יום שני, 13 במרץ 2017

שינויי מזג האוויר

היי לכולם, מקווה שהיה לכם פורים מוצלח, צבעוני ושמח.

מזג האוויר בפורים תמיד הפכפך ומשוגע - והשנה לא הייתה יוצאת דופן. עד שכבר הצלחתי להשתלט על היובש בכפות הידיים הוא חזר ובענק. נחלצו לעזרתי מוצרי המותג קלירנס המתמחים במתן פתרונות מקצועיים לבעיות כמו יובש בידיים. קרם הידיים הטיפולי איננו זול - 89 ש"ח מחירו - אולם הוא בהחלט מרגיש כמו סוס עבודה. מה חשוב לדעת עליו? זהו קרם המשלב בתוכו מסנני קרינה UVA / UVB להגנה מקסימלית על כפות הידיים מחשיפה לשמש. הקרם מאזן את רמת ה-PH, מעניק לחות לריכוך והרגעת העור, והינו שימושי במיוחד במאבק נגד יובש, אקזמה וגירויים שונים. בנוסף הקרם מכיל ויטמין E המסייע במתן גמישות לתאי העור ונלחם ברדיקלים חופשיים. שמן חוחובה והוא נטול פרפין, ללא SLS וללא שמן מינרלי. משימוש ראשון הבחנתי בשיפור ביובש בכפות הידיים, ועל מנת לתת בוסט של לחות גם לקוטיקולות - אותם חלקי עור יבשים הסובבים את הציפורן - השתמשתי גם בשמן ריכוך ממותג קלירנס, שהשאיר את ציפורניי מטופחות ויפות במיוחד. את מוצרי קלירנס ניתן להשיג באתר גילטי אשר לרגל חודש האישה מציעים מארזים מעוצבים ברוח פמיניסטית ואף מפנקים במחברת מעוצבת מתנה, אייקון מאוהב זה כאן!




אם כבר דיברנו על ציפורניים, בתקופות מעבר אני מוצאת את עצמי סופר מפוצלת בנושא לקים - כבר לא מתחשק לי להפגיז בגוונים ואמפיים של בורדו ושחור, אבל אני עדיין לא בשלה נפשית לגוונים בהירים וקיציים. לכן אני אומרת - אם את בספק, לכי על פאני באני. אותו גוון חלבי-לבנבן ולא מוגדר מכשף נשים ולא בכדי. הוא מחמיא, הוא קלאסי והוא לעולם לא משעמם. חברת OPI הגדילה לעשות והיא מציעה אותו כעת בפורמולה חדשה - אינפיניט שיין. מדובר בלק רגיל כלומר לא בג'ל המחייב מנורת לד או UV והוא אמור להאריך ימים עד 10 ימים על הציפורניים.


הלקים מסדרת אינפיניט שיין מחייבים שימוש בפריימר ובטופ גלוס מיוחדים והם כוללים כאמור את הגוונים האיקוניים והאהובים ביותר של OPI. המכסה שלהם כסוף ולא שחור והם מצויידים במברשת הרחבה האופיינית ללקים של OPI. הלק פאני באני בגרסה הנוכחית לא החזיק עליי עשרה ימים מלאים אלא שבעה לפני הופעת הצ'יפים הראשונים - לרוב לוקח ללק בין יום ליומיים (!!!) להיסדק עליי כך שמבחינתי מדובר בהצלחה. מחירו של הלק 85 ש"ח ברשת אפריל והוא מגיע בטווח של 30 גוונים. אני השתמשתי בפאני באני כבסיס ליצירת לק בטקסטורת שיש ממכרת. מה דעתכם?

אם בניגוד אליי אתם כבר מריחים את הקיץ ורק מחכים לטמפרטורות חמות יותר, חובה עליכם להכיר את הקולקציה החדשה ביותר מבית OPI - קולקציית פיג'י שכל-כולה גוונים של חופש, פנטזיה וקסם. אני מציגה בפניכם שני גוונים פשוט כובשים מהקולקציה החדשה, שאני בטוחה שייראו נפלא גם על פדיקור טרי: polly want a lacquer? גוון לילך אטום ומהמם, ו - Suzy without a paddle, תכלת משגע שמזכיר את האוקיינוס של החופים הקסומים בפיג'י. את מוצרי OPI ניתן להשיג ברשת אפריל.


חדשה מרחיבת לב שאני שמחה מאוד לשתף אתכם בה, היא כי ענקית העיצוב השוודית H&M מרחיבה את פועלה בארץ הקודש והחל מ - 16 במרץ שזה ממש עוד מעט, תיפתח מחלקת HOME בקניון השלום בעזריאלי ובעזריאלי ראשונים בראשל"צ. החנות תכלול מוצרי טקסטיל כמו מצעים, כריות, מגבות ווילונות, נרות במגוון עצום של עיצובים מינימליסטיים וקולעים כמיטב המסורת השוודית, כלי מטבח, מראות, פתרונות אחסון ועוד - גן עדן לחובבי ההום דקור.

שנייה לפני שהחגים מסתערים עלינו עם השקות של בשמים ומארזי מתנה, רציתי לשתף בשני ניחוחות שחדרו לליבי: בושם חדש של ללין בשם mysterious musk הינו חגיגה לחובבות הניחוחות המאסקיים הנקיים, והוא מגיע באריזה פשוט יפהפייה. Laline fine fragrance מגיעים בארבעה ניחוחות כאשר האטרקטיבי מביניהם בעיניי הוא המאסק, הוא עמיד לשעות ארוכות ויכול להוות מתנה יפהפייה. מחירו 189.90 ש"ח בחנויות או באתר ללין www.laline.co.il.

עוד ניחוח שהתחבב עליי מיידית הוא ה - love apple של ספרינג. מדובר בניחוח תפוחי מתובל, לא מתוק מדי ולא סינטתי, אשר הזכיר לי מאוד את ה - winter candy apple האהוב שלי מבאת' אנד באדי וורקס. מארז יום האישה הזה שימח את ליבי עם תחליב גוף, קרם ידיים ובודי ספלאש נעימים וריחניים וכולו נמכר ב - 126 ש"ח בלבד. המארזים של ספרינג יככבו השנה לדעתי כמתנות לחג בשל השילוב בין אריזות יפות, ניחוחות מעניינים ומוצרים איכותיים. לרכישה.

נשיקות וחזרה נעימה לשגרה,
חתולי.


***גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה

2 תגובות: