אנחנו מוקפים בשפע אינסופי. מבחינה צרכנית אנחנו מופצצים במסרים
שיווקיים, אריזות מפתות, המלצות כביכול אותנטיות של מובילי דיעה ברשת, כל זאת לצד
קריאה למינימליזם, שמירה על איכות מול כמות ומציאת האיזון המדויק שבין התנזרות
להגזמה.
לכן, הרגע הזה שבו אנחנו פוגשים משהו מדויק, לא עמוס מדי אלא כזה שמרגיש שנתפר בול למידותינו, הופך להיות נדיר ומיוחד יותר ויותר.
אני מודה – התקופה שלפני החגים היתה עמוסה בהשקות בישום וריחות. מגוון
של ניחוחות מתוקים, חמצמצים, פירותיים, עציים וכל מה שביניהם השתלטו עליי עד
שהגעתי לרמות של סחרור ממש. לפעמים כשיש יותר מדי בחירות, הדבר מעמיס על החושים
והתוצאה – הימנעות.
לכן, באופן די אירוני בקושי התבשמתי בשבועות האחרונים. אני, שהייתי
מכורת בישום קיצונית! שום בושם לא הרגיש לי מדויק. זה מתוק מדי, ההוא חמצמץ
והשלישי חזק מדי...
ואז היא הגיעה.
נכון, לרוב מתייחסים לבשמים בלשון זכר, אבל הבושם Rêve d’Infini מבית לליק היא הנשיות
בהתגלמותה. זוהי למעשה התנסות ראשונה שלי עם בושם מבית לליק, המפורסם בעיצובים
בקריסטל של מוצרי נוי, אביזרי אופנה ובקבוקי בושם.
Lalique - Rêve d’Infini |
העיצוב
הבקבוק של Rêve
d’Infini מעוצב כתכשיט בהשראת ארט דקו,
מתהדר בעיצוב מלוטש, אלגנטי ועכשווי עם שקיפות הדרגתית טרנדית בגוון פודרה. צוואר
הבקבוק מעוטר בטבעת זהב אדום, חרוט במוטיב ה-Ardente.
שם הבושם, גם בזהב אדום, מוטבע בחום על הבקבוק.
הניחוח
פודרתי ומתוק, נקי וטלקי, נשי ורענן. תווים
טהורים של ברגמוט, ליצ'י בניחוח ורדים בתו
הראשון. הפְרֶזיה, שריחה משלב את נקטר הפירות עם קלות הדעת של היסמין, מביאה את
התו האמצעי הפרחוני של Rêve d’Infini
יחד עם שמן ורדים, אגס וארז. התווים התחתונים של הבושם מבוססים על וניל, מושק
ואלמוג.
היכן להשיג?
בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי,
הוצב מתחם בישום של LALIQUE
המציע לקהל הנוסעים להצטלם מול מראת קסם גדולה, היוצרת תמונה 'אינסופית'. את
התמונה ניתן לשתף ברשתות החברתיות עם תיוג @dutyfree_il
וכן תיוג התחרות #jr_lalique
ותמונת 'האינסוף' המקורית ביותר תזכה את בעליה בזוג בשמים במתנה, לגבר ולאישה –
אם אתם עוברים בדיוטי פרי, חובה עליכם להשתתף בפעילות הזאת, או לפחות להסניף
את הפלא הזה בטרם תתקדמו לגייט. תודו לי אחר כך.
מתחם הבישום פעיל עד ה- 12.11.2017
מחיר הבושם: 109.90 דולר ל- 100
מ"ל EDP
להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.
גילוי נאות: הבושם התקבל לסקירה. פוסט זה אינו ממומן.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה