יום רביעי, 9 במרץ 2016

פינוקים - מרץ 2016

היי, תודה שחזרתן לעוד פוסט! אני מוצאת כי נושא הטיפוח והלקים נפקד מעט מהבלוג שלי – לא כי זה לא חשוב חלילה, אלא כי בדרך כלל אני נוטה לשים דגש יותר על מוצרי איפור. החלטתי לאזן מעט והיום יש לנו פוסט המוקדש כולו לטיפוח עור הפנים, במיוחד לאלה מאיתנו שחצו את גיל 30 (וכן, אני מרגישה שינויים בעור כבר). לכן הפוסט היום יתמקד לדעתי במוצרים שמתאימים לנשים, ולא לנערות. שנתחיל?


חומצות, הן בכל מקום
מסתבר שעם הגיל, הפנים מאבדות מנפחן ומהחיוניות שלהן בשל מחסור בחומצה היאלורונית, אותו חומר שמעניק לעור הפנים מראה קפיצי, חיוני ובעל נפח (בניגוד לעור שקוע ומקומט). זהו מרכיב המופיע בהרבה מוצרי טיפוח, אבל מהי אותה חומצה היאלורונית, אחת ולתמיד?

חומצה היאלורונית היא חומצה המשמרת לחות וסופחת אותה לתוך העור, היא משפרת את שכבת ההגנה ולכן מטשטשת קמטים ושקעים בעור. לרוב הריכוז של החומצה במוצרי הטיפוח הוא מוגבל והדרך הטובה יותר להחדיר אותה לעור היא באמצעות זריקות דרמטולוגיות. אני לא בשלב הזה של חיי הטיפוחיים (עדיין), אבל כן הסתקרנתי לנסות את קרם היום והסרום שהצטרפו לסדרת "רויטליפט" הוותיקה של לוריאל.



הסרום של רויטליפט פילר מכיל ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית - פי 10 בהשוואה לקרמים של לוריאל פריז. מאוד מאוד אהבתי את האריזה - אפליקטור חדשני מזרק, המוציא את המינון המדויק לשימוש יומיומי. מבחינה היגיינית זהו דבר מבורך - מגן על הפורמולה  מפני חשיפה לחמצן ולאור, על מנת לשמרה היטב. כמצופה מסרום, הוא מגיע במרקם עדין ומרענן שנספג במהירות, ללא תחושה דביקה או שמנונית.

השלב הבא לאחר השימוש בסרום הוא שימוש בקרם הלחות כמובן, אשר עשיר אף הוא בחומצה היאלורונית. הקרם גם הוא מתהדר במרקם קליל ולא שמנוני ובריח רענן ונקי, מגיע באריזה קונסרבטיבית למדיי אבל מהודרת לעומת סדרת הרויטליפט הרגילה.
מה חשבתי על הסדרה? היא מיועדת בעיקרון לגילאי 35-55, לכן התנסיתי בה אולם נעזרתי גם בנסיינית יפהפייה בת 37 על מנת שתשתמש במוצרים בוקר וערב ותדווח לנו. ממצאים? הנסיינית בחרה להישאר אנונימית אבל היא ציינה שחודשיים ממתי שהחלה להשתמש בסדרת רויטליפט פילר היא חשה שיפור במרקם ובנפח של עור הפנים. היא במיוחד ציינה לשבח את הסרום בעל המרקם הקליל שנספג בשניות, ודיווחה שגם האיפור יושב טוב יותר מעל המוצרים. אם את מעל גיל 35 ומעוניינת לשלב חומצה היאלורונית בשגרת הטיפוח שלך, אני חושבת שזו אלטרנטיבה מצוינת על פני טיפול בהזרקות (אם כי כל אחת ומה שעושה לה טוב). מחיר הסרום והקרם הוא 220 ש"ח ליחידה, 120 ש"ח במחיר היכרות.

ניו אורלינס - החלום הבא מבית OPI
ג'ז. בורבון. צבעוניות. נשמה. אלה האסוציאציות העולות במוחי כשאומרים לי "ניו אורלינס". העיר הקסומה שהשתקמה אחר אסון הוריקן קתרינה העניקה השראה לקולקציה האחרונה מבית OPI, חברת הלקים האהובה. חזקה, בלתי מנוצחת, צבעונית, אורבנית וחמה. אני חולמת לבקר בניו אורלינס, לאכול אוכל אמריקאי שמנוני (חצי שנה אני בארץ. GOD) ולענוד שרשראות פנינים מלאכותיות בשלל צבעים. אני קיבלתי מהקולקציה את let me bayou a drink - ורדרד רך במרקם פנינה, גוון מעט "מבוגר" במובן הטוב של המילה - נקי, ייצוגי, יתאים מאוד לעוסקות בעבודה מול קהל, לובשות מדים וכדומה. מעין ניוד אבל עם ברק של אבן חן עדינה. 

הגוון השני מתהדר גם הוא בשם משעשע - spare me a french quarter - צבע שהוא כן דומיננטי אבל בלי להיות אובר דה טופ. גוון משגע ועשיר, בין סגול לאדום. מתאים למי שאוהבת נגיעה של צבע במראה שלה, אבל לא ניאוני, ואמפי או סתם אדום בנאלי. אני מגדירה את הלק הזה כ"רבל, אבל בלק" (על שם השפתון המפורסם rebel של מאק, פוקסיה כהה ועשירה).


סקרניות לגבי הקולקציה השלמה? אלו הגוונים המרכיבים אותה:

את הלקים של OPI ניתו לרכוש בסניפי אפריל ובמכוני היופי.
אז אלו היו ההמלצות שלי לנשים היותר בשלות מבינינו - מה חשבתן על הפוסט? מעניין אתכן לשמוע המלצות לנשים וקצת יותר אינפורמציה על טיפוח ולקים? ספרו לי בתגובות!

XOXOX
חתולי

*גילטי נאות: המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה

תגובה 1: