יום חמישי, 1 במאי 2014

מועדפים אפריל 2014

היי חתלתולים,

איך שהזמן עובר כשנהנים... אפריל חלף בשיא המהירות, ולא רק כי יש בו 30 ימים ולא 31...
חודש מלא התרחשויות. חגגנו את פסח ושברנו שגרה, מזג האוויר התחלף סופית ואבסולוטית (איכס!), וחגגתי גם יום נישואין שלישי וגם יום הולדת 30!!! יש המון שינויים מרגשים באוויר...

את יום הנישואין חגגנו במסעדת אמורה מיו, מסעדה איטלקית מעולה ברחוב אבן גבירול 100 בתל אביב. אנחנו תמיד חוגגים שם יום נישואין, זוג מבוגר שכמונו... מנות מומלצות: סלט קפרזה עם פוקצ'ה, ופסטה ג'ודיתה: פטוצ'יני ברוטב תרד, עגבניות וגבינת מסקרפונה טרייה. הפעם אין תמונות של אוכל למזלכם, חתלתולים חזרזיריים, אבל יש תמונה של מתנת יום הנישואין היפה והמרגשת שקיבלתי מד"ר נצנוץ היקר שלי: שרשרת עם תליון חמסה מזהב לבן, ובתוכה עין עם יהלום זעיר (כמובן, נגד עין הרע, טפו טפו טפו):



השרשרת נקנתה ברשת "הבורסה לתכשיטים" למי שרוצה לדעת, ואני מאוד מאוד אוהבת אותה ולא מורידה אותה מאז. היא מצולמת על מעמד טבעות בצורת חתול שקיבלתי (בין השאר) ליום ההולדת.
אני מאוד אוהבת חמסות, אולי זו חשיבה מאגית ולא לוגית אבל אני אוהבת לחשוב שיש עליי הגנה כלשהי. יש לי עוד חמסות באוסף התכשיטים, אחשוף אותן בהמשך. בכל מקרה השרשרת היא לגמרי אחד מהפייבוריטים של אפריל!

אירוע משמח נוסף שחגגתי היה - יום הולדת 30! יש מי שיגיד שזה גיל שרק מציינים ולא חוגגים, אבל אני הגדלתי לעשות וחגגתי פעמיים! בערב האירוע חגגתי עם חברות בויקי כריסטינה במתחם התחנה - טאפאס בר מדליק עם אוכל טעים ואווירה ברצלונאית, כולל נגני גיטרה ספרדית בלייב וקנקני סנגרייה בטעם אותנטי. החגיגה השנייה התרחשה שבוע אחרי, עת אחותי היקרה חזרה מתאילנד כך שחגגתי עם קבוצה מובחרת נוספת ב"קפה איטליה" בתל אביב... נכון, אין תמונות אבל זה עדיף בשבילכם, אמליץ על סלט עגבניות ופטה, פסטה ירוקה בגורגונזולה וצנוברים, וטירמיסו מהטובים בעיר. כן, קיבלתי מתנות שוות... רוצים לראות? ;)

אז... אחרי החפירות אודות חיי המשעממים, הבה נתמקד בעיקר: במה השתמשתי הרבה החודש?!

ככה. אני שונאת שחם. שונאת קיץ, שונאת להזיע, שונאת להיות בשמש, אני שונא דרדסים!!!...... מאוד לא "בלוגרי" מצידי, אני יודעת... הרי הייתי אמורה עכשיו לקפץ בבגדים פסטליים, בעודי אוחזת כלבלב ולזמרר "קיץ! ים! אושר!".... ממש לא. בשבילי בקיץ - כמה שפחות, ככה עדיף. קלילות ומינימליזם!!!


בקיץ, בשמים מתוקים, עשירים וכבדים מעוררים בי חלחלה. במקום זאת, אני מחפשת את הריחות הפרשיים, הקלילים והעדינים ביותר שבנמצא. כאלה שרק מי שמחבק קרוב יכול לרחרח... החודש מצאתי את עצמי מושיטה יד לבושם של Replay, בשם Eau de toilette for her כי הוא פשוט עונה על כל ההגדרות שציינתי. הוא לא עמיד בטירוף אבל יש לו פשוט ריח טוב ונעים של מקלחת, ולא סתם מקלחת - מקלחת של לחזור מהעבודה באוטובוס של יום חמישי בערב ולרוץ למקלחת כאילו חייך תלויים בכך. כן, נראה לי שזה מסכם את העניין.



מכירים את זה שבקיץ פשוט מרגישים... מטונפים?! הכל דביק, מגעיל ומעצבן. ג'ל חיטוי לידיים מעניק לפחות אשליה של ניקיון רגעי... הג'ל הזה מבית Bath and Body works הוא אחד מתוך אינספור ניחוחות נפלאים של המותג החו"לי, והריח Vanilla Bean הוא מהדורה מוגבלת של החגים. יש לו ריח ונילי אבל לא בחילתי אלא סוג-של-מרענן, יש לו צבע ירוק חמדמד ואריזה עם איילים. מבטי הקנאה כששולפים אותו מהתיק הם רק בונוס... שפשוף קל ונעים של הג'ל בין כפות הידיים ומרגישים נקיים ורעננים (יחסית).


לקראת גיל 30, אין ברירה אלא לעדכן את שגרת הטיפוח ולהתחיל לשלוף תותחים כבדים. את הסרום של ג'יג'י קיבלתי בהשקה של סדרת ביופלזמה, והוא הסרום הראשון שאני ממש מתמידה איתו (שזה כבר הישג)! קודם כל אני מאוד אוהבת את העיצוב הנקי של המוצר, התכולה ארוזה בתוך בקבוק מזכוכית חלבית כבדה ואיכותית ובאריזת משאבה סטרילית ונוחה לשימוש. הסרום עצמו נוזלי וקליל מאד, נספג במהירות ומותיר שובל של ריח מלפפונים עדין ונקי. הוא מעניק לעור תחושת רווייה נעימה ומכין אותו לקליטה של קרם לחות, בקיצור אין לי מה לומר. הצלחה.


גם אם אין חשק להתאפר יותר מדי, קונסילר חייבים לשים! בלי קונסילר אני נראית עייפה, כבויה, שחוטה ואפורה, ועם קונסילר - הידד! מראה פקוח, ערני, מואר וחי! אני יודעת שהבטחתי פוסט ייעודי על קונסילרים, אבל החודש השתמשתי בעיקר בקונסילר fit me של מייבלין בגוון 20 שנרכש בברצלונה (במחיר פעוט של כ-6 יורו).פייבוריטית נוספת שלי מהחודש היא המברשת בה השתמשתי להנחת קונסילר, והיא מברשת הקבוקי הקטנה של   Everyday minerals. מושלמת!!! הצורה שלה מותאמת בדיוק לשקעים שמתחת לעיניים והיא מטשטשת את הקונסילר בקלות ובדיוק. איך חייתי בלעדייך, נסיכה?!
לגבי הקונסילר - אין אותו בארץ וכנראה גם לא יגיע אבל נדמה לי שראיתיו באתרים הבריטיים. קונסילר אש!!! מגיע באריזת גלוס נוחה לשימוש, מרקם קרמי, כיסוי מלא והגוון מושלם לי. הוא לא "רטוב" יתר על המידה כך שאם אתן כמוני ומתחלחלות מהמחשבה להתחיל להעמיס שכבות בבוקר יום חול, דעו לכן שהוא מתקבע בצורה נהדרת גם ללא פודרה. הכנתי אפילו דמו:
Maybelline fit me - 20 demo

הקיץ הוא שעתם היפה של הגלוסים. יש משהו בשילוב של עור שזוף עם שפתיים בוהקות במראה רטוב, שפשוט מרגיש נכון... מה גם שבחורף אני לא סובלת את זה, כשהרוח מעיפה את השיער והוא נדבק לליפ גלוס... איזה סיוט. בקיץ, לעומת זאת, אין מושלם יותר מהמראה הבלתי מתאמץ של גלוס שקל לזרוק בתיק ולחדש במהלך היום. גלוסים שאהבתי החודש:
ג'וסי טיוב של לנקום בגוון - Exotic Bomb. קלאסיקה מודרנית. גלוס חלקלק וטעים בגוון אדמדם קיצי, באריזת טיובה נוחה לשימוש. יש בו נצנצים זעירים שגרוסים דק-דק, והוא אפילו מטפל קצת ביובש (או לפחות נותן אשליה שכן...)


איך הוא על השפתיים?

Lancome juicy tube - Exotic bomb swatch

מוצר שהוא לעולם לא מאסט, אבל תמיד כיף להשתמש בו הוא היילייטר. יש לי אוסף מכובד של היילייטרים ושימרים במגוון תצורות ומרקמים, ואין לי ספק שאקדיש להם פוסט בעתיד. כל חודש יש לי אהבה חדשה, והחודש הושטתי את ידי לא מעט אל ההיילייטר מסדרת  Extradimention skinfinish של מאק בגוון Fairely precious. סדרה מצוינת של מוצרים במרקם מבריק במיוחד, בגימור מטאלי שמעניק מראה מלוטש ואפילו מעניק כיסוי. הגוון הוא ורדרד-אפרסקי מקסים ואני מאוד אוהבת אותו גם כצללית או כהארה בפינת העין/על עצם הגבה, 2 במחיר 1.


והנה סוואצ'ים, לסיכום החלק האיפורי של הפוסט - לנקום, מייבלין, מאק:


אז אלו המוצרים שכיכבו אצלי בחודש אפריל הגדוש והכיפי, אנחנו בפתחו של חודש מאי ואני מאחלת לכולכן סופ"ש מקסים, ותיהנו מכל רגע (של מזגן)! אגב לגבי ההגרלה - היא מעט מתעכבת בגלל השביתה בדואר ימח שמם, אבל בקרוב מאוד יעלו פרטים!!! הישארו בסביבה!!!

נשיקות,

חתול נצנוץ.









8 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את באת' אנד בודי וורקס וחבל שאין לנו אותם בארץ, כי אני חושבת שיש להם איכות להציע :) הגלוס של לנקום ממש יפה ומתוקי עלייך.. והיילייטר.. גם אני לא יכולה בלעדין ;) יש לי את מרי לומנייזר ואני מאוהבת קשות. על הקונסילר הזה של מייבילינן שמעתי רבות ונראה שהוא אכן מצדיק את ההתלהבות. ינוסה בהזדמנות.. בהזמנה/טיסה הבאה.
    פוסט מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה MJ! יאללה בואי נייבא את באת אנד באדי, כמה אפשר להיות תלויות בטובות של אחרים?!

      מחק
  2. אחלה מוצרים בחרת :) האקסטרה דיימנשן של מאק הורסים, עם זאת מנצנצים שלי מדי :P והקונסילר נכנס לוישליסט שלי עוד כשראיתי אותו לראשונה ביוטיוב ואת רק גרמת לי לרצות אותו יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח ממכורת קונסילרים אחת לאחרת... אני חייבת להגיד לך שהוא לדעתי יותר מתאים ליומיום מאשר ה-age rewind של מייבלין שהוא מעולה, אבל אם אני משתמשת בו ללא מייקאפ זה נראה כאילו יש לי פשוט מסיכה מסביב לעיניים - כי הכיסוי שלו כזה מטורף. הפיט מי יותר קרמי ונטמע טוב יותר בעור, כי כן! ביומיום אני לא שמה מייקאפ! כלומר ביומיום של שרב... לגבי האקסטרה דימנשן הם מאוד לא מנצנצים בעיניי, הם פשוט מבריקים בצורה על גבול הפלסטיקית.... ואני אוהבת את זה!!!!!!!!!!!!!!!! תני להם צ'אנס נוסף :)

      מחק
  3. חולקת אתך את אותו הקונסילר באותו הגוון :-)
    הריח נואל פשוט מושלם וממש באסה שלא העמסתי ערימות ממנו כי התאהבתי לגמרי!!!

    השבמחק
  4. אני גם מאוד אוהבת את האקסטרה דימנשן של מאק! אחד האהובים עליי! ואני גם לא מזמן התחדשתי בFIT ME אבל לקחתי גוון כהה בשביל הצללות רטובות. נראה לי שאני אלך בעקבותך ואקח אחד גם בגוון שלי :P

    השבמחק
    תשובות
    1. רעיון מעניין ולפי הזכור לי, את חייבת לי פוסט הצללות

      מחק