יום רביעי, 20 ביולי 2016

סקירה קוריאנית חדשה - ETUDE HOUSE JUNE PINK BOX

היוש!


For my english review follow the red mark**


באיחור קליל (ערוץ היוטיוב לוקח ממני המון אנרגיות אבל כמה שזה כיף), אני מגישה לכם את התרשמותי מקופסת היופי שהגיעה אליי במהלך חודש יוני, היא היתה באמת מרשימה והעיקר - עשירה באיפור! אני מאוד אוהבת את הטיפוח הקוריאני אבל אתן יודעות שהלב נמצא באיפור, אז זה היה באמת מרענן וכיפי במיוחד לקבל את הקופסא, שכרגיל הגיעה במארז ורוד וכיפי, והכילה שני שפתונים, מייקאפ, ושני עפרונות מולטי טאסק מסדרת PLAY! של אטוד האוס.

החבר'ה הקוריאניים ממשיכים להמם אותי עם אריזות מושלמות למייקאפ קושן שלהם -
Real powder cushion SPF makeup.
הוא מגיע באריזה מושלמת במיוחד בגוון אפרסקי עם גימור רוז-גולד, ממש בהזמנה אישית. כרגיל הוא מצויד בכרית הנחה והנוסחא עברה התאמה לעונת הקיץ. הגימור החי והמואר התחלף בגימור מאט מחמיא אבל הוא עדיין מקרר וממכר כמו תמיד. האריזה מהודרת מתמיד ומצוידת גם במראה איכותית וגדולה. נפלא ויתאים במיוחד לעור מעורב או שמן. הוא מכיל מסנן הגנה מהשמש בדרגה 50SPF.
לסקירות קודמות של הקופסאות הורודות לחצו כאן.


חובבות מוצרי השפתיים מוזמנות ליהנות משפתונים חדשים בסדרת Dear my blooming lips. שפתונים אלו מגיעים באריזה ורדרדה שובת לב עם גימור פנינתי ומראה קטנטנה על מכסה השפתון. נשלחו אליי שני גוונים - גוון חום טרנדי מאוד בסגנון שפתוני קיילי ג'נר ושנות ה - 90, שאני פחות מחבבת, ושפתון ורוד-אדום יפהפה שהוא הרבה יותר הטעם שלי. שני השפתונים הגיעו בגימור מאט שלדעתי יותר מתאים לחורף, אני ממש מוצאת את עצמי נמשכת למרקמים שקפקפים, לחותיים ורכים בעונה הזו אבל אין ספק שזו תוספת מבורכת למגירת הליפסטיקים העשירה שלי.


לסיכום, אף מראה איפור לא יהיה שלם בלי נגיעה קטנה באיפור העיניים. זוהי לא הקופסא הראשונה שהגיעה עם עפרונות פליי (לסיקור קופסא קודמת) והפעם התכבדתי בשני גוונים חדשים ועליזים, חום זהוב וכתום משמח:


למען האמת, אינני מעריצה של העפרונות הללו. הם מעט צ'אנקיים מדי לטעמי האישי, ואפשר לוותר עליהם כי ישנם עפרונות בעלי טקסטורה חלקה מהם. מצד שני הם די נוחים לשימוש ועמידים אז קחו לכם את זה בחשבון.
לסיכום, שמחתי מאוד לקבל את הקופסא - המוצרים מגוונים, מעוצבים, טרנדיים ושימושיים. אטוד האוס מפליאים לחדש מדי חודש, ואין ספק שהם מצליחים לרגש. אתם יכולים לעקוב אחריהם גם בפייסבוק ובאינסטגרם החברה.

מה חשבתם על תכולת הקופסא?
דרך אגב, יש לי כבר כמעט 1000 עוקבי אינסטוש וכשנעבור את ה-1000 תהיה שם הגרלונת כיפית אז מוזמנות ומוזמנים! כמו כן, עברתי את 1000 הרשומים לערוץ היוטיוב - אם אתם לא שם תצטרפו, המתנה להגרלה כבר בשילוח אווירי. בקיצור, חודש פינוקים לפנינו :)

אוהבת! 
חתולי

********************************************************************************************************

Hi! Thank you so much for coming back for yet another review on the beloved Korean brand ETUDE HOUSE, and tosay we are going to discuss the MAY pink box. Yes I’m a little bit late, this is mid July but lets start!
You probably already know I am inlove with the cushion makeup format. Now, there is a new formula that is perfect for oily skin – the real powder cushion makeup. It comes in a very fancy case with golden details and leave the skin extremely fresh but with a matte finish. Perfect for those hot days when you feel like your face is melting. I highly recommend this product. It’s my favorite one from this box.

Next we have two very trendy lipsticks from the “dear my blooming lips” line. The brown color is very on trend right now, kinda Kylie Jenner, I am not a fan of brown lipsticks on myself but everyone else is ecstatic over it right now. The red color is much more to my taste – cute and perfect for summer. Both of them come in a matte finish and the packaging is adorable – baby pink with a little wave and a tiny mirror on the lid.

Lastly, I got another couple of the PLAY pencils. This pencils just a little bit too chunky for my taste but the colors are lovely and they are extremely pigmented and long lasting. Nice summery colors.
These were my thoughts on the May pink box by Etude House – make sure you follow them on facebook and Instagram.


You are more than welcome to follow me on instagram (@stavkb) & Snapchat (korenstav) & youtube channel! 

XOXOX
Stav.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה