יום שני, 5 בדצמבר 2016

עגלה מלכותית

היי חתלתולים!

החלטתי שהגיע הזמן לשלב את החלק האימהי שבי בבלוג – בכל זאת, זה חלק מאוד משמעותי בחיי, והרבה מהצופות והקוראות שלי פונות אליי ומבקשות המלצות בנושא אימהות – עגלות, בגדי ילדים, הזמנות מארה"ב של ציוד לתינוקות וכדומה. מעתה והלאה יהיו גם תכנים כאלו בבלוג – אז אם יש לכם שאלות ובקשות אשמח מאוד לשמוע על כך בתגובות בתחתית הפוסט – ואשמח גם לייצר לכם סרטונים בנושא בערוץ היוטיוב שלי. בנימה אישית, התינוק הפרטי שלי הוא כבר פעוט בן שנתיים וזה כל כך מרגש וכיף!

הפוסט היום יעסוק בנושא של עגלות. בתור מישהי שמכורה לסטייל ושיק, עם אנגלופיליה קלה עד חמורה, אני רוצה להראות לכם את "עגלת החלומות" בעיניי. "סילבר-קרוס" הינו מותג ותיק שמייצר עגלות תינוק מאז שנת 1877 וגם אחראי לעגלות התינוק של בית המלוכה הבריטי לאורך השנים (מקדם מכירות מצוין בעיניי). הכרתי את חברת סילברקרוס ישראל בתערוכת בייבילנד 2016  וראיתי שם כמה דגמים מדהימים. התאורה שם הייתה ממש גרועה אז אני מצרפת הפעם תמונות יח"צ, תודה על ההבנה.

עגלת SILVERCROSS WAVE   היא עגלת תינוק רב תכליתית המתאימה לתינוק יחיד, תאומים או אחים בהפרשים קטנים. אני לא יודעת אם ידוע לכם אבל אני חלק מצוות "תאומות איריות" – ביני לבין אחותי יש פחות משנה, אז כמובן שנמשכתי לדגם הזה מיידית. העגלה מגיעה עם מתאמים ומבנה שלדה חזק ויציב המאפשר לה להרכיב 15 וריאציות שונות הכוללות 2 מושבים, 2 אמבטיות לשכיבה, או לשלב אמבטיה ומושב יחד או לחילופין, ניתן להשתמש בה כעגלת יחיד עם סל שכיבה, מושב תינוק או סלקל.


תמונת יחצ

עם זאת העגלה אינה מסורבלת, עגלה די צרה וקומפקטית יחסית לעגלת רכבת כך שהיא יכולה להכנס למרבית המעליות ומאוד נוחה לשימוש ותפעול. אין לי כרגע כוונות לצרף עוד גור אצלנו אבל אם מישהי מכן אמא לתאומים או לאחים בהפרשים צמודים זו עגלה ממש חלומית.
העגלה הכי יפה בעיניי מהמבחר היא .SILVERCROSS Sleep Over:


תמונת יחצ

מדובר בעגלה בעיצוב בסגנון וינטג' בשילוב מראה אורבני ואופנתי, היא מאוד מרווחת ונוחה לנסיעה בכל תנאי שטח ומתאימה עד גיל 3. הדאצ'ס האהובה על כולנו, קייט מבית המלוכה הבריטי בחרה בה כבר לאחר הולדת בנה הראשון. ואם זה מספיק טוב בשביל קייט – זה טוב גם בשבילי!
מה דעתכן על העגלות? ומה דעתכן על שילוב פוסטים בנושאי אמהות וילדים בבלוג? אשמח לדעת מה חשבתן,
אשמח כמובן לראות אתכם בכל שאר המדיות החברתיות שלי - יוטיוב // אינסטגרם // סנאפצ'ט. נשיקות
סתיו

*גילוי נאות: פוסט זה נכתב בשיתוף פעולה עם סילברקרוס ישראל.

2 תגובות: