יום שלישי, 13 במאי 2014

ליפסטיקים של מאק לקיץ: השביעייה הסודית

היוש חתלתולים!

למרות הבלבול שחל השבוע עם הגשם שקפץ לבקר, אין מנוס מהתובנה שהקיץ, שנוא נפשי הגיע. 
בכלליות, הקיץ לדעתי הוא אויבן הגדול של חובבות האיפור. למי יש כוח להשקיע באיפור מעושן אם ברגע שתצאי החוצה תיראי כמו רקון שעבר פרידה?! הכל נוזל, מקריס - שלא לדבר על כך שברגע שמורחים קרם הגנה על הפנים זה מוסיף שכבה דביקה ועומס על הפנים.

פיתרון מוצלח לכך היא השקעה במוצר שפתיים מוצלח. אודם שמקפיץ את הלוק ומושך את המבט לכיוון השפתיים, מעניק מראה מאופר ומושקע בשניות, כך שאף אחד לא שם לב שבעצם התעוררתי לפני רבע שעה...

בחרתי בקפידה מאוסף המאקים שלי, 7 גוונים שאני אוהבת במיוחד ללבוש בקיץ. השתדלתי לתאר אותם ולצלם אותם גם בקופסא, גם מוסווצ'ים וגם עליי - אל תסתנוורו, אני לבנה ביותר לאחרונה. כמו כן תיארתי את המרקמים השונים.
אני מציגה לכם את המוצרים על מראה מאוד נקי, עיניים בגוונים טבעיים מפלטה של מאק (Stroke of Midnight - Cool) ומסקרה בלבד (אם תרצו מדריך אכין בשמחה. מזמן כבר לא עשיתי). אין עליי מייקאפ בתמונות, רק קונסילר מאיר כי כמו שאמרתי, בקיץ אני ממש סובלת מהעמסה של הרבה מוצרים. גם השיער הוא פשוט 2nd day hair מבולגן...  (לא נראה לי שיהיו שאלות לגביו, LOL). אני יודעת שהמלצתי על שימוש בתוחם, אבל מכיוון שרציתי להראות את הגוון המדויק של כל מוצר, השתמשתי אך ורק באודמים ללא תוחם מתחת.

הבה נתחיל!

הצבע הראשון שאני מציגה הוא - Milan Mode במרקם Lustre (שקפקף, גלוסי וניתן לבנייה), צבעו ורוד-מג'נטה, עם נצנוץ כסוף עדין. מתאים ליומיום - לעבודה וסידורים.
 וככה הוא נראה עליי (פרצוף זועף משום מה):
 
הגוון הבא הוא קצת יותר בולט - Flamingo הוא ורוד עם תת גוון קורלי ו-feel צהבהב משום מה (!). אטום, בהיר אבל יש בו משהו ניאוני. גם הוא במרקם Lustre אבל מעניק הרבה יותר כיסוי. לימים בהם מתחשק קצת יותר נוכחות!



הגוון הבא גם הוא ממשפחת הוורודים, אבל הוא ורוד-אדמדם-כתמתם: Crosswires. הוא במרקם Creemsheen (קרמי, פיגמנטי מאוד, ללא שימר). השם שלו משעשע בעיניי כי הוא באמת בולט אבל לא צעקני כלל. הכתמתמות שבו הופכת אותו לחביב עליי במיוחד לעונת הקיץ החמה. זריקה של צבע...


ועכשיו נתחיל עם התותחים הכבדים... בהמשך לכתום, Vegas Volt הוא אחד הכתומים המוצלחים של מאק, ופשוט זועק: קיץ!!! האמת שהתמונה לא עושה עימו חסד. במציאות הוא יותר בוהק. צבעו כתום-קורל משגע בגימור אטום. המרקם שלו הוא Amplified (כיסוי אטום ומלא אך לא מייבש כמו מרקם מאט).





האם יש יותר קיצי מ- Impassioned המקסים? ורוד-אדום ניאוני לוהט, גם הוא במרקם Amplified ומעניק כיסוי מושלם במשיחה אחת. איתו באמת לא צריך שום דבר חוץ ממסקרה! הוא גם ממש רך ונעים לשימוש... בא לך שכל העיניים יהיו עליך? זה האודם בשבילך!




גרסא "רגועה" יותר של Impassioned, עם אותו וייב לוהט אפשר למצוא באהבה חדשה יחסית אצלי - Speak lousder. הוא פחות מבריק, יותר רגוע, ורוד נקי עם תת גוון כחול. פחות קורלי מ - Impassioned, ומתאים לימים שבהם מתחשק ורוד כהה וחזק אבל לא ניאוני. המרקם שלו הוא Creemsheen - תענוג למריחה!


ואיך אפשר לסגור את הרשימה בלי אדום אחד?! האדום שלי לקיץ הזה הוא במרקם מאט, נכון, הוא מייבש אבל יש לי כמה טיפים מועילים בסוף הפוסט. האדום-כתום הזה בשם Dangerous, מתאים לימים לחים שבהם רק המחשבה על גימור מבריק מעבירה חלחלה... הוא קיצי, זוהר ומגניב! וסוחט מחמאות ידוע...


והנה תמונות של כולם מוסווצ׳ים זה לצד זה, למקרה שתהיתם על ההבדלים ביניהם:
Dangerous, Speak louder, Impassioned, Vegas volt, Crosswires, Flamingo, Milan Mode

Dangerous, Speak louder, Impassioned, Vegas volt, Crosswires, Flamingo, Milan Mode


וכעת לכמה טיפים מעניינים למי מכן שבא לה להפציץ באודם עם נוכחות:
על מנת להכין את השפתיים מומלץ לעשות להן פילינג קל על מנת להוריד את היובש. אני נהנית מאוד מהסקראב הקוריאני מבית Tony Moly - משפשפים כמות זעירה על השפתיים למשך כ - 30 שניות, שימו לב, השפתיים מאבדות תחושה לכמה שניות. כששוטפים את הסקראב מתגלות שפתיים חדשות ורכות למגע! תענוג.

כמו כן, במיוחד כשמשתמשים בשפתונים מייבשים, עמידים או במרקם מאט, אני ממליצה מאוד על פריימר לשפתיים. אני משתמשת בפריימר של מאק, שנראה קצת כמו הסטיקים שמגיעים בשפתונים עמידים דו צדדיים אבל זה לא סתם וזלין! הפריימר מחליק את השפתיים ומכין אותן לאודם ואפילו משפר עמידות. מומלץ!

מקווה שנהניתן לראות את אוסף המאקים הקיציים שלי, האם יש לכן חלק מהם? אשמח לשמוע מכן!
כמו כן אני ממליצה מאוד לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג
ולעקוב באינסטגרם: stavkb@
כיוון שבפוסט הבא תעלה הגרלה שווה עבורכם - העוקבים של הבלוג!!!

נשיקות,
חתול נצנוץ.






12 תגובות:

  1. פוסט מקסים בובי!! אהבתי את כל הצבעים, אבל אני הכי מתחברת לכתמתמים שבחבורה..
    אני חולה על כתומים בקיץ!!!
    נ"ב- איפה morange בכל הסיפור?!? חוצפה!

    השבמחק
    תשובות
    1. מתי שהוא יהיה לי את כל הסטנד, אל דאגה 😊

      מחק
  2. פוסט נהדר!אין ספק שאני חייבת להשלים כמה כדי להגיע לשביעייה הסודית.. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שבע זה מספר טיפולוגי 😹 קדימה לעבודה!

      מחק
  3. וואו פוסט מהמם!!
    אני ממש אוהבת מוצרי שפתיים בכל הגוונים והסוגים כך שקשה לי להחליט איזה הכי אהבתי :) יש כאן פשוט גוונים מקסימים שמחמיאים לך מאוד!
    ומה זה הסקראב ההורס הזה? כל כך נכנס לרשימה שלי מאיביי!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שאהבת!!! יש לינקים לסקראב בתגובות

      מחק
  4. מהמם! הדיינג'רוס עכשיו מאוד מסקרן אותי.
    את הוגאס וולט יש לי והוא עוד לא יצא מהקופסא, בדיוק מחכה להתחממות הרלוונטית הזו.
    עשית לי חשק לפוסט אודמי מאק!

    השבמחק
    תשובות
    1. אשמח לקרוא את מחשבותייך בנושא ולהיחשף לאוסף שלך לקיץ!

      מחק
  5. נראה לי שיש לנו טעם דומה בבחירת השפתונים! בגדול אהבתי את כולם וגם הכרת לי כמה גוונים יפים שאבדוק בביקור הבא במאק. הכי מסקרנים אותי השניים הראשונים, כי עם כל האהבה שלי לשפתונים הבוהקים והדומיננטיים, ביומיום אני נוטה לגוונים רגועים יותר ומרקם לאסטר והקרימשין הם המועדפים עלי.

    השבמחק
  6. מדהים עושה לי חשק לכולם!!!

    השבמחק
  7. מדהים עושה לי חשק לכולם!!!

    השבמחק