יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

עודף ממאה - מהדורת סתיו

רשמית, היום הגיע הסתיו - 21 בספטמבר. בפועל, לא נראה לי שהאחראי על מזג האוויר קיבל את הממו בנושא - עדיין חם, הביל ולוהט, הבגדים עדיין קצרים, הגוונים עדיין קיציים ומצב הרוח (שלי) עדיין ב - mode קיץ: חסרת סבלנות, עייפה, קצרת רוח - מחכה למשב רוח קריר שיצנן את פניי הלוהטות. 
היום אשתף אתכם בכמה דברים נחמדים שמעודדים אותי אבל עדיין משאירים עודף ממאה שקלקלים, והפעם אני ממש אנליטית:

ציפורניים
הוזמנתי לבית ביו סקאלפצ'ר להתנסות בלק ג'ל מחליף צבעים מבית EVO - מדובר בלק ג'ל בעל ברק קריסטלי ועמידות סופר גבוהה, אשר מחליף גוון לפי טמפרטורת הגוף. המעברים בין החוץ הלוהט לבין חללים ממוזגים בהחלט מסייעים להפגנת יכולות הלק של איבו - בחרתי בגוון ורוד ניאוני בבחינת if you can't beat them - join them, אשר מתחלף לכתום לוהט כשהטמפרטורות יורדות. מוצ'ו מגניב. ניתן לבחור אחד מתוך ארבעה גוונים מתחלפים, ומה שחשוב לדעת עוד - הלקים נטולי רעלנים ופארבנים, מועשרים בוויטמינים A ו - E, ולא נוסו על בעלי חיים. במהלך הטיפול גם התנסיתי בשיקום ציפורן שבורה ובנייתה מחדש בג'ל ביו סקאלפצ'ר - הייתי המומה מהמהירות שבה הציפורן השבורה הוארכה, ובמראה טבעי ודקיק לחלוטין, כך שהצלחתי לשמור על האורך של הציפורניים. מחיר הטיפול הוא החל מ - 80 ש"ח, במכונים מורשי ביו-סקאלפצ'ר. אם כבר קיץ אינסופי, אז שיהיה בצבעי נאון לוהטים.
כך מתקבל הגוון לאחר המריחה:

במעבר לטמפרטורה קרה מתקבל אפקט אומברה משגע:

לאחר חשיפה לקור:

גוף
במזג האוויר החם, מוצרי האיפור נדחקים הצידה ומוצרי הטיפוח וניקיון הגוף הופכים להיות האטרקציה עבורי. אין ספק שהמוטיבציה העיקרית שלי בימינו היא "מקלחת". אז מה משמח במקלחת לאחרונה? איב רושה - בואו נדבר עליהם. האם הם מזכירים לכם באריזות ובוייב הכללי את חברת הטיפוח הצרפתית האהובה על כולנו - ל'אוקסיטן? לי כן, ובמחירים נעימים במיוחד. את איב רושה הכרתי בעת מגוריי בפינלנד, וכבר אז נהגתי להגיע ארצה עם מזוודות מלאות מוצרי טיפוח ריחניים וזולים. אני רוצה לציין לשבח שתי סדרות שלא מופיעות ספציפית בפוסט הזה - הידרה וג'טל שנפלאה לעור שמן, ואת סדרת ה - monoi האקזוטית והמשכרת.
איב רושה השיקו כעת מגוון ניחוחות ומוצרים חדשים, שיכולים בהחלט להוות מתנת חג בהרכבה אישית או סתם פינוק למקלחת או לאמבט. רוב המוצרים של איב רושה מבוססים על רכיבים ממקור צמחי, בעלי PH  נייטרלי והם נטולי שמן מינרלי ופראבנים. כמו כן האריזות של מוצרי איב רושה מתכלות וידידותיות לסביבה, ניתנות למחזור ואף מכילות פלסטיק ממוחזר. אתם מוזמנים להירגע עם סדרת שמן הזית הנפלאה, למשל עם ג'ל רחצה פלאי במחיר של 21 ש"ח לאריזה מפנקת של 400 מ"ל (האמת? במחיר כזה הייתי דוגמת את כל הריחות). שמן רחצה לוונדר ופטל שחור הציל אותי בימים בהם נזקקתי לפינוק אקסטרא (19 ש"ח ל - 200 מ"ל), וניחוחות הקוקוס והווניל החושניים מדברים בזכות עצמם - אפשר וכדאי לחגוג איתם בכל מועד, גם בלי סיבה ספציפית (או דה טואלט 49 ש"ח, פילינג גוף בצנצנת 39 ש"ח). לאמיצות - אל תפספסו את הניחוח החדש של מנגו וכוסברה - מיוחד! ניתן להתרשם ממבחר מוצרי איב רושה באתר שלהם.



פנים
אז הבנו כבר שהמטרה העיקרית והראשית שלי היא לחוש טהורה וצחה כמו הפיורדים הנורווגיים, ולא חמה וחולית כמו הסוואנה באפריקה. אני שמחה להמליץ לכם על מי פנים דראגסטוריים וחמודים שעושים אחלה עבודה ומשאירים את הפנים עם תחושה אמיתית של ניקיון - מי פנים פיור אקטיב מבית גרנייה. מי הפנים הללו, אליבא דגרנייה, מסייעים בכיווץ מראה נקבוביות ובהפחתת פצעונים ופגמי עור, לבעלי עור שמן ומבריק, הנוטה לפצעונים. אז עורי אינו שמנוני וקומודני בבסיסו אבל כן חוויתי עלייה בתחושת השמנוניות של העור. הרכיבים הפעילים בטונר הזה מבית גרנייה הם תמצית אוכמניות וחומצה סליצילית בשיעור של 2%, אשר באמת נותנים תחושת טיהור וניחוח דמוי מנטה רענן, וזאת במחיר זעום של כ-30 ש"ח. גם קאליסי התלהבה.




איפור
נו מה, לא נשאיר אתכם עם חצי תאוותכם בידכם, נכון? כלומר, גם בזמנים קשים חשוב לשמור על צלם אנוש. הפיתרון הוא פשוט אך יעיל: פס אייליינר שחור ומדויק, רצוי באייליינר ג'ל, ומסקרה שחורה ומדגישה. שמחתי מאוד לקבל להתנסות מוצרים מבית מאפרת העל עדה לזורגן אשר הרעידה את עולם האיפור עם שימר מספר 9 האגדי שלה (שכן, יש לי אותו כי אני חולת היילייטרים ושימרים, אני יודעת שיש לי בעיה ואני חיה איתה בשלום).



האייליינר ג'ל של עדה לזורגן מגיע בצנצנת ומחירו 108 ש"ח (תסלחו לי על החריגה הקטנה?). הוא בעל מרקם גמיש ונוח לעבודה אך כשהוא מתקבע הוא עמיד כמעט עד לאינסוף. הוא מתאים גם כבסיס למעושנים אבל בואו - למי יש כוח? תיחום פנימי איתו נותן מסגרת נהדרת לעיניים ואם אני מרגישה אקסטרא משקיענית - ווינג קטן זה המקסימום שאני מפיקה  בימים אלו. 



בת זוגו הבלתי מעורערת של הג'ל הנפלא הזה היא - מברשת קטנטנה בשם מברשת אייליינר מחודדת 06 מבית סיגמא אשר נמכרת בחנות blushes, אתר אונליין מקסים של חברה וקולגה אהובה שהיא גם יוטיוברית - סיוון סנדורי כהן. לחנות בלאשס // לערוץ של סיוון. ובחזרה למברשת! וואו, וואו ושוב וואו! המברשת הזו היא הדבר הכי קטן, הכי קוקטי, הכי נוח לשימוש והכי מושלם לחובבות האייליינר (ותכלס, כולנו כאלה). מחירה - 75 השקלים המוצדקים ביותר שנתקלתי בהם לאחרונה. לרכישת המברשת הקליקו כאן, ולא זאת ועוד - סיון הציעה לקוראות שלי הנחה של 5% על כל החנות בהזנת הקוד STAV5BL אבל אם אתן מסוגלות להתאפק כמה ימים - בלאשס תציע 10% הנחה על החנות עם הקוד STAVA10 (החל מ - 26.9). המחיר יוצא כמעט זהה למחיר בחו"ל, המשלוח הוא מהיר, השירות מקצועי והבעלים מהממת אז לכו על זה.
על מנת להשלים מראה עיניים בסיסי אני חוזרת לעדה עם מסקרה ומפירה החדשה שלה, שהתחבבה על מאפרות ובלוגריות ולא בכדי. מברשת סיליקונית (כמו שאני אוהבת), גוון שחור פחם, עמידות במים וזעה, ואני מסודרת ונראית כמעט אנושית. 108 ש"ח (שוב, מחילה). שלישייה מקודשת כמעט, לעיניים מאופרות במינימום עם אפקט מקסימלי.


שפתיים
כבר שנים שאני טוענת ששפתון זעקני הוא הפיתרון האולטימטיבי לעצלניות. גירל, מספיק שתסבי את תשומת הלב לשפתייך עם גוון משוגע ככל האפשר ואף אחד לא ישים לב לעיגולים הכהים סביב עינייך, לעורך המיוזע ולגבותיך המדובללות (הגזמתי?). אז אחרי שראיתם אותם בכל מקום, כולל בסרטון מה בתיבת הדואר שלי בערוצי הפרטי (נשבעת שבקרוב אחזור), אני פנויה לספר לכם כי הגוון santorini מבית עפרה הוא הגו-טו ליפסטיק שלי מאז שהגיע לידיי החמדניות. מאז שניתן לרכוש את המטאליקס של עפרה בבודדים, ולא רק כטריו, אני חושבת שאין שום סיבה בעולם שתמנעו מעצמכן את היופי הדואוכרומי הזה - גוון ורוד פוקסיה עם ברק מטאלי תכול, עמידות מטורפת, גימור מאט אהוב וים של מחמאות. ניתן להשיג כעת את סנטוריני במבצע מדהים בגילטי - פחות מ - 81 ש"ח. אני כבר הצטיידתי בגיבוי. 





בושם
מפתיע, נכון??? שדווקא בסאונה יומיומית מתמשכת אני אמליץ על בושם? אני מודה שאני עדיין באובססיה מתמשכת על הבושם בלאק אופיום מבית איב סאן לורן ואם מצאתי לו אחלה דיופ, מה, לא נשתף? ראשית, בית הבישום ספרינג התחדש באתר חדש ומקסים דרכו תוכלו לרכוש בשמים, מארזי מתנה, דיפיוזרים ונרות, שזה כבר חדשות נפלאות. מעבר לכך אני שמחה לדרדר אתכם לכיוון ההשקה של הבושם purple lace - וואו, פשוט וואו! נוזל סגול מושחר נתון לו בתוך הבקבוק המוכר של ספרינג עם סרט המשי על צווארו. מה בעניין הרכיבים? פירות אדומים ומנדרינה, צמר גפן מתוק, סנדלווד קטיפתי ווניל, ניחוח חושני ומסתורי ששמחתי להכיר כי הוא מזכיר לי גרסא קלילה ומלטפת יותר של הבלאק אופיום אהובי. והמחיר? ישאיר לכם עודף ממאייה - 99 ש"ח בלבד. לסקירות קודמות על ספרינג: בישום ונרות הקליקו כאן להמלצות!



אחח, הדיטיילס...



ועכשיו למשהו אחר לגמרי...
קבוצת אסתי לאודר בשיתוף עם זר פור יו יצאו בקמפיין להעלאת מודעות להיבדקות לסרטן השד. במסגרת קמפיין PLANT A NOTE, זר פור יו יציעו למכירה פקעת של פרח האמריליס, פרח רב שנתי בעל עלי כותרת ורודים, הנמצא בתרדמת לאורך כל הקיץ ופורח כל שנה לקראת הסתיו סמוך לחודש המודעות העולמי לסרטן השד. הפקעת מגיעה ארוזה באריזה מקסימה עם הוראות מדויקות.


הפרח שיפרח בוורוד לקראת חודש אוקטובר יזכיר לנשים ולגברים ללכת ולהיבדק בבדיקה הפשוטה והמוקדמת לגילוי סרטן השד. שכן, גילוי מוקדם הוא אמצעי יעיל ביותר לריפוי סרטן השד אשר מעלה את סיכויי הריפוי לכ- 90%. פקעת הפרח תימכר בעלות של 20 ₪ בלבד בכל סניפי רשת ZER4U ברחבי הארץ וכן באתר http://www.zer4u.co.il/. אשר גם יישאו בעלות המשלוחים בהזמנה המוצר כחלק מהירתמותם למהלך. 100% ההכנסות ממכירת  המוצר יועברו כתרומה לפעילות האגודה למלחמה בסרטן.
מדובר ב - 20 ש"ח אשר עוברים למטרה כה מקודשת - ויזכירו לכם באמצעות פרח ורוד לדאוג לעצמכם. יותר חשוב מכל קרם.



ומה אני מחזיקה כאן ביד? דבר מקסים אבל מפאת עלותו לא מתאים לפוסט זה... פירוט מובטח בדף הפייסבוק של הבלוג.

מה חשבתם על הקמפיין? ועל המוצרים? ספרו לי בתגובות!

אשמח כמובן לראות אתכם בכל שאר המדיות החברתיות שלי - יוטיוב // אינסטגרם // סנאפצ'ט.

גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה. חלק מהלינקים הינם חלק מתוכנית שותפים.

2 תגובות: