יום רביעי, 24 בפברואר 2016

חדש מאיל מקיאז': פלטות ותוחמים

הנה, סוף סוף זה קרה. סוף סוף איל מקיאז' מתארחים בבלוג! האמת שזה לגמרי long overdue, מזמן רציתי לתת את שני הסנט שלי על חברת האיפור המקצועי הישראלית שעשתה מהפך מחנויות מאובקות ואפילו נלעגות, לרשת שיש בה חובת ביקור בכל גיחה לקניון. אין לי מושג מי הוביל את המהפך שם, אבל אני בעד שהוא יבקר גם בדואר, בממשלת ישראל ובעוד גופים בעייתיים.



לאחר לא מעט השקות מוצלחות שקראתן וראיתן בכל מקום בערך, איל מקיאז' ממשיכים להתמצב כחברת איפור מקצועי ומשיקים פלטות PRO לאכלוס המוצרים המינרליים האפויים האדירים של איל מקיאז', ואת מבחר המוצרים בפאן לדיפוט בתוך הפלטות.





il makiage - chandalier


 הצלליות, ההיילייטרים, הברונזרים והסמקים של איל מקיאז' הם מוצרים קרובים לשלמות בעיניי. הם מועשרים בחוחובה וויטמין E, עשירים בפיגמנט ובעלי מגע משי. התמרמרתי קלות על אריזת ההברגה שלהם - הייתי מעדיפה שיגיעו באריזת "צדפה" מצוידת במראה - איל מקיאז' שעו לקריאותיי. פלטות PRO מותאמות למוצרים מינרליים מהבחינה שהן גבוהות ולא שטוחות כמו פלטות Z למשל, והן מצוידות במעין משטח פנים ספוגי עם מקום מובנה לארבעה מוצרים (ברונזרים/צלליות/סמקים).




מה חשבתי על הפלטות? חיצונית הן נראות יפה, מאוד "סליק" ובגימור מאט. הרעיון לייצר אותן מוגבהות הוא נכון אולם לצערי הכיפות של המוצרים המינרליים נוגעות בתקרת הפלטה ומשאירות שם אבקה. בכוונה צילמתי את הפלטות במצבן הטבעי - מלוכלכות מעט - על מנת שתוכלו להתרשם. פדנטיות ומכורות לניקיון עלולות להתבאס בגלל זה, לי באופן אישי זה לא כל כך מפריע. כעת נעבור לסקירה מפורטת:


ברונזרים ושימרים



קיבלתי לסקירה ארבעה מוצרים מינרליים לפנים, שקיבלו שמות נפלאים בהשראת מוסיקאיות: שני שימרים, ברונזר מאט וברונזר שימרי. אתייחס אליהם עם כיוון השעון: השימר הראשון אליו אתייחס הוא HALO (בהשראת ביונסה?) - שימר מופלא, מדובר ופופולרי ביותר. מדובר בשימר בעל גוון לבן-שמנת עם עורקים עדינים ביותר בוורוד, צהוב ואני רואה שם גם תכלת. מדובר בדיופ מושלם להיילייטר המוגבל של מאק בשם porcelain pink, אם תרצו השוואות אנא כתבו לי בתגובות. השימר השני הוא בעל גוון חום צהבהב קר, בשם ROYALS (כשם שירה המופלא של לורדס). הוא יכול להתאים כשימר לבנות שזופות או כברונזר מבריק ועדין לבנות בהירות עור. הבא בתור הוא שנדלייר המקסים (בהשראת סיה האלופה), בעל גוון ברונזה חם עם עורקים בגוון ורוד-פוקסיה. סומק מהמם או ברונזר, מה שתרצו. הגוון הרביעי הוא wannabe (ספייס גירלז?!) - ברונזר בגימור סמי מאט, חום צהבהב אף הוא, מתאים לחימום הפנים.
כעת, סוואצ'ים עם באותו הסדר משמאל לימין: היילו, רויאלס, שנדלייר והיילו:



כפי שאפשר לראות, היילו הוא מאוד מאוד עדין, נטמע בעור ומשאיר רק רמז לברק מלכותי ומשגע. הוא נמס לתוך העור ומתמזג איתו. רויאלס הפתיע אותי כמוצר האהוב עליי ביותר מהרביעייה, לרוב ברונזרים אפויים שימריים נוטים להיות חמים ואהבתי את הצהבהבות הקרה שלו. וואנאבי ושנדלייר גם הם נפלאים ומומלצים. שלושת הברונזרים שונים זה מזה בדקויות זעירות כך שאני ממליצה לסור לחנות ולנסות על עורכן ובתאורות שונות על מנת לבחור את הגוון המחמיא ביותר מתוך המגוון הגדול והמרשים. כמובן שכל הרביעייה יכולה לשמש כצלליות נפלאות שכן הם מיטשטשים בקלות והגוונים שימושיים ביותר.

כעת נדון בצלליות אפויות שזהו ניסיון ראשון שלי איתן.





קיבלתי לסקירה ארבע צלליות אפויות בגוונים שכנראה הייתי בוחרת בעצמי לו היתה לי האפשרות. גם הצלליות של איל מקיאז' קיבלו את שמן מעולם המוזיקה, והפעם עם שמות של זמרות עוצמתיות. שמות הצלליות עם כיוון השעון: אדל - גוון ירוק שימרי מושחר ומשגע, דיאנה - גוון אפרסק מוזהב, מדונה - גוון אפור-שחור מאט, וג'נט - שמפניה מנצנץ וגליטרי. בשיא ההתלהבות הסווצ'תי את הצלליות על ידי החשופה ומהר מאוד הבנתי כי זו לא הדרך הטובה ביותר לנצל את הצלליות. הפיגמנט לא היה מרשים ופול אאוט התפזר לכל עבר. 

התגברתי על האכזבה והחלטתי לנסות ולהרטיב את הצלליות. אני השתמשתי ב- fix it של עפרה, מעין מיקסינג מדיום שנועד לחיות צלליות ואייליינרים יבשים. אפשר גם פשוט להרטיב את המברשת אבל אני מעדיפה מיקסינג מדיום שעוזר לי לשלוט בחומר. ומה היתה התוצאה?

אפשר בהחלט להתרשם משיפור! שלוש הצלליות העליונות: מדונה, אדל ודיאנה - מספקות את הסחורה עם פיגמנט רך ועוצמתי, שימר מרומז והן גם מיטשטשות בצורה טובה מאוד. לא כל כך אהבתי את הצללית בגוון שמפניה - ג'נט. הנצנצים שבה היו גסים מדי לטעמי, אולי אשתמש בה בתור topper כגליטר מעל צלליות אחרות למראה חגיגי במיוחד. עם זאת, אין לי ספק שמה שהוא חיסרון עבורי יהיה יתרון עצום לאחרות - נשים רבות אוהבות צלליות מנצנצות ועבורן זהו פריט חובה. 

לגבי סוגיית המחיר: הפלטות מאוד מאוד משתלמות. פלטת פרו לצלליות המכילה פלטה ו-4 צלליות לבחירה, ב300 ש"ח, פלטת פרו לסמקים המכילה פלטה ן-4 סמקים לבחירה, ב350 ש"ח, פלטת פרו לברונזרים והייליטרים המכילה 4 גוונים לבחירה ב400 ש"ח, ופלטת פרו מעורבת המכילה פלטה ו2 סמקים + 2 ברונזרים/הילייטרים לבחירה ב400 ש"ח. בהתחשב בכך שמחירו של היילייטר בודד עומד על 169 ש"ח, ושהרשת יוצאת במבצעים משתלמים חדשות לבקרים, יש כאן הזדמנות פז להצטייד במוצרים נפלאים ואיכותיים (ובכמות מפלצתית ממש), במחיר נגיש יחסית. 

השקה נוספת, לוהטת מהתנור של איל מקיאז': 10 גוונים חדשים של תוחמים מצטרפים למשפחה! שמעתי תמיד דברים ממש טובים על התוחמים של איל מקיאז' אבל לא יצא לי לנסות, כך ששמחתי מאוד לקבל חמישה מהם להתנסות. אני חושבת שתוחמים הם כלי קריטיים בידו של המאפר/מתאפר, כיוון שזו הדרך היחידה בעיניי להשתמש בשפתונים כהים ודרמטיים. על הדרכים הטובות ביותר להשתמש בתוחם, פרי עצתה של מאפרת מאק נטע סקלי, הנכם מוזמנים לקרוא כאן באחד הפוסטים הראשונים בבלוג ועם זאת, אחד החביבים עליי עד היום.


בחירת הגוונים מוצלחת בעיניי, יש לנו פה תוחם כהה בשם Spooky שיתאים מאוד לכל השפתונים הכהים, החומים וגווני הבורדו. יש לנו פה שני ניודים חמודים, אחד בז' נייטרלי (naked) ואחד ורוד-חיוור בובתי (lollypop), ורוד פוקסיה נאוני וזעקני (yummy) ועוד ורוד קר, על גבול הסגלגל (clueless). אני רואה כאן השאלה קלה משמות שמאפיינים חברות בינלאומיות וטרנדיות (סדרת הנייקד של אורבן דיקיי, השפתונים הנוזליים של קולורפופ) אבל אלו שמות מגניבים וזה גם מלמד אותנו שמישהו במחלקת הפיתוח של איל מקיאז' עושה שיעורים, כך שאני מייחלת לכך שההפצה הבאה של איל מקיאז' תהיה שפתונים נוזליים עמידים (למרות שבינינו אני מתחילה למצות את הטרנד. יש לי כבר את כל הגוונים שיכולתי לדמיין בפורמולה הזו, חוץ מסטטן איילנד של עפרה שכנראה אשבר וארכוש בקרוב). אבל בואו נדבר על העפרונות!


העפרונות מגיעים באריזה שחורה ובגימור מאט (כנראה כדי שיהיה יותר קל לאחוז בהם?) ובפורמולה חמאתית, פיגמנטית ועמידה. הם מהסוג המתחדד, והעובי שלהם מושלם - לא דק מדי ולא עבה מדי, והם סופר עמידים כמצופה מעפרונות שפתיים. הייתה לי חוויה לא נעימה עם התוחם קלולס שנשבר בעת ההסווצ'ה הנלהבת. לדעתי הם טיפונת יבשים מדי בשביל להשתמש בהם על כל השפתיים כשפתון נטו, מבלי להוסיף ליפסטיק או גלוס מעל, אבל אולי אלו שפתיי היבשות תדיר בעונה הזאת? מחירם 99 ש"ח לפני ההנחות המפורסמות של הרשת, וכעת הבה נשזוף עינינו בכמה סוואצ'ים חביבים:


משמאל לימין יש לנו את ספוקי, יאמי, קלולס, נייקד ולוליפופ. בהחלט שווים קפיצה לאיל מקיאז', שהולכים ותופסים מקום ברשימת החברות שכל הפצה שלהן מסקרנת ומרשימה. אנצל את ההזדמנות להודות על שליחת המוצרים על ידי החברה להתנסות, ולרמוז להם שאולי הגיע הזמן לאתר רכישות אונליין?... תודו שנשמע טוב.

אני רוצה להזכיר לכן שההגרלה הראשונה מחודש ההגרלות #מתנהבשישי עדיין פתוחה לכל! במה אפשר לזכות?



  • מעמד אקרילי שקוף ומהמם לאחסון האיפור שלכן
  • צללית מסדרת הפריזמטיק של ניקס בגוון גולדן פיץ' (הסדרה הזו היא דיופ לצלליות הפויל של מייקאפ גיק, ויכולה לשמש גם כסומק מהמם)
  • ליפ גלוס ניודי מתקתק של מייבילין מסדרת בייבי ליפס (רך ומלחח)
  • בושם מקסים של אסנס מסדרת like an unforgettable kiss
  • פילינג גוף מרענן בניחוח אשכולית ורודה של בודי שופ העולמית
  • מסקרה מוקטנת של בייר מינרלס (מושלמת לתיק)
איך משתתפים? כאמור, כאן. אפשר גם באינסטוש. עוקבים אחריי, מתייגים שתי חברות ומשתפים. תודה רבה על התגובות החמות להגרלה ועל המסרים הפרטיים, זה רק עושה חשק להשקיע בכם יותר ויותר. אוהבת מאוד מאוד.

XOXOXOX
חתולי



2 תגובות:

  1. היילו הוא דיופ לפורצלן פינק? דווקא לי הפורצלן פינק נראה יותר ורוד ממה שהתמונות ברשת של היילו נראות (אין לי אותו).
    אשמח לראות את ההשוואה.
    והסווטצ׳ים מהממים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על המחמאה. אני בהתחלה חשבתי שהיילו הוא דיופ ללייטסקפייד אך לא. פורצלן פינק.

      מחק