יום שלישי, 8 במרץ 2016

ביוטיבוקס אסנס - גרגור או מרמור

היי לכל הנמצאות!

שוב ריכזתי עבורכן מגוון מוצרים שהצטברו על שולחני, ועימם חוות דעת כנה - האם מדובר במוצר מוצלח (גרגור) או בכזה שיכול להישאר על המדף (מרמור).

לראשונה בבלוג אני מארחת את שירות ביוטיבוקס! לא כי לא רציתי אלא כי באמת לא היה לי זמן. שירות ביוטיבוקס הינו קופסת יופי המגיעה אלייך עם שליח. אני הייתי מנויה של הגלגול הקודם - גלוסיבוקס - והחלטתי להפסיק את המנוי בגלל כמות יתרה של מוצרי טיפוח בקופסא. אז בתור התחלה - הקופסא הנוכחית עשירה במוצרי איפור כך שזה כבר טוב, מיד ניכנס לעובי הקורה. הקופסא עולה 99 ש"ח במנוי חודשי ו - 119 ש"ח ברכישה חד פעמית, ניתן להירשם אליה כאן. קודם כל, לגבי המחיר - הוא גבוה. בארה"ב (החיים הטובים) שירות גלוסיבוקס עולה כ - 20$ (80 ש"ח פחות או יותר), וביטלתי אחרי חודשיים כי יש אלטרנטיבות הרבה יותר טובות - למשל IPSY BAG, שעולה רק 10$ בחודש וכולל מוצרים של MUFE, איט קוסמטיקס ועוד חברות ממש שוות. יש גם מדי פעם קופסאות של וולמארט וטארגט שעולות 5$ אז בכלל... אבל אנחנו לא בארה"ב, אנחנו בארץ, אז מה יש לנו כאן? 15 מוצרים של אסנס בגודל מלא, מטורף!


קופסא מעוטרת, גדולת ממדים. היא הגיעה יחד עם מגזין "את" שמיועד לנשים, ו - 15 מוצרי איפור של חברת אסנס, המזוהה עם נערות. שילוב מעט מוזר. אז מה הכילה הקופסא?
.
מוצרי פנים:

הקופסא הכילה מייקאפ מאט - all about matt בגוון כהה מדי שלא יכולתי לנסות (כמובן), אז אמנע מלתת דעתי עליו, ו"קרם כיסוי" כלומר קונסילר בגוון די נייטרלי. לא אעמיס בסוואצ'ים כי אני מתכוונת לעשות פוסט מפורט על אסנס עם כל המוצרים שברשותי. הקונסילר נועד לכיסוי פגמים ופצעונים (לטעמי הוא כבד מדי לכיסוי כהויות מתחת לעיניים שזה השימוש העיקרי שלי בקונסילר) ולדעתי יעשה את העבודה כשמדובר בנערות המחפשות כיסוי קליל (גם במחיר).  בסה"כ די ממרמר אבל לא באשמת המוצרים אלא מסיבת חוסר התאמה בגוון ובצורך.

הקופסא הכילה 2 מוצרים מעניינים במיוחד: צללית בודדת בגוון שמפניה נהדר וסומק קרם - אסנס ידועים בסמקים הנפלאים שלהם:


הסומק הוא בגוון קורל נפלא, נטול נצנצים ונטמע בעור בקלות. הצללית מעט מנצנצת, אבל כשזה מגיע לגוונים האלה אני דווקא מחבבת את זה. שני מוצרים שקל מאוד לאהוב - גרגור.

ביוטיבוקס ואסנס החליטו לכלול בקופסא לא פחות מחמישה מוצרי ציפורניים - ארבעה לקים ופצירה:


הפצירה כפי שניתן לראות בתמונה, שומשה והיא מעולה. אני יודעת שזה מצחיק שאני מתלהבת מפצירה, המוצר אולי הזול והפשוט ביותר בקופסא, אבל כשהציפורניים שלך נשברות ומתפצלות באופן תדיר, פצירה טובה היא דבר חשוב. מבחינת הלקים עצמם הגיעו 2 לקים בגימור קרם - אדום קלאסי וקורל קיצי (מתאים מאוד לעונת האביב הבאה עלינו לטובה) - ושני טופים, אחד אדום כריסמס מנצנץ ועוד טופ עם קונפטי שחורים, לבנים ואפורים. לדעתי ארבעה לקים בקופסא אחת זה קצת הרבה, הייתי מעדיפה יותר מוצרי איפור על פני פחות מוצרי ציפורניים אבל זה בטוח ישמח הרבה מאוד בנות. אני השתמשתי בשני הקיצוניים ליצירת המניקור בפוסט על קופסת יופי אחרת - קולקציית התותים של אטוד האוס - והתוצאה אמנם הייתה יפה אך נסדקה אחרי יומיים. בקיצור - בשבילי זה קצת מרמור.

איזה דבר מתוק זו הפלטה הזו! המון זמן רציתי לנסות את הצלליות של אסנס ולא התאכזבתי. פלטת כיס קטנה ומתוקה בצבעים נייטרליים, וקיבלתי איתה גם מברשת טשטושים סינטתית קטנה ולא רעה בכלל:

תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב: שווה. מרקם חמאה, גוונים שימושיים, אין פה שום דבר מיוחד כביכול אבל אם את מתאפרת מתחילה או סתם חובבות פלטות יומיומיות מדובר בחברה חדשה. גרגור!

המברשת עצמה שימושית בעיקר ל"עבודות כלליות" כמו טשטוש בקו המים, אחלה מברשת למי שרק מתחילה לטפח אוסף. שני מוצרים נוספים בגזרת איפור העיניים הם מסקרה ועיפרון עיניים כחול.

אסנס ידועים ולא בכדי במוצרי עיניים מצטיינים וזולים, ואני בהחלט מבינה למה. המסקרה של אסנס עושה מה שהיא מתיימרת לעשות - מעגלת את הריסים, צובעת אותם בשחור עז ועושה כל מה שמסקרה אמורה לעשות. העיפרון בגוון כחול עז שיתאים מאוד לנערות, אני מעדיפה את העפרונות במרקם ג'ל דווקא מבית אסנס על פני סדרת ה - long lasting אבל גם העיפרון הזה עושה את העבודה. גרגור כפול. ונקנח במוצרי שפתיים:

בקופסא התקבלו שני גלוסים, אחד בשפופרת ואחד באריזת גלוס קלאסית עם אפליקטור. שניהם ריחניים, פירותיים, מבריקים ומאוד גלוסיים במהותם. יותר חיבבתי את הגלוס העמיד מביניהם - XXXL long lasting, הן מבחינת הפורמולה והן מבחינת העמידות (פחות שמנוני). לסיכום, 1:1 מבחינת היחס לגרגור/מרמור.

לסיכום רשמיי על ביוטיבוקס אסנס: הקופסא עשירה מאוד במוצרים (15 במספר, זה יוצא בממוצע 6.6 ש"ח לפריט שזה מחיר מצוין אפילו יחסית לאסנס הזולים מלכתחילה). אני חושבת שהקופסא תתאים מאוד למי שאין ברשותה הרבה פריטים שכן היא מכסה המון תחומי איפור (מלבד פודרה אני חושבת שזה קיט איפור מלא לכל דבר). כאמור היא תתאים לנערות או מתאפרות מתחילות, למי שאוהב גיוון והפתעה, ולמי שתמיד רצה לנסות את אסנס אבל לא הצליח כי אין בסביבתו סטנד או שהוא תמיד מרוקן ומשומש. לכן בשורה התחתונה מדובר בגרגור - אהבתי!
ומה חשבתן אתן? ספרו לי בתגובות!

XOXOX
חתולי

גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה