יום שלישי, 2 בספטמבר 2014

מועדפים אוגוסט 2014

היי יפות,


אני כותבת לכן כתמיד על המוצרים שאהבתי במיוחד החודש. ביולי לא העליתי פוסט על מומלצים כי לא היה לי זמן לכך אז אפשר להתייחס לפוסט הזה גם כ״מומלצי קיץ״.






אז החודש חזרתי להתבשם בהנאה - החום הגדול ממש לא עשה לי חשק להעמיס לא באיפור ולא במוצרים אחרים וזנחתי את הבשמים שלי, אבל הבושם ליידי מיליון מבית פאקו רבאן הוא אחד האהובים הוותיקים שלי. קיבלתי אותו ליום האהבה בשנה שעברה מד״ר נצנוץ במארז עם קרם גוף תואם שטרם פתחתי, ניחוח יוקרתי, נשי וסקסי במיוחד בעיניי. מי שלא מכירה - רוצו להריח!







הקונסילרים של מייבלין מככבים אצלי!!! האמת שיש לי הרבה קונסילרים, גם יוקרתיים וגם עממיים. ממייבלין אני אוהבת את פיט מי אבל אני גם מאוד מאוד אוהבת את הקונסילר Age rewind, יש לו פשוט כיסוי מ-ט-ו-ר-ף! הוא מכסה עיגולים שחורים בצורה מלאה, הוא יחסית יבש ולא כל כך קרמי אז אני חושבת שמי שסובלת מעור יבש רצוי שתלחח היטב את עורה טרם השימוש. בנוסף, אני מוצאת שהוא היחיד שמאפשר לי ליצור הארות אמיתיות באמצעות קונסילר (בסגנון קרדשיאני קלאסי). השאר פשוט לא מספיק בהירים ואטומים. הגוון שלי הוא neutralizer והוא... נחשו... צהבהב.



אני לא יודעת אם זה הוגן להכניס מוצר שהשתמשת בו מסוג של חוסר ברירה למועדפים, אבל זה מוצר שאני באמת אוהבת תמיד אז למה לא? שמן הידרופילי של מאק. בעוונותיי לא לקחתי את מסיר האיפור העמיד שלי ונתקעתי עם מי הסרה, חביבים אך לא מותאמים לאיפור עיניים עמיד כמו מסקרה ואייליינר ג׳ל. לכן בכל פעם שהיה לי איפור עיניים מלא, השתמשתי בשמן ההידרופילי של מאק. מורחים אותו בידיים יבשות על הפנים, משפשפים עד שהפנים נהיות שחורות למדיי ואז שוטפים במים חמימים. השמן הופך לתחליב ומסיר את האיפור. אני מעדיפה להשתמש בו לפני מקלחת ולא כמסיר איפור בלעדי אבל זה מוצר מקסים והוא די הציל אותי החודש עד שהתחדשתי. במה? המתינו לפוסט התחדשויות...




אני מאוד אוהבת מיסט לפנים - מוצר שהרבה בנות לא מבינות למה הוא טוב באמת... קראתם אצלי על המיסט של מאק וגם על הקוריאני של טוני מולי. המיסט לפנים של עופרה (Make up fixer) הוא פשוט נפלא. מלחח ומרענן את הפנים לפני האיפור, מקבע איפור וגם מרענן מראה מאט ועייף. הריח שלו פשוט מטריף, כמו עננה של בושם צרפתי. עופרה מביאה לנו מוצרים איכותיים, יש לי פוסט שלם על כך - תקפצו לבקר. המוצר הבא שבא לי לנסות מהם הוא דווקא חלב פנים. כן כן, בא לי!!!




אני לא יודעת אם שמתם לב, אבל מותג שדי נעדר מדפי הבלוג שלי הוא בובי בראון. לא יודעת למה, לא יצא לי לכתוב עליו בהרחבה למרות שיש לי כמה מוצרים. החודש העליתי לחשבון האינסטגרם שלי את התמונה הבאה, וביקשתי לנחש מהן המוצר הבלעדי שנעשה בו שימוש להשגת המראה.


פרצופה.


היו מי שניחשו נכונה - מדובר בצללית סטיק ירוקה כהה של בובי בראון בגוון FOREST! אני ממליצה עליה מכל הלב. נמרחת בקטיפתיות, עשירה, פיגמנטית, מיטשטשת בקלות ועמידה. חוץ ממסקרה לא צריך כלום! נהייתי עצלנית, מודה... אין הרבה מה לדבר. התמונות הכי מדברות בעד עצמן במקרה הזה!!!




ההמלצה הבאה היא די חדשה בארון הטיפוח שלי, הן מבחינת המותג והן מבחינת המוצר. שמפו יבש נשמע לי קצת כמו (סליחה) מוצר למטונפים. למה לעזאזל שאשפוך על קרקפת קייצית עם כל המשתמע מכך, אבקה במקום לחפוף אותה?? בשמפו?? מה הסיכוי שזה נותן איזושהי תחושה של ניקיון???
החלטתי לתת צ'אנס לשמפו היבש של !pssssst מכיוון שהוא שקוף ולא אבקתי, וגם כי ממש ממש אהבתי את הריח. עקרונית אני חופפת כל יום, אבל קניתי אותו ביום של סיבובים אינטנסיביים כאשר בשעה שתיים בצהריים כבר לא היה זכר למקלחת הבוקר שלי... אני חייבת לציין שאני מאוהבת!!! ניחוח קוקוס מרענן, תחושה קרירות נעימה על שורשי השיער, ממש כמו דיאודורנט לקרקפת... והשיער השמוט והעייף מקבל נפח ורעננות!!! אני לא יודעת איך הוא מתפקד על שיער לא חפוף כי כפי שציינתי, אני לא מגיעה למצב כזה. אבל מי שיש לה הזדמנות להתנסות - ממש כדאי!!!
האריזה הרטרואית אף היא משמחת את הלב!

המלצה קצת שונה - בעברי הייתי תולעת ספרים רצינית ובלעתי ספרים ללא הרף. לאחרונה זנחתי קצת את התחביב גם כי היה לי קשה למצוא ספרים שהתחברתי אליהם. אני רוצה להמליץ לכם בחום על ספר מרגש וקורע לב - אשמת הכוכבים. לא בא לי לדבר עליו יותר מדי. פשוט תצפו בקליפ שמלווה את הסרט שיצא בעקבות הסרט, תכינו ערימת טישיו ותקראו.
The fault is in our stars

והקליפ (אגב האיפור מהמם והסטיילינג בכלל):




This must be love :)

אשמח לשמוע מה היו המוצרים שהרעידו את עולמם החודש - וגם המלצות לספרים!!! 
אני מאוד אוהבת לקרוא תגובות!

נשיקות

חתול נצנוץ 

18 תגובות:

  1. חחח, הרגת אותי עם ההגדרה "מוצר של מטונפים". גם אני לא מצליחה להבין איך מישהי מסוגלת לוותר על חפיפה יום יומית. מילא בחורף (גם אז אני חופפת כל יום), אבל בקיץ?! אולי באמת כמין מוצר עיצוב ורענון לשיער לאמצע היום זה יכול לעבוד, בטח לא כתחליף למים ושמפו.

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש אבל!! ואת צודקת - לימים לחים ושמוטים זה אחלה של דבר. במיוחד למכורות ההחלקות או לבעלות שיער דק/שמנוני. תודה על התגובה

      מחק
  2. כמעט שכנעת אותי עם הפסססט אבל אני וקוקוס לא חברים :(
    ה-FOREST זה גוון שהוא בול אני (למרות שאני חושדת שלקיקו יש גוון זהה שכבר יש לי)!
    אין לי המלצה לספר כרגע, אבל התמכרתי באיחור ל-True Decetive עד כדי חפירה אובססיבית גם ברמזים, בשאלות ובקונספירציות! סדרת מופת

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי חמישה פרקים ועצרתי!!! אבל תהני!!! ולגבי קיקו - יש לי כמה עפרונות שלהם והפורמולה ממש לא זהה. גם לא התוצאה מבחינת רווית צבע. ממליצה לך לנסות את העפרונות הללו, הם באמת נהדרים

      מחק
  3. כבר לא שמים גילוי נאות בפוסטים?

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום שירה, לא ירדתי לסוף דעתך. אשמח אם תפרטי.
      תודה.

      מחק
    2. ראיתי שהרבה בלוגריות סקרו מוצרים של עפרה שהתקבלו לסקירה וחשבתי שגם את קיבלת

      מחק
    3. אכן השתתפתי בהשקה של עפרה ולכן יש קישור לפוסט המיוחד שהוקדש להשקה :) מוזמנת ללחוץ על הלינק.

      מחק
  4. איפה ניתן להשיג את הקונסילר והשמפו היבש?

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שרק באיביי. הנה קישור למכור לקונסילר http://m.ebay.com/itm?itemId=121100083829

      מחק
  5. גם אני אשמח לדעת איפה קנית את השמפו היבש! מחפשת בנרות.... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, אני קניתי אותו בפארם בארה״ב אבל נראה לי שניתן באיביי (לא ככ הצלחתי לקלוט את מחיר המשלוח כי אני בטלפון): http://m.ebay.com/itm/111440764367?nav=SEARCH

      מחק
  6. שאלה לגבי השמפו היבש, אחרי ההתזה על השיער, האם השיער נשאר יבש / שומני. במידה ועושים פן, האם זה עדיין שומר עליו ולא מרטיב אותו?

    השבמחק
    תשובות
    1. משתמשים רק על השורש, וזה סופח שומן. השיער עצמו יבש. זה מיועד במיוחד לשימוש בין פנים והארכת חיי הפן

      מחק
  7. איך אני אוהבת שמפו יבש! קניתי מיכל אחד בברלין והתבאסתי שלא רכשתי עוד כמה והבאתי מלאי לארץ ;)
    על הקונסילר הזה של מייבילין שמעתי רבות, אבל אני לא בטוחה כמה אוהב את האפליקטור שלו, בהיותי בחורה סטרילית שכזו..
    האהובים שלי החודש הם דווקא מוצרים פשוטים.. עליהם תקראי בקרוב ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי בנות שמוציאות את האפליקטור ופשוט מטפטפות את החומר. אני משתמשת רק על עצמי אז לא אכפת לי. מחכה לרשומה שלך!

      מחק
  8. אני הזמנתי את השמפו היבש מfree man beauty

    השבמחק