יום ראשון, 3 ביולי 2016

Cool for the summer | אסתי לאודר ברונז גודס

אני לא יודעת אם ציינתי את זה בעבר, אבל יש לי טעם מוזיקלי של בת 16, והעדפות טיפוח של פילגשו של אוליגרך רוסי. הכותרת של הפוסט היום לקוח מתוך שיר של אחת האמניות האהובות עליי - דמי לובאטו. אני מאוד אוהבת את דמי, החל מהסטייל הקשוח, דרך האיפור שלה שהוא תמיד מושקע ומושלם וכלה בקול המצוין שלה. קול פור דה סאמר - קריר לקיץ? מגניב לקיץ? נכון לקיץ? כל התשובות נכונות. מוצרים קיציים, מרעננים ונכונים לקיץ הקרוב - בואו נתחיל.



עבודת אלילים
אסתי לאודר גורמת לי לחוש פגאנית עם סדרת ה"bronze goddess" ששבה לחיינו עם מוצרים קיציים, יוקרתיים וריחניים להפליא.
אם אתן אוהבות להחליף בקיץ את הבשמים הכבדים במיסט גוף קליל, סורו במהרה לפארם הקרוב למקום מגוריכן והריחו את ברונז גודס במהדורה החדשה - בבקבוק הזהוב והמעוטר שוכן נוזל פלאים שיגרום לכן להרגיש כמו אנשים יפים ושזופים על יאכטה לבנה. המיסט מורכב מתווים מפתים כמו ענבר זהוב, אמבר חושני, חלב קוקוס, אלגום ווניל, והוא מותיר את העור בורק ומלא לחות. פשוט נפלא// 396 ש"ח ל - 100 מ"ל.





שמרו על עורכן
מאז מתקפת הבשמים של החגים לא זכורה לי הצפת מוצרים כמו מקדמי ההגנה ששטפו את המדפים. בולט לטובה קרם ההגנה הריחני והנעים של אסתי לאודר, מסדרת ברונז גודס גם הוא, שמגיע בשפופרת צהובה ונוחה לשימוש ועם מקדם הגנה של SPF30. אני מעדיפה מקדם הגנה נמוך מ - 50 SPF עבור עור פניי שכן אינני חובבת תחושה כבדה ושומנית. הקרם הזה קליל, בעל ריח משגע תודות לתמציות של פירות ופרחי יסמין ונרקיס כמו גם שמן קוקוס המזין את העור. הוא מכין את העור היטב לאיפור ומתאים לימים ארוכים בחוץ. אלילה פחות זהובה, אך יותר בריאה // 160 ש"ח ל - 100 מ"ל.



ואם כבר דיברתי על דמי לובאטו... Cool for the summer: 


 *גילוי נאות: המוצרים נשלחו אליי לסקירה על ידי החברה.



2 תגובות:

  1. למה פילגשו? לכי על כל הקופה, האישה החוקית! הצחקת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח את לא יודעת שהפילגש מקבלת את המתנות הכי שוות?

      מחק