז'ואה.


השפתון התקבל לסקירה על ידי החברה, כך שאפשר לקרוא בהרחבה אודותיו בפוסט הקודם בבלוג, אבל לא היה מנוס מלהכניס אותו לפוסט המועדפים מהסיבה הפשוטה שמהרגע שהוא התקבל השתמשתי בו כמעט בכל יציאה מהבית!!! וקיבלתי עליו ים של מחמאות בכל מקום שבו פגשתי אנשים. יש לי לא מעט שפתונים אדומים אבל השילוב של הגימור המאט, נוחות השימוש והעמידות (היחסית) הופכים אותו למוצר מנצח בעיניי. הלכתי איתו בערב עם מראה מעושן, וביומיום עם מסקרה בלבד. והוא נראה נפלא בכל שילוב. זה מוביל אותי למועדף הבא של החודש:

מסקרה בייבי דול של איב סאן לורן:


איב סאן לורן היא חברת יוקרה פר אקסלנס. אני מודה שמלבד המסקרה הזו לא התנסיתי במוצרי האיפור שלהם יותר מדי, מלבד רביעיית הגלוסי סטיינס שלהם שרכשתי בשנה שעברה ואני אוהבת עד מאוד. המסקרה הזו התקבלה בגודל מוקטן ולא היו לי יותר מדי ציפיות ממנה, אבל - וואו, I'm hooked!!!
מברשת סיליקונית דקה וקטנה כמו שאני אוהבת, מגיעה בקלות לכל הריסים, אפילו הקטנים והנחבאים ביותר, מצוינת לשימוש גם על הריסים התחתונים, קלה להסרה, עמידה, לא מתפוררת... מסקרה מושלמת לכל עניין. ללא ספק ארכוש אותה בגודל מלא בהמשך. מי שזקוקה למסקרה חדשה - אני ממליצה בחום.

ואם ביוקרה עסקינן.... להלן מה שמופיע במילון, תחת ההגדרה: "פינוק מושחת": בושם לשיער מבית שאנל בריח קוקו מדמואזל!!!

אל תתבלבלו, לא מדובר פה בספריי לשיער או בתכשיר עיצוב מכל סוג שהוא. מטרת המוצר היא נטו לבשם את השיער. תשאלו: אז למה לא פשוט לשים בושם על השיער?! ובכן, זה מאוד לא מומלץ כי בושם רגיל מכיל אלכוהול ועוד רכיבים שלא מומלץ להשפריץ על שיערנו/פרוותנו הענוגה.הוא לא הופך את השיער לשומני כמו מוצרים דומים, להיפך - הוא מעניק לו סוג של טקסטורה.
קשה לי להסביר אבל הבושם לשיער פשוט נשאר על השיער לאורך זמן וגורם לך ללכת בתוך עננה עדינה של מדמואזל. לחתולים מפונקים ונסיכיים בלבד!!! אולי זה המקום לציין כי הבושם קוקו מדמואזל הוא אחד החביבים עליי ביותר, אפילו all-time favorite. ואם אתן אוהבות את הריח שלו כמוני, אז הבה נזרום למומלץ הבא שלנו:

פילינג לגוף של Soap & Glory: the scrub of your life.


זוהי אינה ההופעה הראשונה של המותג בבלוג. לאחר כניסה פושרת מעט של סבון הפילינג לפנים, אני מציגה בפניכם את פילינג הגוף המושלם של סואפ אנד גלורי אשר מגיע בשפופרת לחיצה, ממנה יוצא פילינג ורוד סמיך ומקציף בריח של... ניחשתם נכון, קוקו מדמואזל!!!!
אני מודה שאני לא הכי מקורית בגילוי הזה - לפני כשנה צפיתי בסרטון מועדפים של טניה בר הבריטית, והיא לרלרה על כך שהפילינג הזה מדהים ומעולה ויש לו ריח של מדמואזל ומאז כמובן שהפכתי חדורת אובססיה להשיגו. בשורה התחתונה - כן, יש לו ריח מדמואזלי למדיי, כן, הוא מקרצף את הגוף ביסודיות עדינה, וכן, הוא מעולה!!! לדעתי סיימתי כבר כשני שליש ממנו ואני לגמרי מתכננת לרכוש אותו שוב.

וכעת להמלצה טיפוחית נוספת, והפעם לפנים: פריימר Under makeup base מבית fresh look:

הפריימר לפנים התקבל מבית פרש לוק,  מבית "אנה לוטן" אשר הינה חברת קומסטיקה מקצועית המשווקת לקוסמטיקאיות מקצועיות. פרש לוק הינה חברת בת של אנה לוטן, המשתמשת באותם רכיבים, מעבדות ופורמולות. חשוב לציין כי גם אנה לוטן וגם פרש לוק מתהדרים בשירות לקוחות נדיר!!! הרכישה היא לא בחנויות אלא טלפונית או דרך האתר בלבד.
הם מפנקים בדוגמיות ומוכנים לשלוח בנדיבות גם ללא רכישה. שווה וחבל שלא קורה יותר במחוזותינו. כמו כן, המוצרים אינם מנוסים על בעלי חיים.
ההתנסות שלי עם מוצרי אנה לוטן היתה מעולה, ולכן הייתי סקרנית לקבל את הפריימר. לדברי החברה, מכיל רכיבי אבקה ומשמש כמצע "מקצועי" בתכשירי איפור. מצויין למניעת "גלישה" של תכשירי איפור, לאיטום הברק ולספיחת עודפי שמנוניות האופיינית לעור שמן או זו שנותרה בעקבות השימוש בשמני טיפוח.
לכל מי שרגילה לפריימרים סיליקונים שמחליקים את העור - לא מדובר בפריימר מהסוג הזה. האמת היא שלא נתקלתי עדיין בפורמולה דומה, מדובר בעצם בקרם עדין למדיי שנספג בקלות ומומלץ במיוחד לשימוש לפני מייקאפ מינרלי אבקתי. הוא לא הופך את העור לשמן ולא נצפו פצעונים בעקבות השימוש בו. מוצר עדין ונעים ביותר לשימוש שנהניתי ממנו החודש!

אגב אם אתם שואלים את עצמכם מי הנסיכה שמככבת כאן בכל הצילומים... מדובר בחתולת חרס ששבה איתי ארצה מפינלנד. קאליסי קצת קינאה בתשומת הלב שהיא מקבלת ובהזדמנות הראשונה העיפה אותה לרצפה. שטן.

המלצה נוספת והפעם מתחום הקולינריה דווקא: השתתפתי החודש בפורום "מוצר השנה" וקיבלתי להתנסות כל מיני מוצרים, ביניהם גם מארז של מעדני סויה. הייתי די סקפטית בתור מכורה למעדני חלב, אבל ברגע של רעב ניגשתי למקרר ואני רוצה להגיד לכם - המעדנים האלו פשוט מעולים!!! אין להם בכלל טעם לוואי כמו של מוצרי אלפרו ודומיהם. המרקם שלהם מעולה ובכלליות - פשוט הצלחה. אני צמחונית כבר למעלה מעשור ולאחרונה משתדלת להפחית בצריכת מוצרים מן החי, לא באופן פנאטי, אבל אם יש תחליפים מוצלחים - למה לא?! אני מתכננת לכם אגב בקרוב רשומה בנושא מתכונים צמחוניים וטבעוניים לאור בקשות רבות שלכם.


נקנח במועדפים אחרונים והפעם מתחום האקססוריז:



הצעיף הזה מזארה הפך להיות סוג של מדים עבורי. אמנם חם בחוץ אבל ברגע שנכנסים למשרדים או לשטחים סגורים, המיזוג עלול להרוג גם את הפרוותי שבחתולים. אני מאוד אוהבת את צבעו הירוק שמקפיץ כל הופעה, ואת הדפס הגולגלות החתרני.
בנוסף, חרשתי החודש על משקפי השמש הצבעוניים והמקושקשים מבית ריי באן, אשר בלעדיהם אני הופכת להיות יצור דומע ואדום עיניים. אני ממש שונאת שמש בעיניים, ויש לי כמה משקפיים של ריי באן בצבעים שונים אבל כולם בדוגמא הקלאסית. הייתם רוצים לראות?

אז עד כאן המועדפים שלי לחודש מאי 2014. האם יצא לכם להתנסות בחלק מהם? ובמה אתם התאהבתם החודש?

נשיקות!!
חתול נצנוץ

תגובה 1:

  1. אני כל כך שמחה שאינגלוט חוזרים לשווק בארץ. התגעגעתי! :) תודה על ההמלצות. הדבק השקוף לריסים הוא בהחלט משהו שמעניין אותי ;)

    השבמחק