יום ראשון, 28 בפברואר 2016

ביוטי בלנדר - לבסיס מושלם

היי לכולם!

קודם כל, תודה רבה רבה על התגובות החמות כל כך להגרלות שאני מעלה בשישי. הלוואי ואוכל לשמח כמה שיותר מכן! החלטתי היום לכתוב קצת על הדרך להשגת בסיס איפור מושלם. בעברית איפור הבסיס (באנגלית: foundation) נקרא בפשטות מייקאפ, אשר באנגלית משמש לתיאור כ-ל האיפור (בסיס, הצללות והארות, איפור עיניים ושפתיים וכו'). לדעתי הרבה יותר נכון להתייחס לאיפור הפנים (מייקאפ, פודרה) כ"בסיס" כיוון שגוון עור אחיד ונקי הוא אכן הבסיס למראה איפור מוצלח. ולא, לעשות איפור מעושן כשכל הפנים אדמומיות, יש כהויות מתחת לעיניים וכהנה וכהנה, פשוט לא נראה טוב. SORRY!



אני מאוד אוהבת מייקאפים קלילים במרקם סרום (למשל המאסטרו של ארמאני, או המייקאפ החדש של מאק, waterweight). מייקאפ סרום* נהדר ובמחיר שפוי (92 ש"ח) אפשר למצוא אצל פלורמר, שחקנית חדשה יחסית בעולם האיפור בישראל. פלורמר מוחזקים בחנויות קונספט בדומה לאיפור מקצועי יוקרתי, יש להם מגוון גדול של מוצרים בגימורים שונים ובמחירים סבירים, הבעיה (עד לא מזמן) עם פלורמר היתה בנגישות - מיעוט של חנויות. כעת הם נמכרים גם באתר גילטי*, מה שמנגיש אותם מאוד. המייקאפ סרום הוא נוזלי, כמעט מיימי, ויש לו כיסוי בינוני שניתן לבנייה. כמו שאתן יודעות, אני לא מתה על מייקאפים שנראים מסכתיים ועבים וגם כשאני כן משתמשת במייקאפ, אני מקפידה על כיסוי טבעי כמה שיותר. 



מאפרים, כמו כל דבר, מתחלקים לשלוש: יש את "מאפרי האצבעות", "מאפרי המברשות" ו"מאפרי הספוגיות". אני הייתי חובבת מברשות להוטה ולאחרונה הומרתי באגרסיביות לדת הספוגיות. אבל לא סתם ספוגיות! בשבילי יש רק אחת - הביוטי בלנדר! אותה ספוגית ורודה, דמויית ביצה וחביבת הסלבס כגון קים קרדשיאן וסלינה גומז שהשתלטה על כל חלקת יוטיוב כבשה אותי באיחור, אבל בגדול!



אז מה כל כך מיוחד בה, בביוטי בלנדר? האמת שזהו אחד מאותם מצבים בהם חייבים להרגיש כדי להבין. אני עברתי תהליך עם ספוגיות האיפור. בהתחלה הזמנתי חיקוי ביוטי בלנדר קשה וכבד מאיביי, ומהר מאוד התייאשתי ממנו. בהמשך רכשתי את הספוגית של ריל טכניקס, שהיא נחמדה מאוד אבל עדיין לא הבנתי מה כל כך מרגש במריחת מייקאפ עם ספוגית. ואז הגעתי לשיעור mini makeover בספורה, ופשוט הייתי בשוק מהביוטי בלנדר! היא הרגישה כל כך קפיצית, הגימור היה כל כך טבעי, המייקאפ "ישב" עליה ונספג לתוך העור (בניגוד לספוגיות אחרות ש"שותות" מייקאפ וגם מתלכלכות לעומק). מאותה הדרכה יצאתי עם "נזק" של שתי ספוגיות ביוטי בלנדר, ורודה ולבנה (שאמורה לשמש לטיפוח העור, אבל אני משתמשת בה גם למייקאפ וקונסילר). אני גם מוצאת שהשימוש בביוטי בלנדר ממריץ את העור בגלל הטפיחות והקפיציות של הספוגית, מה שגורם למראה כללי חיוני (במיוחד אהוב עליי בבוקר). איך משתמשים בביוטי בלנדר? מרטיבים אותה במים עד שהיא מתנפחת (שימו לב בתמונות שהספוגית הורודה כפולה בגודלה מהשתיים האחרות) ואז סוחטים אותה ומשתמשים בה כשהיא לחה. את ההרטבה הראשונית אני עושה עם מי ברז רגילים, ובהמשך השימוש אני מרססת את הספוגית במיסט לפנים כמו המיסט של לאוקסיטן מסדרת הפאוני או הפיקסר הנהדר של עפרה, שהתארח אצלי בפוסט מועדפים ועדיין הוא אחד מהמיסטים הכי טובים בעיניי, בשביל הביוטי בלנדר וגם בכלליות.




 אז מהם השימושים של הביוטי בלנדר בעיניי?
  • מריחת מייקאפ עם הצד המעוגל
  • מריחת קונסילר מתחת לעיניים עם הצד השפיצי (מעולה בשביל הזוויות הפנימיות)
  • טשטוש הצללות רטובות (הדרך האולטימטיבית בעיניי להימנע ממראה ה"זברה")
  • הנחת הארות רטובות
  • הנחת פודרה בתפזורת בשיטת ה - cooking/baking להארות יבשות
  • חידוד זווית יציאה של אייליינר חתולי
  • כיסוי פגמים עם קונסילר בכיסוי גבוה (טפיחות עם הצד העגול)
  • הנחת סומק קרם 
  • אם יש לכן עוד רעיונות אשמח לשמוע!
על מנת לנקות אותה אני פשוט משפשפת את פני השטח של הספוגית עם סבון מוצק וסוחטת כמה פעמים בקערה עם מים חמים - את הספוגית הורודה והלבנה יש לי כבר כמה חודשים טובים, ואת האדומה (מהדורת red carpet*) רק כחודש, וניתן לראות שהן במצב דומה פחות או יותר. מרשים, לא? רק דבר אחד - מסתבר שחתולים הם חובבי ספוגיות ידועים. קאליסי כבר השמידה לי ספוגית אחת אז קחו זאת בחשבון!

היכן להשיג אותה? עד לא מזמן, מנעמי הביוטי בלנדר היו שמורים למתגוררות מעבר לים, ולאחרונה ניתן להשיג אותה בסניף המשביר לצרכן בקריון. עם זאת! היבואנים הרשמיים של ביוטי בלנדר - www.faceandbody.co.il - הסכימו להעניק לקוראי הבלוג המהממים שלי (אלו אתם!) עוד 20% הנחה נוספים על המבצעים באתר, בהזנת קוד קופון stavkoren. עם הקופון המחיר יוצא מאוד מאוד משתלם. ספוגית ביוטי בלנדר האורגינלית שנמכרת באתר ב - 99.90 ש"ח (כ-25.5$, מחיר סביר לכשעצמו) תעלה לאחר שימוש בקופון 79.90 ש"ח (כ-20.4$). מדובר במחיר זהה למחיר הרשמי באתר של ביוטי בלנדר או בספורה! נגמרו התירוצים. הספוגית שתשנה את חייכן (או לפחות את הדרך שבה אתן מתאפרות) תהיה זמינה במחיר השווה הזה רק עד 16.3.16, אז אל תתמהמהו. ניסיתן את הביוטי בלנדר? יש לכן עוד שימושים מעניינים שאני לא מכירה? ספרו לי בתגובות!

אל תשכחו להשתתף בהגרלה השבועית!!! שימר של אמה מילאנו, סומק שוקולד של טו פייסד, מחטא ידיים בניחוח פריחת דובדבן של באת אנד באדי וורקס, אייליינר ג'ל סגול ומברשת של פיזישנס פורמולה, וצללית סטיק של אלף! להשתתפות.


*גילוי נאות, תכנית שותפים

2 תגובות:

  1. שמעתי כל כך הרבה על הביוטי בלנדר שאני פשוט מתלבטת בטירוף! מצד אחד היא נראת לי נורה\א נורא שימושית אבל מצד שני אני חושבת שזה טרנד ואוליי יש עוד ספוגיות שיודעות לעשות את העבודה, באמת שאני מפוצלת חחח! פוסט מהמם ;)

    השבמחק