יום רביעי, 30 ביולי 2014

הגרלת אינסטגרם והחתול המעופף



היי חברים יקרים ורכי כפות, מה שלומכם?

אני לא אטרחן אתכם בהקדמה של למרות המועקה ממשיכים כרגיל, והתחבטתי אם להעלות את הפוסט או לא, ובסוף החלטתי שכן... אין ספק שהמצב בארץ קשה, מבלבל, כואב ומעייף וגם מעבר לים אנחנו דבוקים לחדשות ומתעדכנים כל הזמן. מי שמעוניינת להתקשקש ולתת לראש לרחף למקומות אחרים - מוזמנת לעשות זאת יחד איתי.
תמיד כשרע לי אני בורחת ליוטיוב, לסקירות ומדריכים - גם אתן? ובמי אתן אוהבות לצפות? שתפו אותי.


למדריך להטסת חתולים - עברו לסוף הפוסט - כותרת אדומה

עכשיו, קצת עדכונים:
הגענו (אני וקאליסוני) לניו יורק בסיומה של טיסה מתישה, לאחר עיכוב של שעתיים בשדה וחתולה ששהתה בכלוב זעיר כ-15 שעות. לנוחותכם אני מצרפת בתום הפוסט מדריך קצר ויעיל להטסת חתולים. ההסתגלות לכאן לא פשוטה בכלל. מגורים במקום חדש אינם דומים לטיול כתיירים. כמה שחלמתי להגיע לכאן (ומי שמכיר אותי יכול לספר שחפרתי על זה שנים, שנים) להגיע לפה ועוד כשבארץ המצב כל כך מפחיד... הכל פה *קצת* שונה, ולא רק הבדלי השעות. אני ארחיב על כך בפוסט עתידי אם תרצו.

וכעת לחוב קטן:
אז לפני הנסיעה החלטתי להפניק את אחת מעוקבותיי באינסטוש בהגרלה חמודה, ולאחר פנייה מקוראות שאין להן חשבון אינסטגרם (תפתחו, זה כיף!!!) שרצו להשתתף בכ״ז, החלטתי לפתוח את ההגרלה גם למי שאין לה אינסטגרם, פשוט למי שיש תהיה כניסה כפולה. ההגרלה תיעשה בשיטה מסורתית של שליפת פתקים.
אז מה אני מגרילה לכן???
כמו שאתן יודעות בקיץ מבחינתי פחות זה יותר. ציפורניים לוהטות, שפתיים בוהקות, וויש של צבע על העפעף ומסקרה חובה להדגשת המבט המצועף. שיק ממ״ד 2014 אם תרצו. לכן, הנה הקיט המושלם למראה קיצי מינימליסטי וזוהר:


1. לק של essie - fifth avenue
אז לא, אני לא גרה בשדירה החמישית (אלא בין הראשונה לשנייה) אבל מותר לי להרגיש שכן עם לק משגע שכזה!!! גוון קורלי, כתום-אדום עשיר בגימור קרמי. מושלם לאצבעות הידיים וברגליים.
2. צללית sable - MAC
צללית במרקם פרוסט, נייטרלית כמו שאני אוהבת. זהובה טאופית ועשירה, מספיקה למראה יומיומי בפני עצמה או למראה מעושן על בסיס גוונים חומים. מהממת על כל גוון עור וצבע עיניים. הנה תמונה להדגמה, הזוכה המאושרת כמובן תקבל צללית חדשה ולא מדופטת באריזה מקורית:
תמונה מכאן


3. מסקרה של אסנס 
גט ביג לאשס- כשמה כן היא! מאריכה ומעבה, המסקרות של אסנס מעולות אך לא נמכרות בארץ. למי שיש הזדמנות להתנסות - אל תוותרו. לסקירה מעולה של הבלוגרית טל פניקס על מגוון המסקרות של המותג ומהיכן להזמינן - הקליקו. יש גם סוואצ'ים של המסקרות על עיניה היפות.

תמונה מכאן



4. שפתון נוזלי עמיד של עפרה בגוון פאלם ביץ'
שפתון ורוד פוקסיה לוהט כמו שאתן יודעות שאני אוהבת!!! עמיד וקטיפתי. השפתון התקבל במיוחד לצורך ההגרלה מחברת עפרה!
כיצד משתתפים בהגרלה?

עוקבים (follow) אחריי באינסטגרם: stavkb
משתפים את תמונת ההגרלה (הכי פשוט זה לעשות צילום מסך ולהעלות מחדש כתמונה מהטלפון - @stavkb #catsandsparkles
למשתתפות הפייסבוק - עשו לייק לדף הבלוג ושיתוף פומבי לתמונת ההגרלה.
הרשמה לעדכונים במייל תאפשר כניסה נוספת.

ההגרלה תיערך בשיטה קלאסית של פתקים, והזוכה תוכרז ב - 11.8.2014.
מקווה שזה עזר לכן לדעת איך להשתתף.

מעבר לזה ניו יורק מהממת מתמיד. לא חם פה אבל הפגנות נגד ישראל יש גם יש. קשה מאוד להיות רחוקים ולשמוע דרך אמצעי התקשורת ה"אובייקטיביים" אבל חשוב להיות חזקים!!! ולהמשיך בחיים!!!
מבחינת שופינג - נעשו רכישות הכרחיות, המבחר כמובן אדיר, בינתיים הייתי רק בבאת אנד באדי וורקס ובספורה ואני מבטיחה פוסט מפורט בנושא.

וכעת - מדריך להטסת חתולים!!!


חשוב להתחיל בהכנות קצת יותר מחודש לפני הטיסה. החתול חייב להיות מחוסן בכל החיסונים כולל כלבת לפחות חודש לפני הטיסה, ויש להחדיר לו שבב מעקב. אני עשיתי את זה במרפאה של ד"ר יובל סמואל ברחוב החשמונאים 107 בתל אביב. 

תיק הטסה לחתול צריך להיות רך, עם מקומות מרושתים שיוכל לנשום ובגודל של 40*30*30 שכן כל הטיסה הוא יהיה למרגלותיכם אז מי שיכול להרשות לעצמו לטוס לא בתיירים - לכו על זה כי זה היה סיוט. אני קניתי תיק בבול-לפט ברמת גן.

קאליסוני מאחורי הסורגים - מיאו!

חשוב שבטווח של עד עשרה ימים לפני הטיסה ולא מוקדם יותר, להנפיק לחתול תעודת בריאות על פי קריטריונים של ארץ היעד. אני עשיתי זאת בפטפספורט שמתמחים בהטסת חיות, השירות עלה לי כ300 שקלים. עם התעודה שלהם (לא צריך להביא את החתול אתכם), נסעתי לווטרינר המחוזי בטרמינל 3 - הוא יושב בקומה השנייה (ממש חמוד). הטלפון שם הוא: 03-9792240. הוא מקבל בימים ראשון, שלישי וחמישי בין השעות 10:00-12:00 ו-14:00-15:00. יכול להיות שזה משתנה אז שווה להרים טלפון ולוודא.
צריך להגיע מראש עם אגרה משולמת בגובה 38.5 ש״ח שמשלמים בטלפון או בדואר. הווטרינר חותם על התעודה ואתם מוכנים!

חשוב להרגיל את החתול לתיק הטיסה ולהכניס אותו לתיק לא בנוכחות אנשים והיסטריה. קאליסי ממש נבהלה אז כיסיתי אותה בשמיכה שהיא רגילה אליה וזה הרגיע אותה.

לצערי בבידוק הבטחוני בנתב"ג לא ויתרו לי והכריחו אותי להוציא אותה מהתיק בזמן השיקוף באמצע אולם הנוסעים אז תתכוננו לזה!!!! אני בחרתי שלא לטשטש אותה.

את הכי יפה בעולם, מלכת היופי שלי!

דבר אחרון - רצוי שהחתולים לא יאכלו וישתו לפני הטיסה כי אין איפה לעשות צרכים בכלוב. עצוב, אבל יותר עצוב לטוס בלי החברים שלנו. אני פנויה לעוד שאלות בנושא, וכעת כמה תמונות מניו יורק להנאתכם:

תה קר ירוק-אפרסק, מישהו?

היי טאקוס מושלמים

אוכל מקסיקני זה אהבה

כדורי דונאטס מזוגגים. 

סטארבאקס בסנטרל פארק
דוגי ווקרס ברחובות העיר
תמונות מסנטרל פארק
עסקית סינית מעולה ליד הבית




כמו שהתרשמתם, אני בעיקר אוכלת ומתלוננת. כרגיל בעצם.
מקווה לחזור ולפרסם בתדירות נורמלית.
נשיקות וחיבוקים ובהצלחה לכולם בהגרלה, והעיקר - חדשות טובות.

חתול נצנוץ.

4 תגובות:

  1. אכן פוסט חיוני, רק כמה נקודות שיש לי להוסיף.
    אין צורך בהחדרת השבב (לפחות לא ארה"ב) אנחנו לא שמנו לה.
    כמו כן אין צורך להוציא את החתול באולם , אני דרשתי שיכניסו אותי לחדר פרטי ושם הוצאתי אותה מהכלוב.
    זוג חברים שלנו הביא גם חתול לפה, אז ידענו שהנוהל הוא לעשות את הבידוק בחדר צדדי ולא מול כל האנשים בשדה.
    אם טסים כזוג, מומלץ להזמין מקום אחד ליד החלון והשני במעבר, ככה שאם המטוס לא מלא יהיה מושב שעליו אפשר יהיה להניח את התיק עם החתול.
    אני גם ממליצה לקנות תיק עם תחתית קשיחה (מצאתי אחד אחרי שעברתע בכל החנויות ברמת גן) זה נותן לחתול יציבות שמאוד חשובה לו, אנחנו גם הדבקנו לתחתית מגבת שיהיה לה נעים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, בתיק של קאליסי היה ריפוד מובנה ונשלף. התחתית לא היתה קשיחה לצערי, המסכנה נחבטה קצת... אני הבנתי שחייבים שבב אבל זה משתנה כנראה ממקום למקום. אני ממש דרשתי להוציא אותה בחדר פרטי ולא נתנו לי!!! הכריחו אותי לעשות זאת באמצע אולם הנוסעים!!!! זה היה נורא!!!! תודה על התגובה והטיפים :)

      מחק
  2. היי הגרלה ממש מגניבה. שמחה להכיר את הבלוג הזה. ממש תורם לי ביום יום ומעניין...
    עשיתי את כל השלבים
    אינסטוש sigalru מייל techno7@walla.com
    בהצלחה לכולן

    השבמחק
  3. חוללללהה על משקאות סטארבאקס! :)
    הגרלה כיפית! :P

    השבמחק