יום ראשון, 29 באפריל 2018

אתגר 28 יום - השבוע השני

היי חתלתולים יקרים!

כפי שהבטחתי אני חוזרת עם דיווח על האתגר שלי לאכילה בריאה ושינוי הרגלים. אחרי שבוע סופר קשוח שתגמל אותי בשני קילו, השבוע השני היה קל בהרבה. במחצית הראשונה של השבוע החזרנו לתפריט גלוטן אך בצורתו הבריאה. לחם כוסמין או שיפון, קמחים מלאים וכמובן הפחמימות הבריאות שהיו בשבוע הראשון כמו קינואה ושיבולת שועל.
המחצית השנייה של השבוע כללה תפריט נטול גלוטן אך עשיר במוצרי חלב. אני חייבת לציין שהרגשתי שהימים נטולי החלב הרגישו טוב בהרבה מבחינת תחושה כללית ואני באמת פחות נמשכת לחלב ומוצריו מאז שהתחלתי את האתגר. ואפרופו אתגרים - השבוע חגגתי יום הולדת ויחד איתו הגיעו פינוקים קולינריים. ארוחות בוקר בבית קפה, יציאה בערב למסעדה שבה הרגשתי שאני בהחלט מתפנקת אך בהיגיון. חצי מנה פסטה וחצי עוגה השאירו אותי עם טעם מתוק בפה ובלי תחושת בולמוס חסרת שליטה. השבוע הזה גם כולל ארוחת פינוק בסופו אז פשוט הקדמתי את הארוחה משישי לשלישי ונהניתי מכל העולמות.
השבוע הזה תגמל אותי בירידה נפלאה של חצי קילו מה שאומר שאני בחצי הדרך לסיום האתגר עם ירידה אידאלית של 2.5 קילו אבל לדעתי ירדתי גם בהיקפים. השבועיים הקרובים יכללו תפריט מאוזן הכולל את כל אבות המזון ומחזיר פינוקים כמו חלב קוקוס שאני נהנית מאוד לבשל איתו. בשבוע הקודם התחלתי להכניס רק אימון אחד אז אני מקווה השבוע לפחות שניים!
גם השבוע רחלי התזונאית ליוותה אותי עם יחס אישי שלא יסולא בפז, אנרגיה מטריפה והמון מקצועיות. יש תחושה של שליטה ובחירה, למשל ביום שישי יצא לסרט וארוחה במסעדת מוזס. הזמנתי המבורגר טבעוני שאיתי אכלתי חצי לחמנית שיפון עם המון ירקות ותוספת בצד של ירקות צלויים ונהניתי מכל ביס 😁
מחכה לעדכן אתכם בהמשך האתגר! אשמח לדעת מה חשבתם 💕
נשיקות!
סתיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה