יום רביעי, 6 ביולי 2016

ביוטי סיטי 2016 - איפה שווה לבקר?

היי חתלתולים!

דאובת רגליים אך שמחת לב אני יושבת וכותבת לכם פוסט על עיר היופי של ישראל - ביוטי סיטי 2016. אתמול כיתתי את רגליי לגני התערוכה (שדרות רוקח בתל אביב) על מנת להשתתף בביוטי סיטי. יצאתי עייפה אך מרוצה ועמוסת חוויות (ושקיות). צילמתי גם ולוג וכולי תקווה שהוא יעלה בהמשך היום (אבל אני לא מתחייבת)...

לצערי הפסדתי את העלייה לבמה עם עמיתיי לפרויקט האקדמיה לביוטריות, אבל היה נורא כיף להיפגש ולהתחבק - אין ספק בכלל שהחוויה הזו צרובה בתוכי כהתנסות מקסימה שגם לקחתי ממנה חברות מדהימות וקשר עם אנשי מקצוע מהטובים בתחומם - ואני מבטיחה שאני אקדיש זמן במיוחד כדי לפרט על החוויה הזו, ולא ככה סתם על הדרך. בשורה התחתונה - זכיתי, לא בנסיעה לפריז אבל בחברות מדהימות, ידע מטורף, התנסויות וחוויות. שווה לגמרי!




כמובן שאת רוב היום ביליתי עם שותפתי לפשע - יובל ששון שאתן בוודאי מכירות מערוץ היוטיוב המצליח שלה. אם לא ידעתן, התארחתי אצל יובל לאחד הסרטונים המביכים בהיסטוריה, שאיכשהו זכה לאלפי צפיות - אתגר שבע השניות. בילינו בביוטי סיטי כמה שעות מכובדות ואני פה כדי לספר לכן באילו ביתנים כדאי לבקר.

אם שמעתן על רשת האופנה האמריקאית אברקרומבי אנד פיץ', אתן ודאי מכירות את הדוגמנים החתיכים שאפשר להצטלם איתם בכניסה לחנות (סוג של אטרקציה). חברת טיפוח השיער Aussie שסקרתי בבלוג בעבר, אשר ידועים בעיקר בזכות מסיכת 3 הדקות שלהם, גייסה דוגמן חתיך בשם מייק (אמיתי) איתו אפשר להצטלם עם גלשן ולקבל מגנט במקום - איזה כיף! אם אתן בביתן של אוזי אל תפספסו את כל המוצרים החדשים של VENUS לנשים, שחולקים איתם ספייס (בכל זאת, קיץ עכשיו - ונוס סנאפ אקססוריז הוא סכין גילוח זעיר לנשים שמתאים לתיקי נסיעות, חמוד!).



קיבלתי פינוקי איפור ושיער - מאפר הסלבס אסף באבו שהוא פשוט קסם מהלך, איפר אותי בביתן של קליניק עם המוצרים החדשים והצבעוניים מקולקציית הפופ - סמקים, צלליות, שפתונים נוזליים play with pop וגם מייקאפ הסטיק החדש מסדרת הצ'אבי סטיק האהובה. על כולם תהיה בקרוב מגה סקירה אבל שתדעו שהם מוש. אסף המקסים יהיה שם גם היום ומחר - אל תפספסו את ידי הזהב שלו.




מאוד אהבתי להרגיש כמו דוגמנית-על לרבע שעה, ויש בביתן קליניק לא מעט הנחות והפתעות - מומלץ לבקר שם. אם אתן ממעריצות הדאבל וור, צמוד לביתן של קליניק הביתן של אסתי לאודר שם תוכלו לסגוד לדאבל וור ולהתנסות בגרסת הטו-גו (לסרטון הסקירה שלי, הקליקו). בדוכן של נטורל פורמולה קיבלתי סלסול שיער מקצועי ומהיר והתנסיתי בספריי העיצוב החדש שלהם, אסקור אותו בקרוב בערוץ. כיף ענק!





מה עוד היה? המאפר הראשי של בורז'ואה הדגים איפור מהיר על דוגמנית בבמה הראשית ודיבר על כך שאיפור עיניים בירוק בקבוק מתאים לכל מראה - החכמתי, ומלבד זאת נהניתי גם לראות את תצוגת השיער של נטורל פורמולה בניצוחו של המאפר ערן פאל - אמנותי ומהמם.

אני ממליצה גם לסור לביתן של קרליין ולהתנסות בניחוח החדש uncover musk - אם אתן חובבות ניחוחות מאסקיים נקיים, הריח הזה ידבר אליכן והוא מתומחר ב - 99 ש"ח בלבד אז שווה להסניף. 

הביוטי סיטי מעוצבת השנה בסטייל מקסים ומרווח - אפשרויות ההסעדה שם די מוגבלות ויקרות אז תצטיידו בחטיף אנרגיה או פרי כי אפשר בכיף לבלות חצי יום של יופי ואווירה שם.

אתן הולכות לביוטי סיטי? ספרו לי בתגובות! מומלץ להירשם לערוץ היוטיוב שם יעלה ולוג מהאירוע - ובינתיים תיהנו מהסרטון האחרון שעלה:

4 תגובות:

  1. עוד פרסומת לביוטי סיטי..........................לא נמאס?

    השבמחק
    תשובות
    1. הרשי לי לדייק, פרסומת זה תוכן בתשלום ולי (לצערי) אף אחד לא משלם. בסך הכל רציתי לשתף את הקוראים שלי (שנמצאים פה כי הם מעריכים את דעתי) בחוויה שלי שם - זה לא שונה מלספר על התנסות במוצר חדש, לא?

      מחק
  2. שפתון הפוקסיה ממש יפה לך!

    השבמחק