יום שני, 1 בפברואר 2016

Sorry Not Sorry

אני לא יודעת (אך מקווה) שהבחנתן בשינוי שהבלוג עבר. העיצוב הצבעוני בגוונים החמים שליווה אותי מאז פתיחת הבלוג החליף את פניו לעיצוב לבן ונקי, שאני מקווה שיביא איתו טוהר ושלווה פנימיים, להם אני מייחלת כל כך. זהו לא בהכרח הגלגול האחרון שהבלוג עובר, שכן תקופה של שינויים עוברת כחוט השני בתחומים רבים בחיי. 

makeup bag - nordstrom


אני מאחלת לעצמי לחיות ללא חרטות, ללא החמצות, תוך שלמות וניקיון פנימיים ככל הניתן. פעמים רבות קל לנו להתמכר לחשיבה הלא רציונלית. מה היה אם. בחרתי במסלול הנכון? ואם אפשר היה להחזיר את הזמן אחורה, האם היה כדאי?
וכאשר המחשבות הללו משתלטות עליי במלוא העוצמה, מה הדברים שמחזירים אותי למסלול?
הקשר בין אישה וציפורניה הוא קשר מיסטי כמעט. רוצה לומר, הציפורניים כמראה לנפש. אם כך, הנפש שלי חשה מינימליסטית, עדינה, בהירה, חתולית וחלקה.


OPI hello kitty


קיצרתי משמעותית את הציפורניים ובחרתי למניקור את הלק המקסים מקולקציית הלו קיטי של opi, בגוון small + cute = <3*, כיוון שהוא נראה לי כמו הביטוי המושלם לגוון הטרנדי של 2016 - רוז קוורץ. על המריחה מלאת ההקפדה והיסודית - מלכת השיק, אחותי היקרה שאני חולמת לארח כאן בבלוג בהקדם. 
OPI hello kitty

את הלקים של opi אתן כבר מכירות. פורמולה מעולה, מברשת נוחה למריחה ועמידות. ואף מילה על האריזה. I can't even.



סבון פנים ניוטריג'ינה

בדרך למירוק הנפש עצרתי בניקוי הפנים. ניוטרוג'ינה מציגים סבון פנים מטהר לניקוי ראשים שחורים - Visibly clear spot clearing facial wash*. למזלי, עור פניי איננו קומודני אבל אני תמיד נהנית מפנים נקיות וצחות ולעולם מקפידה לרחוץ פניי בסבון פנים ייעודי. הסבון של ניוטרוג'ינה חף ממניירות, נוח לשימוש, בעל ניחוח נקי ויעיל. ממש האלטר אגו שלי. לרכישה.

את הזוהר האופייני המלווה שלווה פנימית אני מזייפת בינתיים עם פלטת השימרים המדוברת של עפרה.




השימר המתקרא 3D pizza pie - illuminating shimmer highlighter* מחולק ל - 5 פרוסות שימר מקסימות שהופכות אותו להיילייטר לא רק מרהיב ביופיו, אלא גם אוניברסלי. כמובן יכול לשמש באהבה גם כפלטת צלליות מן המניין. פאטרן גלי, מרקם חמאתי, דואוכרומיות משגעת ואפס פולאאוט. השימר אפוי בטכנולוגיית liquid baked המעניק לו מראה רטוב עם גימור פודרתי נוח. אני לא אומרת את זה הרבה, אבל אם חשקה נפשך בהיילייטר חדש, ללא ספק זה תפוח האדמה הלוהט של השעה. היזהרי לא להיכוות cuz it is smoking hot. לרכישה.

לסיכום, אחד המסרים החשובים ביותר שאני מעניקה לעצמי הוא המסר לשמור על עצמי. לפעמים לנעול את הלב.




לשמור את עור הפנים נקי וצחור זה חשוב, אבל את הלב - הרבה יותר. כשקיבלתי את התכשיט* הזה בהשקה של גילטי, אהבתי את הנראות שלו. אבל כרגע לשים מנעול על הלב מרגיש לי סימבולי, מעבר לכך אהבתי את המאסיביות שלו ואת השילוב של כסף וזהב. אם אהבתן גם, מוזמנות לבחון את קטגוריית התכשיטים החדשה באתר גילטי.

לסיכום, אני מזכירה לעצמי גם לנשום, לשתות הרבה, לצחוק, לישון, ולאהוב. רצוי כשעל השפתיים גוון אהוב כמו האוונה נייטס* של קתלין לייטס, אהובתי הנצחית.



תודה שקראתם,
חתולי.


*גילוי נאות: התקבל לסקירה. הלינקים לגילטי הינם חלק מתוכנית שותפים.

5 תגובות: