יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

סתיו באוויר - MAC it's a strike

זה באמת באמת קורה. הרגע שלו חיכיתי מאז אפריל בערך, מתרחש. הטמפרטורות מפסיקות לטפס ולהאמיר, מדי פעם ישנו רמז למשב רוח קריר, ובערבים באמת אפשר לצאת מהבית בלי לקלל את העוברים ושבים.
mac it's a strike limited edition collection


אם לא הבנתם עדיין, אני שונאת קיץ! אודה ולא אבוש - בקיץ הזה בקושי התאפרתי. כן כן! היה כל כך חם שפשוט העדפתי למנוע מעצמי עוד שכבות ועוד שלבים בהתארגנות - כשבאמת הייתי חייבת העדפתי statement peace כמו שפתון מטאלי או אייליינר בעל נוכחות.
מעבר לכך, יש לי העדפה ברורה ל"איפור חורף" - שפתונים ואמפיים כהים, אפשרות באמת להתאפר ביותר משכבה אחת על העור בלי להרגיש כמו בובת שעווה בתנור, הבנתם את הרעיון. לראות את קולקציות הסתיו מפציעות בחנויות או בבלוגים - זה כבר ממש משמח!

MAC fall 2016

ועכשיו הגיע הזמן לסיפור אישי...
את שנות נערותי ביליתי בעיירה מנומנמת בדרום הארץ - ערד. חוץ מאוויר טוב אין שם כלום. ואני מדברת על - כלום. זאת פשוט עיירת רפאים (ונדמה לי שהיום המצב גרוע מתמיד). שני פאבים (אחד מהם במתנ"ס), מיני קניון מגוחך וקולנוע אחד קטנטן. לגדול כנערה במקום כל כך קטן ושכוח אל זה לא הדבר הכי נעים בעולם, רוצה לומר - משעמם את החיים. אחד הבילויים האטרקטיביים ביותר עבורנו היה לנסוע לעיר האורות - באר שבע!!! במרחק ארבעים דקות נסיעה שכנה בירת הנגב, שם יכולנו לטייל בזארה, לאכול רביולי בספגטים (נוסטלגיה) וגם - לשחק באולינג! כולנו ניזונו מפנטזיית הסרטים האמריקאים שהיו רחוקים שנות אור מחיינו הפרובינציאלים, ובאולינג היה בילוי שכמעט נדף ניחוח חו"לי (פאתטי, I know).

לכן, למרות שהספורטיביות ממני והלאה, הקולקצייה הסתיווית של מאק - it's a strike - כן דגדגה לי גם ברמת הקונספט וגם ברמת המוצרים! בואו נתחיל - האימג' המלווה את הקולקציה זועק AMERICANA, סיקסטיז וכיף! באורח פלא, שניים מתוך הפריטים שקיבלתי מתכתבים באופן מדויק עם סגנון האיפור שלי בתיכון: צללית סגולה וליפ גלוס מנצנץ. עם השנים הצבע הסגול פחות התחבב עליי - גיליתי שהוא מחמיא יותר לעיניים חומות ונוטה "למחוק" את הגוון התכול-אפור שבעיניי, אבל הצללית game 300 היא צללית סגולה-מעושנת בגימור מאט, שתתחבב על אוהבי הסגול למיניהם. היא מתאימה למראות מעושנים וגם למראה יומיומי עם נגיעת צבע. יש לציין כי הסוואצ' הקלאסי לא עושה עמה חסד - היא מוסווצ'ת על היד מעט גירית אבל על העין מתקבל אפקט מעושן יפה, רצוי לצוות עם צללית קרם או פריימר. אני לא יכולה להגיד שהיא מיוחדת או פורצת דרך - צללית סגולה בסיסית למעושנים סגולים או קרים. 90 ש"ח.
MAC 300 game

הסוואצ' הימני "יבש", השמאלי מעל פריימר:
swatch - 300 game


הגלוס הוורוד עם אפקט הדואו כרום הפנינתי והנצנצים הכחלחלים הוא רפליקה לסגנון האיפור שלי דאז - גליטרי, ורוד ומבריק! כיום אני בהחלט מעדיפה את שפתיי במרקמי מאט "בוגרים" ומחמיאים אולם מדי פעם מתחשק לי להשתובב עם שפתיים ורודות ומנצנצות - throw a spare הוא גלוס מסדרת creamsheen glass בגוון פוקסיה פנינתי וככזה הוא רך ונעים במיוחד על השפתיים ללא תחושה דביקה. הכי מסיבת כיתה. הוא מצויד באפליקטור ספוגי ונוח לשימוש ויפה בפני עצמו או כ - topper מעל שפתונים אטומים.


mac throw a spare

throw a spare cremesheen glass

הכוכבים של הקולקציה הם שפתוני המאט שמגיעים בול בזמן לעונה - אלגנטיים, קלאסיים ומחמיאים, ממש סתיו מודל 2017 (I wish). השפתון המקסים perfect score מקבל אצלי באמת ציון מושלם, עם הגוון הכי נכון של העונה, אדום עמוק וחם שמתאים מאוד ליומיום וגם לערב. יתאים לדעתי לכל גוון עור ולכל אירוע. פרפקט סקור אינדיד. 92 ש"ח. אני ממליצה בחום על סדרת המאט של מאק, מדובר בשפתונים בעלי מרקם מאט סלחני ועמידות נהדרת - אם נמאס לך מהליקווידים העמידים, לכי על שפתון עמיד קלאסי. ציון מושלם? הפעם כן.
MAC perfect score

perfect score lip swatch

mac perfect score matte lipstick

והנה שילוב של השפתון עם הליפ גלוס מעליו, הוא מוסיף לו רב ממדיות, הנצנצים עדינים והאפקט יפה ועדין:

חבל רק שהפודרה המהממת עם הטבעת הבאולינג לא הגיעה לארץ, פריט אספנים של ממש. הקולקציה זמינה לרכישה בחנויות מאק ברחבי הארץ ובאתר לרכישה אונליין באתר מאק, ובנוסף היום ומחר (15-16/9/16) מאק מקימים עמדה נודדת בקניון הזהב בראשל"צ, שם תוכלו להתרשם מהקולקציה, להתאפר על ידי מאפרי מאק ולחוש את הוייב של it's a strike. בהמשך תגיע העמדה גם למלחה ירושלים (18-19/9/19), תיהנו!



אשמח כמובן לראות אתכם בכל שאר המדיות החברתיות שלי - יוטיוב // אינסטגרם // סנאפצ'ט, יש לא מעט פעילויות והפתעות. אני משתדלת בכל מאודי להשיב לכם אהבה. המון תודה על הכל.

גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה.

תגובה 1: