יום חמישי, 6 באוקטובר 2016

החלטות לשנה החדשה - חלק א


איזה כיף שיש לנו שתי אפשרויות לפתוח שנה: שנה אזרחית חדשה וגם שנה עברית. יש משהו מרגש באפשרות לפתוח דף חלק, למחוק את הטעויות, ההחמצות והחרטות ולפתוח פרק חדש: השנה אהיה בכושר. השנה אשיל סוף סוף את הקילוגרמים המיותרים. אירשם לדוקטורט. אעשה סדר בניירת. וכן הלאה... החלטתי לאמץ לעצמי כמה החלטות פחות בומבסטיות ויותר סלחניות לשנה העברית החדשה שעומדת בפתח, ובא לי גם לשתף אתכם – הקוראים שמלווים אותי לא מעט זמן.
פלאנרים - sugar paper
עט - חנות מזכרות בהלסינקי
פלאנרים - שוגר פייפר

להיות יותר מאורגנת
יש לי וידוי שהרבה אנשים מתקשים לעכל: אני לא עובדת עם יומן. מעולם לא עבדתי עם יומן. לא אלקטרוני, לא מסורתי, לא בסלולרי – איכשהו התרגלתי להחזיק הכל בראש: עבודה, פגישות, מטלות, כתיבת פוסטים, תורים לטיפת חלב, השקות, בדיקות תקופתיות... לא ברור לי איך החזקתי מעמד אבל אני בהחלט מרגישה שהעומס הופך גדול מדי, ויש לכך מחיר קוגניטיבי כבד. לכן, היות ואני אדם שמתעסק תמיד בעיקר, יצאתי למסע לחיפוש הפלאנר המושלם. אני מעדיפה את המילה פלאנר (PLANNER)  מלשון plan, לתכנן, ולא את המילה "יומן", שמרגישה לי ארכאית וילדותית מעט. חיפשתי את הפלאנר האולטימטיבי לא מעט זמן וידעתי שזה זה כשפגשתי את המוצרים של sugar paper  בניו יורק. הבעיה שזה היה בשעה 23:30 בהארלם, בריצה מטורפת להשלמת קניות אחרונות, והמבט המתחנן של הד"ר לא להעמיס עוד מוצרים על העגלה עשה את שלו. כמובן שזה לא עזר לו והפלאנרים של שוגר פייפר הגיעו אליי השבוע בחבילה מארה"ב, ובזמן הזה הספקתי להתמכר לעולם שלם של סרטוני תכנון ו – stationary  ביוטיוב. יש לי המון מה להגיד על פריחתו של הטרנד הזה, אבל כנראה שלא בפוסט הזה.
חתולה - אוסף אישי

לנעול עקבים (אבל נוחים)
נעלי מרי ג'יין - ניין ווסט, 499 ש"ח 

אודה ולא אבוש – לגמרי נכנעתי לפוזיציית האמא שוויתרה. זה מבייש אך זאת האמת. כפכפי אצבע לכל אירוע? Check. מכנסי שרוואל לפגישות בעבודה? Give it to me. ובכן, לא עוד. הפעוט בקרוב חוגג שנתיים, ואין לי יותר את התירוץ של "אחרי לידה" (תכלס סחטתי את הטייטל עד הסוף). ובכן, תשע"ז היא שנת החזרה למראה המהוגן. למזלי, טרנד עקבי הסטילטו והחרטומים המחודדים נמצא בנסיגה, ועקבים צ'אנקיים ונוחים ביותר להליכה בשילוב  מאוד טרנדיים כרגע. בשילוב חזית נעל מעוגלת, רצועת לקה ובד קטיפתי, נעלי הבובה הללו מבית ניין ווסט קרצו לי עוד מהקטלוג ולא היססתי לנכס אותן לעצמי. 
נעלי מרי ג'יין - ניין ווסט
בינינו, עם נוחות כזו באמת שאין הצדקה להוואיינס המרוטים שלי יותר. הנעליים עוצבו בהשראת סיקסטיז, מה שבניין ווסט מכנים "mad for mod" ואם אתן אוהבות את הטרנד כמוני, סורו לסניף ניין ווסט הקרוב ותגלו עולם שלם של פפיונים, אבזמים ונעלי מרי ג'יין מקסימות (שהן למעשה פשוט נעלי סירה עם רצועה).  לימים של נוחות מיטבית עם נעל שטוחה, אני מתכבדת להציג את הבושם היפהפה מבית קרולינה הררה, GOOD GIRL.
קרולינה הררה good girl:
739 ש"ח ל - 80 מ"ל.


עם בקבוק חד פעמי שנראה כמו מחווה לליידי גאגא: נעל סטילטו בלתי אפשרית, בשחור בוהק עם עקב זהב דקיק. כצפוי, מדובר בבושם חושני, נשי וסוחף עם תווים של סמין וטוברוז, קקאו וטונקה. מתקתק ומיוחד ביותר.


גלאם גם ביומיום
מעטים הם האקטים שנוסכים זוהר ביומיום כמו לבישת שפתון אדום. עם זאת, בהתחשב בסעיף המרושלות הקודם, לא ממש התחשק לי למשוך תשומת לב... אם כבר להתחדש באדום, אז שיהיה לוהט, יוקרתי, מטפח ועשיר. הסדרה של לנקום, L’absolue rouge לוקחת את הורד האיקוני של לנקום ומכניסה אותו לתוך השפתונים עצמם. 
לנקום ל'אבסולו רוז' בגוון 165


גוונים בהשראה של זני ורדים, מולקולת אנטי אייג'ינג, תמצית ליבת הוורד ורכיבי לחות מטפחים הופכים את השפתון האדום של ל'אבסולו רוז' לבלתי ניתן להכחשה. הגימור שלו הוא קרמי וממכר, ותענוג לחדש אותו. 
לנקום לאבסולוט רוז' - 207 ש"ח


על מנת להשלים את ההידור הצרפתי, אין כמו פס אייליינר קוקטי להשלמת המראה. היות ואני רוצה שההחלטות שלי יהיו גם פרקטיות – השנה הזו שייכת לאייליינר טוש מבית מייבילין, שהופך את המשימה לקלת ביצוע במיוחד.
מייבילין מאסטר פרסייס אייליינר - 29 ש"ח בגילטי, 35 ש"ח בפארמים

ster precise liquid הינו אייליינר נוזלי שנועד לאמהות ממהרות – הוא מדויק ועמיד, קל להשתמש בו כדי לצייר ווינג נאה בזווית העין והוא גם מצוין להדגשה מהירה של קו הריסים. מחירו הזעום הופך אותו לבן לוויה אידיאלי לפינוק הצרפתי לשפתיים ויחד הם מהווים ערכת זוהר יומיומית מושלמת. 

הוא נוטה לאזול במהירות מהמדפים אז ניתן לחפש אותו גם באתר גילטי. מחירו שם שערורייתי לחלוטין - 29 ש"ח, לכן אני ממליצה להירשם לעדכון כאשר המלאי יחודש.


זהו החלק הראשון של פוסט ההחלטות, ומה אתם החלטתם לקראת תשע"ז? כתבו לי בתגובות!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה. חלק מהלינקים הינם תכנית שותפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה