יום שבת, 18 באוקטובר 2014

פשוט ממיס: Too Faced melted fuschia

היי חתלתולי יופי!

מרגיש כאילו תקופת החגים לא נגמרת, מה? בעוד שבארץ נפנפו לולבים, ברכו על ארבעת המינים וקישטו סוכות, אצלנו פה בצפון אמריקה הרחוקה מגלפים דלועים ובעיקר מפמפמים סיילים וערכות חג מטורפות. יש לי חולשה לסטים של ספורה. אחד הפוסטים האהובים עליכם (מסתבר) היה סקירה של סט של אהובי קיץ שקובצו להם יחדיו (וגם אתם מאד אהבתם! אם פספסתם הקליקו לפוסט). היום הפוסט מוקדש לסקירה של השפתון המופיע פה בתמונה - מסט אחר כבר (צולם במרפסת שלי. ברקע - בנייני מנהטן).



אוהבת סטים אנוכי. התחדשתי בסט נוסף שמוקדש כולו לשפתיים - Give me more lip (ניתן לרכוש בספורה). 
תמונה מאתר sephora

שפתונים, גלוסים, אודמים נוזליים, באלמים, עפרונות, ואפילו תוחם ומברשת מצאו דרכם במגוון של מרקמים וגוונים. ממה להתחיל?! כנראה שמטו פייסד.. בינתיים כל מה שניסיתי היה יותר ממעולה מלבד מוצר אחד - דווקא מוצר הבית של ספורה. אדבר עליו בהמשך. 

היום אני רוצה לדבר על מוצר מדובר שיצא לא מזמן - השפתונים הנוזליים או המומסים של טו פייסד שנקראים Melted. אני מאוד אוהבת את טו פייסד - זוכרים שהגרלתי סט שלהם? זו חברה נטולת אכזריות, צבעונית וכיפית במיוחד. המלטד יצאו במבחר צבעים וסחפו תגובות נלהבות למדי. האמת? זוהי אחת הסיבות שהסט כה קסם לי. על הסיבות הנוספות תגלו בהמשך ואני מקווה שבקרוב. 

 too faced melted fuschia

הגוון שנכלל בסט הוא פוקסיה מומסת - Melted fuschia. אני א ו ה ב ת שפתונים בוהקים ועשירים כגון זה. הפיגמנט והאטימות פשוט מעולים!!! הגוון הוא פוקסיה טהורה, ורוד עם תת גוון כחול מובהק ומחמיא לשיניים (לא מצהיב). האריזה נראית כמו גלוס אטום כך שלא רואים כמה חומר יש בפנים, וישנו אפליקטור ספוגי (לא ממש היגייני אבל אני משתמשת רק על עצמי. ועל קאליסי. ועל דוקטור נצנוץ. סתם)
 too faced melted fuschia

קצת על הפורמולה:
כרגיל החברה עפה על עצמה בתיאורים: ברק של גלוס, עמידות של סטיין (מכתים), פיגמנטיות של שפתון נוזלי ואפליקטור למריחה מדויקת. ומה חתולי חושב על כל זה?!

חיבבתי דווקא את האריזה עם השפורפרת הלחיצה והפקק המוזהב. לגבי העמידות - זה ממש לא סטיין אבל העמידות היא סבירה פלוס. השפתון מתקבע, לא זולג ודוהה בצורה אחידה ויפה. לוקח לו קצת זמן להתקבע על השפתיים אבל ברגע שזה קורה - הוא מאבד קצת מהברק שלי זה לא ממש מפריע. אם אוכלים כריך או משהו דומה - ישנה דהייה ואין מנוס מחידוש. עם זאת, הסאטורציה באמת מרשימה - פיגמנט מטורף ועשיר מאוד! חשוב ומומלץ ללחח היטב את השפתיים טרם השימוש על מנת ליהנות ממריחה אחידה וחלקה. אני השתמשתי באהבה חדשה אצלי - הבאלמים המתוקים של EOS הידועים בצורת הביצה הכיפית וטעמים מפנקים. כרגע אני משתמשת ברוטציה בשניים חלב קוקוס ומנטה וניל (אחד מהם ליד המיטה והשני בתיק). אי אפשר להגיד שאלו הבאלמים הכי מלחחים בעולם אבל אני סאקרית של טרנדים...

אני רוצה לנצל את ההזדמנות לדבר על רכישה אחרונה שעשיתי ברגשות מעורבים, והשתמשתי בה במראה כאן בתמונות: פלטת השוקולד של טו פייסד - Chocolate bar palette. 
too faced chocolate bar palette

הפלטה אינה חדשה - יצאה לדעתי בשנה שעברה ודי התעלמתי ממנה בתור בעלים של שלוש (!!!) פלטות ממשפחת ה - NAKED ופלטת לוראק פרו. מה לי ולעוד פלטה נייטרלית?! חשבתי לעצמי. ואז, או אז, הגיע המבצע... אני עוקבת אחרי דף הפייסבוק של הבלוג Nuveau cheap, אשר עוסק בעיקר במבצעים ובקוסמטיקה עממית. לפני כשבועיים היה פרסום על מבצע באתר www.hsn.com הכולל את פלטת השוקולד ופריימר העיניים הידוע - shadow insurance - בגודל מלא, ב-35$ בלבד כולל משלוח חינם. אין לי מושג מה קרה שם אבל לי היה ממש קשה לעמוד בפיתוי!!! ואני כל כך שמחה שלא עמדתי בו!!!

האיכות של הפלטה היא לא מהעולם הזה! יקירות, אם אתן מתלבטות לגבי נייקדים או לוראק - ממרומי ניסיוני אני חייבת להגיד שהפלטה הזו הרבה יותר עושה לי את זה. עדכנו אם תרצו סקירה מורחבת עליה (היא פשוט לא חדשה בשוק אז אני לא יודעת כמה זה מעניין)...

אז זה היה הלוק שלי בחסות טו פייסד. חברה שאני ממליצה מכל הלב להתנסות במוצריה!
אשמח כרגיל ללייקים ותגובות - הישארו מעודכנות בעמוד הפייסבוק של הבלוגבאינסטגרם וניתן גם להירשם לעדכונים במייל. 

12 תגובות:

  1. תתחדשי על הפאלטה! :) יבוא יום והיא תמצא את מקומה גם אצלי ב"אוסף".. המלטד שעלייך מהמם ביופיו! גוון כזה קיצי :)

    השבמחק
  2. היי סתיו אם תוכלי תעשי בבבקשה במהירות סקירה על כל השפתונים שקנית אני לא יודעת אם כדאי לקנות אותם תוכלי לומר לי האם יש שם יותר ניודים ופחות עם צבע או הפוך אולי תוכלי לעשות סווצים בבקשה תודה.
    לימור

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לימור, אני בהחלט אשתדל אבל אני יכולה כבר לומר לך שהסט מתחלק בערך ל4 משפחות: אדומים, ניודים, ורודים/סגולים ובאלמים.

      מחק
  3. חתולי איזה יופי! ממש מחמיא לך הגוון הזה!
    הוא נעים על השפתיים?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אחד היתרונות שלו, נעים עד מאוד!!!

      מחק
  4. איזה יופי, אחלה פוסט!
    www.ofriraban.com

    השבמחק
  5. השפתון הזה מהמם עלייך! אהבתי מאוד :)

    השבמחק