יום ראשון, 9 באוקטובר 2016

top 5: Red lipsticks for fall 2016 | collab

היי חתלתולים!
*פוסט בעברית לאחר האנגלית :)

!HEY KITTENS

Israel is finally cooling down for fall - let's say, 27/c instead of hell temprature! I collabes with one of my friends here at the blogsphere - beautiful NAYA from the party parrot blog! Naya lives in Dubai, she likes luxury makeup and has a sweet instagram account as well. We both decided to pick 5 great red lipsticks for autumnal looks - I hope you'll like it! I picked Kat von D outlaw from the everlasting liquid lipsticks range, Clarins jolie rouge, Laura mercier red amour, bite beauty rouge & YSL Rouge Pur Couture Lipstick in 1 Le Rouge. Make sure you visit the party parrot blog to see Naya's picks!

פוסט זה הינו חלק משת"פ ביני לבין אחת מהבלוגריות החביבות עליי - נאיה מהבלוג the party parrot blog. נאיה מתגוררת בדובאי (!) ומתחזקת בלוג באנגלית, עדכני ומעניין, עם הרבה תמונות נעימות ואלגנטיות של מוצרים חדשים ומעניינים. אני ממליצה לעקוב אחריה גם באינסטוש.


top 5 red lipsticks for fall


אני ונאיה החלטנו כי נערוך קולאב בנושא: חמשת השפתונים האדומים המושלמים לסתיו הקרוב. כזכור לכם, בפוסט ההחלטות שלי לכבוד ראש השנה החלטתי שאני רוצה לחזור לאדומים היפים שלי גם ביומיום - ולכן בחרתי את האדומים החביבים עליי לסתיו הקרוב. יש כאן מכל הבא ליד: לחותי, נוזלי, קרמי - העיקר שיהיה אדום, נשי וטעים. במקרה כל המוצרים בפוסט זה הם מחברות יוקרה, אולי אכין בעתיד פוסט דומה שיוקדש לדראגסטור אבל שפתונים אדומים נוטים להיות מושפעים מאוד מאיכות המוצר ודווקא בגוון הזה יש שונות בין חברות זולות ויקרות. שנתחיל?

מימין לשמאל:
האקסלוסיבי:
בייט ביוטי - מדובר בשפתון מסדרת luminous creme למרות שיש לו גימור די מאט. קיבלתי אותו כשעברתי רשמית לסטטוס VIB rouge בספורה, מדובר בשפתון אדום יפהפה, נוח מאוד ללבישה, אלגנטי - פשוט מושלם. יש לו גימור מאט וקצה מחודד ונוח מאוד למריחה.
bite beauty vib rouge
היוקרתי:
ארוז בזהב עם המונוגרמה הידועה של בית YSL, שוכן לו שפתון אדום חמים ומושלם. הגימור שלו קצת פחות מאט והגוון טיפה יותר בהיר - שפתון חובה בכל תיק ומתנה מושלמת לכל אירוע. התמונה מדברת בעד עצמה.


 YSL Rouge Pur Couture Lipstick in 1 Le Rouge
הרציני:
מבית לורה מרסייה מגיח לו השפתון העשיר ביותר שבחבורה: red amour. מושלם לימים קרירים כי הפורמולה שלו עשירה יותר וגם הגוון עמוק יותר, כמעט בורדו. גימור קרמי עם מעט ברק באריזה שחורה קופסתית.
laura mercier red amour
הלחותי:
סדרת שפתוני ז'ולי רוז' מבית קלרינס הם מופת של לחותיות וקלילות. פורמולה כמעט ג'לית עם פיגמנט מרשים וברק נפלא חוברים לאדום משמח לימים החמים של הסתיו. אריזה מעוגלת ומוזהבת נותנת טאץ' יוקרתי ומקפיצה את החוויה.
clarins jolie rouge
האולטימטיבי:
המלכה האם, קט וון די, מציגה את האדום המושלם: outlaw. עם פורמולה דקיקה, מימית ועמידה, השפתון הזה הוא באמת מחוץ לחוק ומשאיר את כל שאר הליקווידים העמידים לאכול אבק. מושלם, חובה בכל בית.
kat von d outlaw

והנבחרת כולה:

אל תשכחו לבקר בבלוג של נאיה כדי לראות את הבחירות שלה.

ומה האדום האהוב עליכם לסתיו הקרוב?

נשיקות,
חתול.

2 תגובות: