יום חמישי, 19 ביוני 2014

מעושנת, מנוצנצת, מבושמת


היוש לכולם, 

היום אני מגישה לכם פוסט ״בלגן״ שמערב כמה דברים מעניינים שעשיתי לאחרונה - מדריך לאיפור מעושן הכי קל בעולם!!! בישום, בילוי וגם לק חדש שהתאהבתי בו.


אני רוצה להתחיל מהנושא של האיפור המעושן. יש אינסוף טכניקות, מוצרים, גישות וטיפים ליצירת המראה הזה שהוא אחד הפופולריים והאהובים ביותר, ואני מוצאת שהוא מחמיא לעיניי העגולות (ובעצם לכל סוג עין). בחרתי להראות את הדרך הפשוטה ״לעצלנים, שאותה העתקתי מלא אחרת מקיארה פרנגי, בלוגרית-על איטלקייה. לפני כשנה היא העלתה לבלוג שלה את הדרך בה מאפר על כלשהו יוצר עליה איפור מעושן:


שתי טיפות מים! תמונה מכאן
אהבתי ואימצתי. מילת המפתח היא - פשטות! כל מה שצריך זה:
- עיפרון שחור רך אבל מתקבע (אני השתמשתי בעיפרון של בורז'ואה שאני מאוד מאוד אוהבת - יעיד על כך הגודל שלו), וראינו אותו בפוסט הזה.

צללית קרם שחורה. אני משתמשת (כמו קיארה, דה) בצללית מיריפיק מסדרת אילוז׳ן ד׳אומברה הידועה של שאנל. מדובר בצללית שחורה מנצנצת במרקם קופצני בין ג׳ל למוס, קשה להסביר מבלי להתנסות. אפשר להשתמש גם בפיגמנט דחוס בגוון שחור או כחול כהה.
 

הצעדים הם כדלקמן:



תוחמים בעיפרון השחור את קו המים התחתון והעליון, ממש משחירים את קו הריסים.

לאחר מכן ממלאים את שטח העפעף ועוצרים קצת מתחת לקפל באותו עיפרון. לא חייבים לדייק מכיון שמיד נטשטש אבל לכן חשוב שהעיפרון יהיה רך במידה ולא ישרוט את העפעפיים.

מטשטשים היטב את העיפרון גם על העפעף וגם על קו הריסים עד הקפל. בשלב זה טובלים מברשת בצללית מיריפיק של שאנל ופשוט טופחים אותה בנדיבות על העפעף העליון עד קבלת צבע רווי ואטום (במיוחד קרוב לשורשי הריסים). כנ"ל גם בקו הריסים התחתון - מטשטשים כלפי העפעף התחתון.
בשלב הזה ניתן לקנות נשורת עם מגבון מתחת לעין, לחזק את העיפרון השחור בתוך העין ולהוסיף מסקרה שחורה. סה טו! קל, מהיר, פשוט וגורף מחמאות! מה שטוב לקיארה טוב לחתול נצנוץ...


לא הכי מדויק אבל איפור מעושן לא חייב להיות תמיד מושלם.. מקסימום תגידו שהלכתן על לוק נערת המסיבות הפרועה!
 
את האיפור הזה ״לבשתי״ להשקת בית לאוקסיטן במתחם שרונה, מתחם בילויים חדש ופתוח בתל אביב, במרחק הליכה מרכבת השלום. 
לאוקסיטן זו אהבה, אם תרצו - פרובנס בלב המזרח התיכון. ניחוחות מפתים, מרקמים קלילים אך מזינים ויוקרה נוטפת מהחנות החדשה! 
בקומה השנייה עתיד להיפתח ספא שיעניק טיפולים מפנקים.
צילמתי חלק מהסדרות החביבות עליי:

 
ורבנה - ניחוח לימונית קליל ומרענן, המוצרים הראשונים שרכשתי מלאוקסיטן היו מהסדרה הזו. צפו אזכור בפוסט האמפטיז הממשמש ובא.


שקדים - סדרה ממכרת, עשירה ונהדרת!!! שמן הרחצה כבר נסקר בפוסט אמפטיז, נוסף מאז מחדש ואני מאוד מתפתה להוסיף לו חמאת גוף.

לאוקסיטן השיקו סדרת בשמים, ממנה התאהבתי בבושם orchid and neroli כבר מהתזה ראשונה:
 

נעשיתי בררנית מאוד בבשמים לאחרונה ולא היתה מאושרת ממני לגלות את הבושם בגרסתו המוקטנת בשקית המתנה שקיבלנו באירוע. כבר שנים שאני מכורה לניחוח סחלבים ומסתבר כי הנרולי, בדומה לסחלב, משתייך למשפחת הפרחים הלבנים. מרכיבי הבושם מכילים בנוסף הדרים, אפרסק, מאסק ואיריס. הולכת להנות ממנו מאוד! מחירו 269 ₪.
 
אסכם את הפוסט בהמלצה על מותג לקים עצמאי ומדליק בשם ublime$ לחובבות הלקים המיוחדים. 
הגוון שהתקבל לסקירה, ice cream and macarons מעורר תיאבון ולא רק בגלל שמו המתקתק:
מדובר בטופ מנצנץ בפורמולה ג׳לית עם גליטרים בגדלים שונים בתוך בסיס שקוף, הדרך הכי טובה להגדירו הוא אבקת כוכבים מבוקבקת!!! הגימור הוא מבריק במיוחד, פה הוא מצולם על רקע upper east side chic של אנני שלהזכירכם אני אוהבת במיוחד.

הלקים של סאבליים טבעוניים, אינם מנוסים על בעלי חיים, תוצרת הארץ ובמיוחד - לא שגרתיים, כאלה שלא תמצאו על כל לקלקנית בסביבה. כמו כן הם "חופשיים מה- 5" (five free) כלומר אינם מכילים את חמשת הרעלים הנפוצים בלקים! מה טוב! ניתן להכיר אותם בפייסבוק ולרכוש באטסי. ממליצה לחפש שם אופציות צבעוניות ומקוריות למניקור הבא שלכן! כמו כן,  אורית בעלת המותג, מפליאה ליצור שילובים מיוחדים לפי בקשות אז אם חלמתן על לק מיוחד - שווה לבקש!

אגב אם טרם עשיתם לייק לעמוד הבלוג, אשמח מאוד, זה קל ופשוט ממש כאן.

נשיקות,
חתול 

5 תגובות:

  1. האמת של'אוקיסטן מעולם לא עשו ולא עושים לי את זה, לא יודעת למה. ממש אהבתי את האיפור המעושן שלך דווקא כי הוא כל כך פשוט ובסיסי, הכי הטעם שלי ! :) אהבתי מאוד גם את הנייל ארט ואין ספק שהלקים של סבליים יעברו בחינה עמוקה מצדי. בכל אופן, ניהנית לקרוא סתם פוסטים ומצפה ממך למדריכים נוספים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, התלבטתי רבות אם להעלות כי ממש מצחיק כמה שזה פשוט ומצד שני - יש לזה אפקט! תישארי!

      מחק
  2. איך אני אוהבת את קארה פרנגי! :)) והמראה הזה בהחלט מחמיא לך! אהבתי גם איך ש"לבשת" אותו אתמול.. ;) ללוקסיטן יש ריחות מדהימים! אני אוהבת את האדמונית העדין :) פוסט קסום אהובה! ♡

    השבמחק
  3. פוסט מהמם!
    אהבתי במיוחד את החלק של הלקים;)

    השבמחק
  4. אמרתי לך כבר פנים מול פנים שהאיפור הזה מ א ו ד מוצלח עליך.

    השבמחק