יום שני, 15 בפברואר 2016

חייה של אשת רופא

חייה של אשת רופא רצופים באכזבות, בכל הנוגע למתנות וחגיגות. יום המשפחה בגן? הוא בדיוק מרצה בכנס. יום נישואין? ניתוח חירום, מתעכב עד עשר בלילה. יום הולדת? נרדם! לא ממש מתחברת לקונספט הולנטיינס דיי הלעוס, אבל היי, מתנות אז יאיי!

נרות של llcandle.

לקח לי הרבה זמן להתאבל על זמינות הנרות מבאת אנד באדי וורקס, ועדיין לא יצא לי להזמין אותם עם חברת שילוח. התחלתי לחפש אלטרנטיבות וברגע שנתקלתי בנרות של סטודיו ll candle & co נזרקתי לסניף של אורבן אאוטפיטרס שהיה במרחק הליכה מביתי באפר איסט סייד. מדובר בחנות היפסטרית מאוד למי שלא מכיר, המאגדת תחתה אופנה, טיפוח, ספרים, הום דקור, ואפילו אלקטרוניקת וינטג'. חנות יקרה ומעוצבת בצורה מקסימה אשר הייתי נכנסת אליה בעיקר כדי לקבל השראה ורעיונות, וגם כדי ללמוד על טרנדים (כמו למשל מוצרי טיפוח למזוקנים, מסתבר שזה קטע). תמיד אהבתי לרחרח את נרות הוינטג' בחנות ולהתפעל מהעיצוב המיוחד. הנרות של לל מזכירים לי בדיוק את הסגנון הזה, והם אכן מושפעים מעולם ה apothecary ומטיולים בעולם, למרות שהם מיוצרים בעבודת יד ממש כאן בארץ. המשלוח הגיע עם שקיקי יוטה מקסימים וגם 3 "דוגמיות" ריח שרק פתחו לי את התיאבון. אני קיבלתי את אוריינטל אמבר ואת פצ'ולי הנפלאים, מאוד מרענן וייחודי. בלי ונילה או דלעת, בלי שלושה פתילים, רק ניחוח בצנצנת. מקסים. מי שזה מעניין אותה מוזמנת להתרשם ולקבל עוד אינפורמציה כאן (אגב, התפלאתי לגלות כי לילי מעצבת הנרות היא גם הצלמת שלהם. יש אנשים מוכשרים כל כך).

סדרת טיפוח pivoine sublime.

מעולם לא התחייבתי לסדרות של טיפוח, לא לפנים ולא לגוף. אבל לאחרונה אני מתחילה להבין את הצורך והיתרונות של מוצרים שפותחו יחד, כסדרה, ואת התועלות שלהם כשמשתמשים בהם יחד.
מעבר לכך אני באמת ברת מזל, באמת שכן. העיסוק שלי שהתחיל מתחביב ואהבה נורא גדולה מזמן לי את האפשרות להתנסות במוצרים של חברות שאני כל כך אוהבת ומעריכה את פועלן, כמו לאוקסיטן. מעבר לניחוחות ולעיצוב, מדובר בחברה בעלת מודעות חברתית גבוהה, הדוגלת בסחר הוגן ואף מחזירה לסביבה. עוד על כך בהמשך, אבל אני כרגע רוצה לפרגן לסדרת הטיפוח האחרונה שיצאה, שנראה כי נתפרה למידותיי ממש. הבושם האהוב עליי ביקום, פאוניה, הוליד סדרת טיפוח הכוללת סרום, קרם לחות ומיסט לפנים.




המוצרים הללו מושלמים בנפרד וגם יחד. המוצר האהוב עליי לפנים הוא המיסט - perfecting mist. מרענן, מבשם בעדינות, מעניק לחות ועוזר לאיפור לשבת טוב יותר על העור. הוא מנטרל מראה מקומח ופודרתי יתר על המידה, ומעניק חיות ללא ברק מוגזם. גם קרם הלחות perfecting cream נהדר ועושה את העבודה עם מרקם קליל ונפלא. הוא מותיר תחושה מימית אך לא דלילה וגם לא שעוותית, והסרום  skin perfector הוא מעין פרפקטור או פריימר, מעולה להכנת העור כקנווס נקי לאיפור. הוא לא משאיר תחושה חלקלקה וסיליקונית, נספג מאוד מהר ומכין את העור בצורה מושלמת לקרם הלחות העדין. הוא מגיע באריזה מושלמת עם משאבת ואקום היגיינית, לעומת הקרם שמגיע בצנצנת - אמנם מהממת ויוקרתית אך עדיין אריזה קונסרבטיבית. כבר הרבה זמן שלא התלהבתי או שיניתי את שגרת הלחות שלי על מנת להשתמש במוצר או סדרה לצורך העניין באופן בלעדי עד שפגשתי את פאוניה. להשיג בחנויות לאוקסיטן או באתר

l'ooccitane pivoine sublime perfecting mist
L'ooccitane pivoine perfecting cream
L'ooccitane essence - skin perfector
L'ooccitane pivoine sublime.

פרויקט פאן.

 אם פעם יוטיובריות היו מתהדרות בחדרי איפור אינסופיים, היום המגמה היא הפוכה והולכת יותר לכיוון של צמצום במקום אגרנות, שימוש במוצרים מיטיבים ואיכותיים עד לסיום במקום צבירה והעלאת אבק. אמנם כבלוגרית וכותבת יש לי את הפריוויליגיה להתנסות במוצרים יותר מהצרכנית הממוצעת, החלטתי לקחת על עצמי לסיים עשרה מוצרים או לפחות To hit pan - פאן הוא למעשה תחתית המתכת שרואים כשמתחילים לסיים מוצרים. יש לי רק תמונה לא הכי אטרקטיבית של עשרת המוצרים שבחרתי לסיים (רובם באמת נראים משומשים ולא סקסיים במיוחד). אם אתן מעוניינות להצטרף לפרויקט או לשמוע עליו יותר אשמח אם תכתבו לי בתגובות! בכל מקרה המתנה שאני בוחרת לתת לעצמי היא מתנת השחרור והניקיון (אלוהים יודע שיש לי חוסר בשני אלה).

אחסון אקרילי.

בהמשך למסעותיי התרים אחר סדר וארגון פנימי שישתקפו מהחוץ פנימה, נשאבתי לטרפת האחסון האקרילי. אהבה שהתחילה עוד בניו יורק בה ליקטתי אקרילים מהקונטיינר סטור, טארגט ואפילו מרשלס (רוצות לדעת מה זה אומר? מוזמנות לפוסט המדריך לקניות בניו יורק שפורסם לא מכבר). בארץ חיפשתי את עצמי בכל מני מקומות, קניתי אקרילים זולים במקס סטוק והתלהבתי עד השמיים. כשהם נשברו לי אחרי יומיים, התלהבתי כבר פחות. לאחר מכן, קיבלתי את הדבר האמיתי להשוואה - אקרילים של "עידית" שעשויים מאה אחוז אקריל אמיתי ואיכותי, כבד ומנצנץ כמו הקריסטלים של סבתי הפולניה, תיבדל לחיים ארוכים! הם נמכרים במשביר לצרכן וגם באתר שלהם. השתמשתי בינתיים בארגונית בריסל המיועדת למברשות דווקא עבור צלליות סטיק ואייליינרים, וארגונית פראג קיבלה את הכבוד לאחסן את שפתוני מאק החורפיים שלי. האין זה מושלם? בא לכן לראות ולשמוע עוד על פתרונות האחסון?

עידית - ארגונית פראג
אז זהו להיום, אין לי חשק לחפור יותר מדי כי כאמור - ולנטיינס זה לא הקיק שלי. אשמח מאוד לקרוא בתגובות מה חשבתן על הפוסט!

נשיקות
חתולי

*המוצרים בפוסט נשלחו על ידי החברות לסקירה.

4 תגובות:

  1. אוי, ל'אוקסיטן משוש חיי! ממש שמחתי כשהם שחררו את המוצרים החדשים האלה לסדרת האדמונית, כי גם אני מתה עליה! עוד לא רכשתי את המיסט אבל הוא בהחלט בוויש ליסט.

    השבמחק
  2. הסידרה הזאת של לאוקסיטן נשמעת לי שלמות!! לגמרי איתך בפרוג'קט פאן וכבר יישמתי אותו על מוצרי טיפוח :)

    השבמחק