יום שני, 26 במאי 2014

שיער אוסטרלי, שפתיים פריזאיות

היי חתלתולים...

כל הבלוג הזה נפתח בגלל אהבתי לתחום היופי, וחלק מהאהבה שלי לנושא היא בשל החדשנות שמאפיינת את התחום, ששואבת השראה מעיצוב, כימיה, צבע, מקומות שונים בעולם ועוד אינספור מקורות. כמובן שיש לי עוד תחומי עניין רבים שאני מתלבטת אם וכיצד לחשוף בבלוג - בישול טבעוני/צמחוני, המלצות ספרות ותרבות ועוד, ואני מאמינה שיהיו טפטופים על כך בהמשך.
מלבד זאת, יש לי כרגע שינויים מסעירים מאוד שאני עוברת בחיים, ואני אחשוף אותם בפניכם בקרוב.
התמזל מזלי להתנסות בכמה חידושים מעניינים שהגיעו ארצה, ואני רוצה לחלוק עמכם את התרשמויותיי. חתולי מתנסה ורץ לספר לחבר'ה...

בורז'ואה היא כנראה חברת הדראגסטור (כלומר עממית) האהובה עליי (אולי ראש בראש עם פופה שהם גם מצוינים). בכל מקרה, בורז'ואה בעיניי חברה שמשקיעה במוצרים, בעיצוב ובחדשנות, ובמחירים באמת אפשריים. אם אתן עוקבות אחריי בוודאי שמתן לב שאני מאוהבת בפריימר שלהם, בצללית הקרם שיש לי, ובעפרונות העיניים.
האמת שבמוצרי השפתיים שלהם טרם יצא לי להתנסות, ולכן שמחתי לקבל 2 גוונים מהשפתון החדש - Rouge Edition Velvet, המתואר כך: שפתונים נוזליים, בעלי צבע חזק ומשופר בגימור מאט. מעניקים תחושה קלה ונימוחה במיוחד על השפתיים. השימוש והמריחה קלים ונוחים, ועמידים עד 24 שעות.



הצבעים שיש ברשותי יפיפיים ועל-זמניים:
01 Personne ne rouge - אדום קלאסי, בוהק, בסגנון Old hollywood שלדעתי יתאים במיוחד לאיפורי פינאפ או לאירועי ערב. להלן הדגמה שלו באור טבעי ובאור מלאכותי, לעומת אדומים נוספים שמזכירים אותו. משמאל לימין:
Ysl - glossy stain 10
Lancome - scarlet blaze 
Mac - viva glam rihanna
Bourjouis - 01


02 Frambourjoise - גם הוא צבע חזק ועשיר, אדום עם נטייה לורוד. מתאים מאוד לערב וגם ליום שבו מתחשק קצת לבלוט.
וכעת להשוואה בין שני הגוונים (משמאל 01, החמים, מימין 02 הקר יותר): 

 החברה מתארת את גוון 02 בציוריות כ״אדום שהולבן קלות על ידי השמש״, ואני נוטה להסכים! הוא גרסה מרוככת ועדינה יותר של 01, ושניהם שייכים למשפחת הגוונים החביבה עליי.

לאחרונה אני מאוד מתחברת לטרנד של שפתיים מאט, טירוף שלדעתי התחיל עם הוולווטינס של ליים קריים וממשיך להכות גלים. כפי שציינתי בפוסט השפתונים הבוהקים של מאק, לפעמים דווקא בקיץ בתוך הטירוף של הלחות, הגימור המאט והקטיפתי נותן תחושה נעימה במיוחד. אגב, כאשר התנסיתי בשפתון החדש לראשונה, שאלתי את ד"ר נצנוץ מה דעתו והוא ענה לי: "יפה אבל קצת מאט, לא? זה לא אמור להיות מבריק?"
אז התשובה היא- לא, זה לא חייב להיות מבריק, וכן, ההבטחה לגימור מאט קטיפתי מקוימת במלואה.

מה לגבי שאר ההבטחות - והתרשמויותיי מהשפתונים?
האריזה המרובעת אלגנטית ונוחה לשימוש. השפתון אכן נוזלי, כלומר מגיע באריזה שלרוב מאפיינת גלוסים, עם מברשת ספוגית קטנה בצורת לב המקלה מאוד על ההנחה, ומאפשרת לשרטט בנוחות ובקלות את מתאר השפתיים. 
הגוונים עשירים ומלאים, בעת ההנחה הגימור נראה מבריק אולם תוך כרבע שעה הם מתייבשים לגימור מאט לחלוטין. קיבלתי מחמאות רבות על ההופעה הזוהרת לארוחת שישי!
הריח הוא מתקתק (פטיסרי, מישהו?) אך מאוד חלש ולא משתלט, ונעלם תוך שניות מרגע המריחה.
הכיסוי הוא אבסולוטי - לא מדובר פה בשפתונים שקפקפים ומתנצלים, אלא בזכרי אלפא של ממש!
סוגיית העמידות - ההבטחה ל-24 שעות אינה ממומשת כאן (למען האמת לא נתקלתי במוצרים עמידים ל-24 שעות והרעיון קצת מפחיד אותי... אני רוצה שפתון, לא קעקוע!) - אם כי המבחן שעשיתי הוא באמת קשה: ארוחת שישי! להלן התוצאות לפני-אחרי (הגוון ששומש הוא 02):



ניתן לראות כי השפה העליונה כמעט מושלמת, אולם ישנה איזושהי דהייה לא אחידה בשפה התחתונה. נשארת מעין "מסגרת" או "תוחם" לשפה התחתונה בעוד שבמרכז - פחות. עם זאת חשוב לי לציין לשבח כי לא השארתי סימנים אדומים על כוסות ומאכלים, שזה דבר ששנוא עליי עד מאוד!!! לא הרגשתי שהשפתון יורד ממני אל הסביבה, אלא שהוא פשוט נספג. שתי נקודות אחרונות לציון - בניגוד לשפתונים עמידים נפוצים, וגם לשפתונים לא עמידים בהגדרה אך במרקם מאט, השפתון של בורז'ואה אינו מייבש את השפתיים. כמו כן, הוא קל מאוד להסרה.
להלן הדגמה נוספת עם גוון מס. 1 הפעם (התוצאה דומה):

מלבד נושא העמידות (אשר בואו נודה על האמת, ניתן לחדש ברגע) כל ההבטחות ממומשות - שפתון קליל בכיסוי מלא, גימור קטיפתי וצבעים מקסימים. מתכוונת להתחדש בגוונים נוספים בקרוב...

כעת, לאחר שהתעטפנו באלגנס הפריזאי, בואו נדרים ל - Land down under, אוסטרליה! ממש חתולים מסביב לגלובוס...
עולה חדש וחתיך הגיע ארצה - קו מוצרי השיער של Aussie (האוסטרלים ידועים בחיבתם לקיצורים לשוניים, ו"אוזי" הוא כינוי חיבה ל"אוסטרלי". חמודים כל כך...)
המותג לא לוקח את עצמו ברצינות יתרה, ומפרסם את עצמו בצורה קלילה והומוריסטית עם אמירות בסגנון: שיער מדהים זה לא הכל בחיים, אבל צריך להתחיל מאיפשהו... תכלס!
אירוע ההשקה נערך לאחר אליפות היורוליג המדהימה בה מכבי ת"א זכתה ואני איבדתי בערך שנתיים מהחיים מרוב לחץ. הייתי בכזה היי שאפילו התאפרתי בצהוב-כחול עם פלטה של מאק (האמת שהתוצאה הייתה קיצית וחמודית). אשמח להכין עבורכם מדריך במידה ותהיה התעניינות: 



אבל את מי אני מעניינת?! שיער!!!
אז ככה - יש לי שיער באורך בינוני, דק למדיי אך לא דליל. כלומר יש לי שיער, אבל הוא ממש עדין ולכן אני מחפשת מוצרים שיגבירו מעט את הנפח מבלי לתת לי פריז מטורף. אינני צובעת את השיער ולכן הוא גם לא פגום או יבש במיוחד. בחודשים האחרונים אני נמנעת משימוש במרככים/קונדישינרים למעט פעם ב... ומשתדלת להשקיע יותר ב - Leave-in treatments כגון סרומים/שמנים לשיער, וכמובן פעם בשבוע מסיכה אינטנסיבית.



המוצרים מגיעים באריזות לבנות מעוצבות בצורה צנועה, עם הטבעה חמודה של קנגורו סביב הפקק וכמובן במרכז הלוגו. יש להם חזות על-גבול-הרפואית וריח מתקתק שמזכיר לי מסטיק בזוקה! הבנתי שהדעות לגבי הריח חלוקות, לי זה ממש לא מפריע. להיפך, לאחרונה אני מעדיפה ריחות מוחלשים ועדינים ככל האפשר.
בהתחלה לא הבנתי מדוע הם לא מגיעים באריזת משאבה שאני תמיד מעדיפה במקלחת, אולם לאחר שימוש הבנתי שהם יחסית סמיכים ולכן לא מתאימים למשאבה.
שמפו Miracle moist - עמוס במרכיבים חיוניים כגון שמן אגוז מקדמיה, גליצרין, מגנזיום ועוד דברים מסובכים לקריאה. הצטערתי לראות כי הוא מכיל טרטזין אשר אמור להיות פחות סימפטי, אולם לאחרונה הבנתי כי טרטזין מסוכן רק לאכילה כך שאלא אם אתן מתכוונות לשתות מהשמפו - מצבכן טוב. השמפו מקציף בצורה נהדרת, ואף נשטף בקלות - יש שמפואים שלא משנה כמה אני שוטפת, אני עדיין מרגישה כובד בשיער... בכל מקרה הוא קליל ומנקה את השיער בנעימות רבה.
מסיכת ה-  Minute Miracle Reconstructor 3 היא לדברי החברה, המוצר הנמכר ביותר של Aussie, ומכילה תמצית שיח מנטה אוסטרלית שאמורה להוות קסם שיער מיוחד. מה שאהבתי במיוחד זה את העובדה שצריך לחכות רק 3 דקות!!! למי יש כוח להיתקע באמבטיה 10 דקות בשביל מסיכה? היא מאוד יעילה, מרככת את השיער והופכת אותו לקל לסירוק. עם זאת אני לא ממליצה להשתמש בה (או בכל מסיכת שיער) ברמה יומיומית כיוון שזה מכביד על השיער והופך אותו שומני. נראה לי שפעם בשבוע זה ממש מספיק...

הקומבו של השמפו והמסיכה היה מאוד נעים לשימוש, והופתעתי לגלות ששיערי הדבלולי הואיל להסתדר בגלים רכים ובוהקים בסגנון Beach waves, משל הייתי גולשת אוסטרלית שזופה וחסרת דאגות!!! לשיפוטכם, ללא שימוש במכשירי עיצוב (וללא איפור, אופסי):



המרכך Miracle moist הועבר אחר כבוד לאחותי המצהיבה את שיערה דרך קבע והוא יבש, דק ונוטה לקשרים, ולכן מהווה קהל יעד מצוין עבור המרכך. התרשמותה הבלתי תלויה - הריח נחמד ומסטיקי, מתאים לאוהבי הז׳אנר. האריזה חמודה ונוחה לשימוש. המרקם של המרכך מעט מימי ולא משחתי, והוא מרכך את השיער אבל לא בצורה ש״מפילה״ אותו, כלומר יש לשיער עדיין כוח התנגדות. הוא קצת מקל על הסירוק. להלן ראשה החמוד בהופעת בכורה בבלוג, עם שיער רטוב, ולאחר ייבוש:

אז זו היתה חוויית המשתמש שלי במוצרים החדשים של אוזי ובורז'ואה שיצאו לשוק, אשמח לשמוע האם יצא לכן להתנסות במוצרים ומה דעתכן עליהם. 

טה טה,
חתול נצנוץ!

5 תגובות:

  1. כמה יפה לך האדום האלגנטי בובה!

    השבמחק
  2. אוף הגבתי וזה נמחק :( נראה אם אצליח לשחזר...

    אהבתי עלייך מאוד את השפתונים. אני מחכה לשלישייה שהזמנתי השבוע. בד"כ אני לא הולכת עם גוונים כאלה בולטים אבל לא יכולתי להתאפק, הם כאלה מיוחדים!
    ומפתיע כמה שהאיפור הצהוב הזה לביש! אהבתי מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההשתדלות להגיב פעמיים!!! גם אני הופתעתי, אבל זה מתאים לעישון כמו כל צללית בהירה... ואת לא מבינה כמה מחמאות קיבלתי... הסמיקו לי השפמפמים החתוליים

      מחק
  3. השיער מהמם, ממש.
    אני גם התבאסתי מהטרטזין וה-SLS, ומעדיפה מוצרים ללא המרכיבים הללו. מצד שני, השיער באמת נראה נהדר אתם...

    השבמחק
  4. לא כל כך מסכימה שהריח של השפתון בורז׳ואה הוא מתקתק, לשפתון שלי יש ריח כימי נוראי שמזכיר מתכת, וזה ממש מבאס אותי ומונע ממני להשתמש בהם. כבר חשבתי שקיבלתי מוצר מקולקל, אבל ראיתי שזה נכתב על ידי חלק מהבלוגריותץ מוזר שרק לי זה כל כך מפריע

    השבמחק