יום ראשון, 27 בספטמבר 2015

ווישליסט עדכני

היי לכן!
ברוח חג הסוכות החלטתי לכתוב על האושפיזין שהייתי שמחה לארח בסוכתי, כלומר מוצרים שנמצאים בווישליסט שלי וממש בא לי לתת להם מגורי קבע אצלי!
אז בלי להכביר מילים בואו נתחיל.
ספורה. את יודעת שאני מתגעגעת! לא מספיק המרחק הפיזי בינינו ואת עוד מוציאה סטים מפתים במיוחד לחגים?! אלה הסטים שאני ממש חייבת.
התמונות הכעורות באדיבות האינסטגרם של trendmood1, מעצבנת אחת שמקבלת את כל הדברים החדשים שיוצאים ומדליקה אותי עליהם.

קווין או'קוון הוציא בשנה שעברה ספר קונטורינג כולל פודרת ההצללות המפורסמת ופודרת ההארה, בגדלים ממש מעליבים שקניתי במחיר מופרז. השנה יש ספר הרבה יותר מוצלח - the art of sculpting and defining - שכולל את הפודרות להארות והצללות בגדלים נורמליים, פלוס צמד מוצרי קרם! אוף! 65$.
מכאן

שני סטים לשפתיים, אחד קטן ואחד גדול.
הסט הקטן כולל כוכבות כמו קט וון די, טארט, מארק ג'ייקובס (!), פרש... עזבו, הלכתי למות בשקט... 25$.
מכאן
ישנו גם סט גדול וחדש שאינו זמין עדיין, שאותו טרנדמוד המנוולת לא טרחה לצלם כראוי, כי מה אכפת לה כשהיא טובעת במוצרים?! בכל מקרה, he shall be mine. להלן תמונה כעורה שלו: 
מכאן


סט כוכבי על של ספורה - נראה לי שהוא אחד הסטים הכי מוצלחים שאי פעם יצאו. הצללית קוראת בשמי! עוד ביוטי בלנדר! מברשת של טארט! מי פריימר מוקטנים של סמשבוקס! 75$ שאשמח להוציא.
מכאן

סט לה גרנד פלייס של טו פייסד. סט מהמם ומתוק במיוחד עם בית בובות קטן, צלליות ומוצרי פנים, שפתון מלטד קטן ומסקרה! הבעיה עם טו פייסד שלא תמיד הסטים כ"כ איכותיים... אם הצלליות ברמה של פלטת השוקולד, אני קונה! 58$ (חינם)

מכאן


פלטת שימרים וסמקים של בקה שנמכרת רק באלטה שלא שולחים לארץ ולא מאפשרים רכישה ללא כרטיס אשראי אמריקאי! בהתחלה הייתי בטוחה שאני חייבת את זה אבל הגודל הקטן של הפאנים מרתיע אותי קצת. דעתכן?
מכאן

ונעבור למשהו יותר affordable... שני סטים מהממים של קולורפופ באווירת חזרה לבית הספר. 6 צלליות ו6 ליפי סטיקס, כולם בגוונים לבישים אך לא בנאליים. שלמות! 30$ לסט.

מכאן

מכאן
נראה לי שזהו בינתיים... התרוששתי וירטואלית! ומה בווישליסט שלכן לתקופה הקרובה? ספרו לי בתגובות!
אם בא לכן להתחדש אני מזמינה אתכן להגרלה שרצה אצלי עכשיו על שלושה מוצרי מילאני מושלמים שקניתי במיוחד עבורכן.



להשתתפות בפייסבוק הקליקו כאן, באינסטגרם כאן.
נשיקות וחג שמח!

חתולי


4 תגובות:

  1. יש לי תחושה שאם אני אעשה ווישליסט אני אצטרך לפרק אותו לחלקים. יש יותר מדיי חברות שאני רוצה לנסות :( והסט שפתיים שטרנדמוד קיבלה מהמם!!! רעה שכמוה, אוף!

    השבמחק
  2. בא לי לבכות :(
    בא לי מלא כסף ומלא בזבוזים!!!

    השבמחק