יום רביעי, 10 בפברואר 2016

Lip monthly - January review

היי לכולם! היום אני עם סקירה של Lip monthly  -  סוג של "קופסת יופי" עם שני הבדלים – לא מגיע בקופסא אלא בתיק איפור בדומה לשירות Ipsy bag שמאוד נהניתי ממנו בארה"ב, ו(אמור להיות) מוקדש כולו למוצרי שפתיים. בפועל – קיבלתי עד כה שני תיקים, הראשון היה כה מזוויע שאפילו לא טרחתי לספר לכן עליו, אבל מה שאני כן אגיד – לא היו בו רק מוצרי שפתיים וגם בתיק הנוכחי (ינואר) לא כן הדבר. אבל הפעם, מצאתי את הזמן לחוות דעה על השירות אז הבה נתחיל! הליפ מאנתלי מגיע אלינו מארה"ב, אני התנסיתי בו כשהיתה אפשרות לקבל תיק ב – 5$ אם זכרוני אינו מטעיני כאשר המחיר המלא הוא 12.95$ לחודש. האמת, התיק הקודם כ"כ לא מצא חן בעיניי שרציתי לבטל את השירות אך כמובן, שכחתי. עם זאת אינני מתחרטת כי התיק הנוכחי לא רע בכלל! אז מה היה לנו בפנים?




קיבלתי ארבעה מוצרים בגודל מלא, ועוד תיק איפור קטן בעיצוב שדווקא אהבתי. אמנם הוא מחומר סינתטי אבל יש עליו פסים אנכיים בקורל ולבן ושפתון קטן ומתוק. הוא לא יכול להכיל הרבה ולא הכי איכותי אבל חמוד.


בואו נתייחס לפיל שבחדר - מה למוצר שיער ולמארז שפתיים? אחרי הסומק עלום השם במארז הקודם, אני משתדלת לא להתלונן, ניחא... המותג אוסקר בלנדי דווקא מוכר לי כי הוא נמכר בארה"ב בחנויות ריקי'ז ואפילו באתר ספורה. רוצות לדעת עוד על אילו מותגים נמכרים ואיפה בארה"ב? מוזמנות למדריך האולטימטיבי לקניות איפור וטיפוח בניו יורק שכתבתי. לקריאה
המוצר עצמו הוא באלם לשיער, סוג של מסיכת לחות. עוד לא ניסיתי אותו כי יש לי כרגע כמה מסיכות ברוטציה אבל הוא עושה רושם טוב וריחו נעים. לא הייתי קוראת לזה נפילה (פולניה במיטבה). מחירו באתרים שונים נע בין 18 ל-25$ לערך, ואני רוצה להגיד שלא מדובר בהפרזה - זה מותג יקר, יש לי שמפו יבש שלהם שאם איני טועה עלה לי כ - 23$. אז אם קיבלתן את המסיכה, אל תתבאסו!



נעבור לדובדבן שבקצפת או לפינוק של התיק: שפתון נוזלי של עפרה בגוון לגונה ביץ'!




מדובר במוצר יקר, בארה"ב הם עולים 19.95$ ובארץ ניתן להשיגם באתר גילטי עבור 86-108 ש"ח, למשל כעת עלה האתר החדש ויש מבצעים שווים. הקליקו. בכל מקרה, מדובר בגוון שאין לי וחמדתי עד מאוד, גוון ניוד-ורדרד-פיץ' מושלם, עמיד ומאט. קיבלתי עליו המון מחמאות ובעיקר הרגשתי מאוד נוח איתו. מסוג הניודים המחמיאים שמוסיפים אור לפנים ולא מוחקים אותן. איזה כיף! היה שווה את כל התיק! הנה תמונה שלי איתו ויש בהמשך סוואצ'ים של כל המוצרים:




העממי: כמובן שיש ממתק דראגסטורי בתיק (גם על איפור דראגסטור תוכלו לקרוא במדריך). חברת city color היא חברה עממית וזולה בסגנון LA GIRL, מוצריה מתומחרים בדולרים בודדים אבל הם לא רעים בכלל! התקבל שפתון מסדרת המאט - be matte lipstick בגוון cappuccino, גוון מוקה טאופי סופר טרנדי! מחירם של שפתוני סיטי קולר הוא 4.99$ ולדעתי הוא שווה את המחיר. דעו לכן כי בדקתי את הנושא וקפוצ'ינו הוא דיופ כמעט מושלם לגוון Pander me של מאק על פי דיופדאט. נייס! סוואצ' על השפתיים ועל היד בהמשך...




ההפתעה - מניסיוני עם איפסיבג וגם עם גלוסיבוקס האמריקאי, נורא מעצבן לקבל בתיקים ובקופסאות היופי כל מיני מותגים לא מוכרים. סליחה, אני רוצה לקבל מוצרים שאני יודעת עליהם משהו! התמרמרתי קלות למראה התוחם הזה של חברת starlooks, במתומחר בלא פחות מ - 16$. מה רבה היתה הפתעתי לגלות תוחם מקסים! מדובר בעיפרון שפתיים ללא חידוד, בגוון ורוד-אדום-קוראלי שימושי, בעל פורמולה מצוינת ופיגמנטיות מרשימה. אחלה של תוחם לאוסף.


כעת קבלו סוואצ'ים של כל שלושת המוצרים: לגונה ביץ', קפוצ'ינו וסטארלוקס.


כמובטח, סוואצ' על השפתיים של תוחם סטארלוקס ושפתון סיטי קולור:


לסיכום, אני מאוד מרוצה מהליפ מאנת'לי האחרון, ואני חושבת שאתן להם הזדמנות לחודש הקרוב. אם אתן מעוניינות להתנסות בשירות, הקליקו כאן*.
מה חשבתן על הפוסט? אם קראתן עד כאן אשמח אם תשאירו לי תגובה. כמו כן, היום זה היום האחרון להשתתף בהגרלה על מוצרי שיער של אורכידיאה, כל הפרטים כאן ובאינסטגרם.

נשיקות,
XOXOX
חתולי.

*הלינק הוא חלק מתוכנית שותפים אולם התיק נרכש על ידי באופן עצמאי
לכל הסקירות של קופסאות יופי בבלוג
לסקירות של שפתוני עפרה

3 תגובות:

  1. לגונה ביץ׳ נראה פשוט מקסים!

    השבמחק
  2. אוהבת את התמונות שפתיים שלך, ממש מוצלחות!

    השבמחק
  3. איזה תיק חמוד! :)

    סחתיין עליהם החודש, באמת. גם עופרה, גם מסכת הלחות היקרה. רק שימשיכו באותו קו מחשבה והכל יהיה בסדר איתם! :)

    השבמחק