יום שבת, 5 במרץ 2016

ג'ו מלון לונדון


מזמן שלא התרגשתי ככה מהגעתו של מותג חדש ארצה. בוטיק חדש שכולו ג'ו מלון נפתח בקניון רמת אביב ומביא איתו ניחוח מאופק ואלגנטי של לונדון הכריזמטית. אני אנגלופילית לא קטנה, החל מימי נערותי כחובבת בריט פופ מכונסת, ועד ימינו אנו בהם אני שוקדת על כל פרק חדש של שרלוק משל היה דברי תורה. 

ג'ו מלון הינו מותג מתוחכם ואלגנטי, הידוע  בניחוחות סוחפים ונקיים, בנרות היוקרתיים ובטיפוח פרימיום לאמבט ולגוף. הרכישה בג'ו מלון הינה חווייתית לכל החושים: חוש הריח, הראייה, המגע ובעיקר האסתטיקה (אם ניתן להתייחס אליה כאל חוש). 
הבוטיקים של Jo Malone London אינם פרפורמריות או פארמים. מדובר בבוטיקים מעוצבים בסגנון לונדוני קלאסי אך מודרני,  המציעים שירות מיוחד הכולל עיצוב חותם ניחוח אישי. ב-Tasting Bar™ תוכלי להתענג בעיסוי ידיים מרגיע ולגלות את אמנות ה- Fragrance Combining, המאפשרת לכל אחד ליצור את הריח הייחודי שלו, על ידי שילובי ניחוחות או בחירת ניחוח אחד. בין מוצרי החנות ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי לייף סטייל הכוללים נרות (התרגשות קלה עד היסטריה מתונה), בשמים ייחודיים ושלל מוצרי טיפוח איכותיים. כמובן שניגשתי מיד לנרות ובכיתי קצת בפנים, בכל זאת מדובר ב - 240 ש"ח לנר לא גדול, אבל כל כך יפה. עם זאת, חשוב לזכור כי ג'ו מלון לא מתיימר להציע את המוצרים הזולים ביותר ומי שמחפש את הזול והמשתלם כנראה שלא יכושף כמוני מהעיצוב המינימליסטי והמוקפד עד לרמת המראה המסתתרת מתחת למכסה הנר.


בוטיק ג'ו מלון הינו גן עדן למתנות. כל פריט עטוף בקפידה, זהירות ודיוק, מנייר האריזה ועד הקופסא עם הסרט השחור שבא לי לענוד לצווארה של קאליסי. מוזמנות לסור לחנות ולהתאהב, חוויה (יוקרתית ויקרה) של פעם בחיים. ניסיתי לצלם עבורכן את החנות אבל היא הייתה מעט עמוסה, לכן אני חוטאת בצירוף צילום יח"צ מטעם החברה:


וכך נראים הנרות (שוב, באדיבות יח"צ אבל בטוחה שבקרוב תראו נר בלייב):



אני קיבלתי בעת ההשקה את הבושם מהמיוחדים יותר שבמגוון. ליים, בזיל אנד מנדרין. מדובר בניחוח מתובל והדרי, חמצמץ ורענן להפליא. יתאים במיוחד לחובבות בשמים בעלי רעננות עוקצנית כמו דולצ'ה גוואנה לייט בלו הקלאסי, וגם לגברים. התווים העליונים הם ליים, מנדרינות וברגמוט; התווים המרכזיים הם בזיליקום (כמה רענן), לילך, איריס ותימין, ותו הבסיס הוא פצ'ולי. נרקח על ידי "האף" של ג'ו מלון בעצמו. בחרתי לצלם אותו לצד שרשרת הפנינים שקיבלתי ליום הנישואין הראשון, קלאסיקה במיטבה.


מה חשבתן אתן? ספרו לי בתגובות!

תגובה 1:

  1. רחרחתי את הבשמים של ג׳ו בדיוטי פרי במדריד - שלמות!

    השבמחק